עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 30 מ 30

אשכול: הבדלי תאונות בין רוכבי קאסטום ספורט ושטח

  1. #16
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    16
    ציטוט נכתב במקור על ידי מצמץ צפיה בהודעה
    הקישורים מעניינים אבל אם תקרא את ההסבר, לפחות בקישור השני, אתה תשים לב שמצטייר ממנו כי לכאורה מספר התאונות בעלות התוצאה החמורה יותר של מוות מתרכזת באופנועי סופרספורט בשל המהירות הגבוהה (בה התרחשה התאונה) וכן כי מדובר ברוכבים יחסית צעירים (ניסיון?)...

    אני בספק שרוכב קאסטום יעיז/יוכל לקחת סיבובים כמו בסטריטפייטר / סופרספורט או בכלל יחפוץ להגיע למהירויות גבוהות מטעמי נוחות, כך שלמעשה הקרוזר מגביל את הרוכב ואין המדובר באופנוע שהוא בטוח יותר.

    לסיכום: הרוכב ולא האופנוע הוא הבעיה... אז תקנה איזה אופנוע שאתה רוצה ופשוט תרכב באחריות עם מקדמי ביטחון ובהתאם לתנאי הדרך והיכולת שלך.
    אני הייתי כמעט בטוח בזה שקרוזרים מעורבים פחות בתאונות אבל היה חסר לי את הנתונים המדויקים
    לגבי בחירת האופנוע קרוזר היתה ההעדפה הראשונה שלי אבל בכל מקרה אני לא חושב שאפשר לשבת על אופנוע ספורט ולסוע ב100 קמ״ש רק תנוחת הרכיבה מעודדת אותך להזרים עוד גז

  2. #17
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    תשמע - מבחינה סטטיסטית קרוזרים וסופרספורטים עושים הכי פחות תאונות בשטח....
    אם הייתי אתה הייתי מביא איזה פאט בוי של הארלי, מגביה את המשולשים ומחליף בולמים ובונה וואחד סקרמבלר.

  3. #18
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    16
    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    מדובר על סטטיסטיקה, כן?
    שמעת על ההוא שטבע באגם שעומקו הממוצע הוא 10 ס"מ?

    הנתונים שאתה מבקש יכולים להיות רלבנטיים לנושאים אחרים, כמו ביטוח למשל. אין להם שום משמעות לגבי אדם אחד.
    ואם כבר, אחוז התאונות הנמוך ביותר הוא אחרי גיל 40. אז לפי הגישה שלך, חכה לגיל הזה לפני שתעלה על אופנוע.
    אני לא מסכים הסטיסטיקה מציגה נתונים שונים בין קבוצות שונות והנתונים עצמם רלוונטיים לכל דבר אחר בדיוק כמו לביטוח כמובן שכל אדם שונה מאדם אחר ותמיד יהיו אנשים כמו צעירים שנוסעים יותר רגוע ממבוגרים הרי בסופו של דבר הכל תלוי בך אבל באופן כולל אי אפשר להתעלם מהנתונים
    וכן אני חושב שבגיל 40 עם פחות טוסטרון ויותר נסיון יהיה פחות מסוכן לעלות על אופנוע

  4. #19
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    16
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    תשמע - מבחינה סטטיסטית קרוזרים וסופרספורטים עושים הכי פחות תאונות בשטח....
    אם הייתי אתה הייתי מביא איזה פאט בוי של הארלי, מגביה את המשולשים ומחליף בולמים ובונה וואחד סקרמבלר.
    חח אני חושב שמבחינה סטטיסטית פחות אנשים נוסעים על כלים כאלה בשטח

  5. #20
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    ציטוט נכתב במקור על ידי דוד צפיה בהודעה
    חח אני חושב שמבחינה סטטיסטית פחות אנשים נוסעים על כלים כאלה בשטח
    רינו ריינז השוטר שהופלל שלא בצדק ברצח של אשתו היה עושה שבילי קקל עם ה VN שלו...

    Sent from my SM-E500F using Tapatalk

  6. #21
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי דוד צפיה בהודעה
    אני לא מסכים הסטיסטיקה מציגה נתונים שונים בין קבוצות שונות והנתונים עצמם רלוונטיים לכל דבר אחר בדיוק כמו לביטוח כמובן שכל אדם שונה מאדם אחר ותמיד יהיו אנשים כמו צעירים שנוסעים יותר רגוע ממבוגרים הרי בסופו של דבר הכל תלוי בך אבל באופן כולל אי אפשר להתעלם מהנתונים
    וכן אני חושב שבגיל 40 עם פחות טוסטרון ויותר נסיון יהיה פחות מסוכן לעלות על אופנוע
    שמע משהו על סטטיסטיקה.

    יש מתאם סטטיסטי מצוין בין מחיר הרכב בו אנשים נוהגים ובין התקרחות. מסתבר, שככל שהרכב בו אתה נוהג יקר יותר כך גדל הסיכוי שלך להיות קירח.
    האם זה אומר שאם תקנה רכב יקר תאבד את השער???

