תשמע - מבחינה סטטיסטית קרוזרים וסופרספורטים עושים הכי פחות תאונות בשטח....
אם הייתי אתה הייתי מביא איזה פאט בוי של הארלי, מגביה את המשולשים ומחליף בולמים ובונה וואחד סקרמבלר.
תשמע - מבחינה סטטיסטית קרוזרים וסופרספורטים עושים הכי פחות תאונות בשטח....
אם הייתי אתה הייתי מביא איזה פאט בוי של הארלי, מגביה את המשולשים ומחליף בולמים ובונה וואחד סקרמבלר.
אני לא מסכים הסטיסטיקה מציגה נתונים שונים בין קבוצות שונות והנתונים עצמם רלוונטיים לכל דבר אחר בדיוק כמו לביטוח כמובן שכל אדם שונה מאדם אחר ותמיד יהיו אנשים כמו צעירים שנוסעים יותר רגוע ממבוגרים הרי בסופו של דבר הכל תלוי בך אבל באופן כולל אי אפשר להתעלם מהנתונים
וכן אני חושב שבגיל 40 עם פחות טוסטרון ויותר נסיון יהיה פחות מסוכן לעלות על אופנוע
שמע משהו על סטטיסטיקה.
יש מתאם סטטיסטי מצוין בין מחיר הרכב בו אנשים נוהגים ובין התקרחות. מסתבר, שככל שהרכב בו אתה נוהג יקר יותר כך גדל הסיכוי שלך להיות קירח.
האם זה אומר שאם תקנה רכב יקר תאבד את השער???
אתה ואני יודעים שהמתאם הזה נובע מהעובדה שבד"כ לצעירים יש פחות משאבים מלמבוגרים. לכן, הסיכוי הוא שאם תקנה רכב יקר אתה כנראה מבוגר, ולכן הסיכוי שאתה קירח גדל.
בדיוק אותו דבר עם הסטטיסטיקה שלך: חשבת, אולי, שיש לקסטומים פחות תאונות כי בדר"כ הם שייכים לאנשים מבוגרים יותר?
כמו שכבר כתבתי לך, הסטטיסטיקה לא משנה כלום במקרה הפרטני. אם תרכב בצורה שקולה ובוגרת הסיכוי שלך לתאונה קטן (יחסית) גם על סופר ספורט. אם אתה רוכב כמו קוף תעשה מהר מאוד תאונה על קסטום.
ואל תספר לי שאופנוע ספורט מבקש ממך להשתולל. אין דבר כזה. אופנוע ספורט מוציא את הקוף שבך בקלות יותר, ואם אתה לא יודע להשתלט עליו ולהרשות לו להיות פעיל רק איפה שזה לא מסוכן אתה פשוט לא מספיק בוגר.
דוד
הסטטיסטיקה לא משקרת, ובחירה באופנוע ספורט מעלה את הסיכוי של כל רוכב להיפגע בהשוואה לקרוזר.
סטטיסטיקאי ישתמש בגיל הרוכב לא מפני שהוא חושב שיש קשר ישיר בין גיל הרוכב לסיכוי לתאונה אלא משתי סיבות אחרות. הגורמים לתאונה הן : מיומנות הרוכב, סגנון הרכיבה (מדד ה"קוף"), הניסיון של הרוכב ועוד. הסטטיסטיקה תשתמש בגיל הרוכב מפני שהיא חושבת שיש מתאם גבוה בין הגורמים לתאונה לגיל הרוכב, וגם מהסיבה הפרוזאית שלא ניתן למדוד בצורה אובייקטיבית את הגורמים לתאונה שלעיל.
הרכיבה על אופנוע ספורט היא גם כן לא מהגורמים לתאונה. הגורמים לתאונה הם מהירות גבוהה, חוסר שליטה באופנוע וכו'. רכיבה באופנוע ספורט מגבירה את גורמי הסיכון אצל כל רוכב, אפילו המיומן ביותר והיא קטלנית במיוחד אצל רוכבים צעירים.