    אתה ואני יודעים שהמתאם הזה נובע מהעובדה שבד"כ לצעירים יש פחות משאבים מלמבוגרים. לכן, הסיכוי הוא שאם תקנה רכב יקר אתה כנראה מבוגר, ולכן הסיכוי שאתה קירח גדל.

    בדיוק אותו דבר עם הסטטיסטיקה שלך: חשבת, אולי, שיש לקסטומים פחות תאונות כי בדר"כ הם שייכים לאנשים מבוגרים יותר?

    כמו שכבר כתבתי לך, הסטטיסטיקה לא משנה כלום במקרה הפרטני. אם תרכב בצורה שקולה ובוגרת הסיכוי שלך לתאונה קטן (יחסית) גם על סופר ספורט. אם אתה רוכב כמו קוף תעשה מהר מאוד תאונה על קסטום.

    ואל תספר לי שאופנוע ספורט מבקש ממך להשתולל. אין דבר כזה. אופנוע ספורט מוציא את הקוף שבך בקלות יותר, ואם אתה לא יודע להשתלט עליו ולהרשות לו להיות פעיל רק איפה שזה לא מסוכן אתה פשוט לא מספיק בוגר.

  7. #22
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    69
    דוד
    הסטטיסטיקה לא משקרת, ובחירה באופנוע ספורט מעלה את הסיכוי של כל רוכב להיפגע בהשוואה לקרוזר.

    סטטיסטיקאי ישתמש בגיל הרוכב לא מפני שהוא חושב שיש קשר ישיר בין גיל הרוכב לסיכוי לתאונה אלא משתי סיבות אחרות. הגורמים לתאונה הן : מיומנות הרוכב, סגנון הרכיבה (מדד ה"קוף"), הניסיון של הרוכב ועוד. הסטטיסטיקה תשתמש בגיל הרוכב מפני שהיא חושבת שיש מתאם גבוה בין הגורמים לתאונה לגיל הרוכב, וגם מהסיבה הפרוזאית שלא ניתן למדוד בצורה אובייקטיבית את הגורמים לתאונה שלעיל.

    הרכיבה על אופנוע ספורט היא גם כן לא מהגורמים לתאונה. הגורמים לתאונה הם מהירות גבוהה, חוסר שליטה באופנוע וכו'. רכיבה באופנוע ספורט מגבירה את גורמי הסיכון אצל כל רוכב, אפילו המיומן ביותר והיא קטלנית במיוחד אצל רוכבים צעירים.

    ובנימה אישית, אני בחרתי בגרסה נייקד של אותו אופנוע אשר מגיע גם בגרסה סופר ספורט. אני מכיר במגבלות שלי ורוסי אני כבר לא אהיה.

  8. #23
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי GilS צפיה בהודעה
    דוד
    הסטטיסטיקה לא משקרת
    נכון, אבל צריך לדעת לקרוא אותה ולהשתמש בה. המסקנה שלך מראה שאתה לא מבין את שניהם.

    ציטוט נכתב במקור על ידי GilS צפיה בהודעה
    סטטיסטיקאי ישתמש בגיל הרוכב לא מפני שהוא חושב שיש קשר ישיר בין גיל הרוכב לסיכוי לתאונה אלא משתי סיבות אחרות. הגורמים לתאונה הן : מיומנות הרוכב, סגנון הרכיבה (מדד ה"קוף"), הניסיון של הרוכב ועוד. הסטטיסטיקה תשתמש בגיל הרוכב מפני שהיא חושבת שיש מתאם גבוה בין הגורמים לתאונה לגיל הרוכב, וגם מהסיבה הפרוזאית שלא ניתן למדוד בצורה אובייקטיבית את הגורמים לתאונה שלעיל.
    נכון מה שכתבת. הסיכוי שהפרמטרים מקטיני התאונות יהיו חזקים אצל מבוגרים הוא גדול יותר. אבל, זה לא אומר שאין מבוגרים קופים או צעירים מיומנים וזהירים. ולכן יישום סטטיסטיקה לאדם בודד הוא חסר כל ערך.

    ציטוט נכתב במקור על ידי GilS צפיה בהודעה
    רכיבה באופנוע ספורט מגבירה את גורמי הסיכון אצל כל רוכב, אפילו המיומן ביותר.
    הפוך, גוטה, הפוך. אופנוע ספורט מצויד במערכות הטובות ביותר כדי לאפשר שליטה מקסימאלית במהירויות גבוהות. זה אומר שאם תרכב על סופרספורט במהירויות שפויות הסיכוי שלך לתאונה קטן יותר מאשר באופנוע נחות מבחינת מערכות באותה מהירות.