ובנימה אישית, אני בחרתי בגרסה נייקד של אותו אופנוע אשר מגיע גם בגרסה סופר ספורט. אני מכיר במגבלות שלי ורוסי אני כבר לא אהיה.
נכון, אבל צריך לדעת לקרוא אותה ולהשתמש בה. המסקנה שלך מראה שאתה לא מבין את שניהם.
נכון מה שכתבת. הסיכוי שהפרמטרים מקטיני התאונות יהיו חזקים אצל מבוגרים הוא גדול יותר. אבל, זה לא אומר שאין מבוגרים קופים או צעירים מיומנים וזהירים. ולכן יישום סטטיסטיקה לאדם בודד הוא חסר כל ערך.
הפוך, גוטה, הפוך. אופנוע ספורט מצויד במערכות הטובות ביותר כדי לאפשר שליטה מקסימאלית במהירויות גבוהות. זה אומר שאם תרכב על סופרספורט במהירויות שפויות הסיכוי שלך לתאונה קטן יותר מאשר באופנוע נחות מבחינת מערכות באותה מהירות.
א, אתה מבלבל ת'ילדודס.
עכשיו כווולם ילכו לקנות סופרספורטים ויתחרעו כי אמרת שזה בטוח על rrrrr יותר מ vf/t/c
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
נסיון זה גם קריאת כביש הכרות עם המרקם של הכביש דברים שפשוט באים עם הגיל ובבחלט ישפיעו על הסטטיסטיקה!
לשלילה מהירות תגובה ודמנציה שאחדים מאיתנו סובלים ממנה
יצאתי לפגרת חורף מחוסר תקציב
אשוב בקרוב
לתרומות בפרטי![]()
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
א, אני מסכים שעדיף אופנוע מודרני עם מערכות מתקדמות על אופנוע ישן.
ההתייחסות שלי לגבי אופנוע ספורט היא שהוא פחות נוח ברכיבה מנהלתית (צידוד, תנוחת ישיבה) הפועל כמגביר סיכון ברכיבה בעיר.
הנקודה השנייה היא שאופנוע ספורט גורם באופן מובהק לכל רוכב לנסות ולרכב מהר יותר, והמהירות היא גורם סיכון משמעותי לטעויות.
אני בחרתי k1200r על פני k1200s רק משום שהתנוחת ישיבה הרבה יותר שימושית במגוון של רכיבה, וגם משום שהמחסור בפיירינג מזכיר לך הרבה יותר מוקדם שאתה הגזמת במהירות.
R או S, אותו חרא
שניהם חזקים, זה הרי שוב - הכל תלוי בחזירות הקוף שרוכב ושליטה ביד ימין.
אני עם K12S ולא מגיע מעבר ל 140, פעם ב.. כמה זמן אולי זולג ל 160, אבל זה בפיק של כק"מ~2.
מקווה בשבילך שמצאת כלי במצב שמור שלא התעללו בו, לא רוצה להפחיד אותך אבל הכלים האלה עדינים בכל הקשור לקלאץ' והגיר (שלי התחיל להקפיץ הילוך חמישי לפני כחודשיים וסלסלת הקלאץ', שהוחלף 20K ק"מ לפני שקניתי את הכלי, התחילה להרעיש בסל"ד סרק כ 10K ק"מ אחרי שרכשתי אותו, ואני ממש לא מתחזר בגז ושומר עליו מאוד)
קניתי מאיביי גיר קומפלט + קלאץ' של K1300 ושבוע שעבר הכלי עבר את ההשתלות אצל האלכסים.
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
האופנוע יותר עומד מאשר נוסע...מחר או מחרתיים אעלה תמונה לטובת כל החברים, שלא יחשבו שאני "מחבק עצים" או מעודד רכישה של קרוזרים, דו שימושיים או שאר ירקות