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    א, אתה מבלבל ת'ילדודס.
    עכשיו כווולם ילכו לקנות סופרספורטים ויתחרעו כי אמרת שזה בטוח על rrrrr יותר מ vf/t/c
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  10. #25
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    א, אתה מבלבל ת'ילדודס.
    עכשיו כווולם ילכו לקנות סופרספורטים ויתחרעו כי אמרת שזה בטוח על rrrrr יותר מ vf/t/c
    נו מעולה, אולי סוף סוף שוק הדושים יצנח קצת, ואפריקה טווין 94 לא תעלה כמו טרנסאלפ חדש.
    אותו דבר הולך גם על הtdmים.

  11. #26
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    נסיון זה גם קריאת כביש הכרות עם המרקם של הכביש דברים שפשוט באים עם הגיל ובבחלט ישפיעו על הסטטיסטיקה!
    לשלילה מהירות תגובה ודמנציה שאחדים מאיתנו סובלים ממנה



    יצאתי לפגרת חורף מחוסר תקציב
    אשוב בקרוב
    לתרומות בפרטי

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  12. #27
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    69
    א, אני מסכים שעדיף אופנוע מודרני עם מערכות מתקדמות על אופנוע ישן.

    ההתייחסות שלי לגבי אופנוע ספורט היא שהוא פחות נוח ברכיבה מנהלתית (צידוד, תנוחת ישיבה) הפועל כמגביר סיכון ברכיבה בעיר.

    הנקודה השנייה היא שאופנוע ספורט גורם באופן מובהק לכל רוכב לנסות ולרכב מהר יותר, והמהירות היא גורם סיכון משמעותי לטעויות.

    אני בחרתי k1200r על פני k1200s רק משום שהתנוחת ישיבה הרבה יותר שימושית במגוון של רכיבה, וגם משום שהמחסור בפיירינג מזכיר לך הרבה יותר מוקדם שאתה הגזמת במהירות.

  13. #28
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי GilS צפיה בהודעה
    א, אני מסכים שעדיף אופנוע מודרני עם מערכות מתקדמות על אופנוע ישן.

    ההתייחסות שלי לגבי אופנוע ספורט היא שהוא פחות נוח ברכיבה מנהלתית (צידוד, תנוחת ישיבה) הפועל כמגביר סיכון ברכיבה בעיר.

    הנקודה השנייה היא שאופנוע ספורט גורם באופן מובהק לכל רוכב לנסות ולרכב מהר יותר, והמהירות היא גורם סיכון משמעותי לטעויות.

    אני בחרתי k1200r על פני k1200s רק משום שהתנוחת ישיבה הרבה יותר שימושית במגוון של רכיבה, וגם משום שהמחסור בפיירינג מזכיר לך הרבה יותר מוקדם שאתה הגזמת במהירות.
    R או S, אותו חרא
    שניהם חזקים, זה הרי שוב - הכל תלוי בחזירות הקוף שרוכב ושליטה ביד ימין.
    אני עם K12S ולא מגיע מעבר ל 140, פעם ב.. כמה זמן אולי זולג ל 160, אבל זה בפיק של כק"מ~2.
    מקווה בשבילך שמצאת כלי במצב שמור שלא התעללו בו, לא רוצה להפחיד אותך אבל הכלים האלה עדינים בכל הקשור לקלאץ' והגיר (שלי התחיל להקפיץ הילוך חמישי לפני כחודשיים וסלסלת הקלאץ', שהוחלף 20K ק"מ לפני שקניתי את הכלי, התחילה להרעיש בסל"ד סרק כ 10K ק"מ אחרי שרכשתי אותו, ואני ממש לא מתחזר בגז ושומר עליו מאוד)
    קניתי מאיביי גיר קומפלט + קלאץ' של K1300 ושבוע שעבר הכלי עבר את ההשתלות אצל האלכסים.
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  14. #29
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    69
    האופנוע יותר עומד מאשר נוסע...מחר או מחרתיים אעלה תמונה לטובת כל החברים, שלא יחשבו שאני "מחבק עצים" או מעודד רכישה של קרוזרים, דו שימושיים או שאר ירקות

  15. #30
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    ציטוט נכתב במקור על ידי GilS צפיה בהודעה
    האופנוע יותר עומד מאשר נוסע...מחר או מחרתיים אעלה תמונה לטובת כל החברים, שלא יחשבו שאני "מחבק עצים" או מעודד רכישה של קרוזרים, דו שימושיים או שאר ירקות
    אתה על ב.מ.וו,זה יותר גרוע
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 01-10-2017, 21:26
  2. ציוד כביש ושטח למכירה
    על ידי hades4100 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 02-06-2016, 18:38
  3. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 26-12-2015, 16:59
  4. אופנוע ספורט-תיור או ספורט
    על ידי eeebbr בפורום כללי
    תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 19-10-2015, 14:19
  5. שעתיים ועשרים דקות של תאונות
    על ידי nihrider בפורום כללי
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 10-07-2015, 22:14

תגיות עבור אשכול הזה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO