לפי ההיגיון כנראה תאונות חזיתיות הכי פחות בשטח, למרות שעדיין קורות.
החלקות בשטח יותר מבכביש.
שלום לכולם! לאחרונה נסיתי לחפש סטטיסטיקות על הבדלי תאונות ,כמות התאונות ,סוגי התאונות, והפגיעות מתאונות בין רוכבים בכלים שונים (ספורט,קאסטום ,דו״ש,נייקד,קטנועים ).אבל לא מצאתי כלום.
אני אשמח אם מישהו יוכל לתת קישור או מידע כל שהו.
נערך לאחרונה על ידי דוד; 11-10-2015 בשעה 21:32.
לפי ההיגיון כנראה תאונות חזיתיות הכי פחות בשטח, למרות שעדיין קורות.
החלקות בשטח יותר מבכביש.
בכביש יש מאה אלף אידיוטים סביבך.
בשטח יש רק אידיוט אחד.
אני לא חושב שבמדינה הנאורה שלנו ערכו סטטיסטיקה על סבירות לתאונות לפי חתך של אופי כלי הרכב.
לראייה תחשיב פרמיית הביטוח מורכב מהמדדים הבאים ( לפי מה שאני מבין וזה לא הרבה):
1. נפח
2. גיל
3. תביעות קודמות
יצאתי לפגרת חורף מחוסר תקציב
אשוב בקרוב
לתרומות בפרטי![]()
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
ראיתי פעם סקר של תאונות בארה"ב, זה היה ממוין לפי קרוזר, טורינג ספורט וכו...
אם אני לא טועה מדובר בPDF.
תנסה לחפש בגוגל.
Motorcycle accidents statistics by type
בעבר לפני 14 שנה לערך עסקתי בתאונות דרכים.
אומנם לא ערכתי סטיסטיקה אבל המצב היה די ברור.
הרשום מטה הוא לפי ניסיון שלי בלבד.
מרבית התאונות היו אופנוע ספורט אחריהם קטנועים (ברובם במהלך עבודה) אחריהם היתר.
רוכבים צעירים היו מעורבים יותר מרוכבים מבוגרים בתאונות.
אני מאמין שהיום המצב דומה.
הסיבה ששאלתי היא כי נושא התאונות הוא חלק ניכר בהחלטה שלי איזה אופנוע לקנות ואם בכלל
מצאתי שני סקרים לכל המעוניינים http://www.internationaltransportfor...Padmanaban.pdf
http://www.iii.org/issue-update/motorcycle-crashes
עכשיו אני רגוע בקשר לקרוזר שאני כל כך רוצה
תעשה קורס רכיבה, יקטין את הסיכון שלך יותר מכל דבר אחר
הקישורים מעניינים אבל אם תקרא את ההסבר, לפחות בקישור השני, אתה תשים לב שמצטייר ממנו כי לכאורה מספר התאונות בעלות התוצאה החמורה יותר של מוות מתרכזת באופנועי סופרספורט בשל המהירות הגבוהה (בה התרחשה התאונה) וכן כי מדובר ברוכבים יחסית צעירים (ניסיון?)...
אני בספק שרוכב קאסטום יעיז/יוכל לקחת סיבובים כמו בסטריטפייטר / סופרספורט או בכלל יחפוץ להגיע למהירויות גבוהות מטעמי נוחות, כך שלמעשה הקרוזר מגביל את הרוכב ואין המדובר באופנוע שהוא בטוח יותר.
לסיכום: הרוכב ולא האופנוע הוא הבעיה... אז תקנה איזה אופנוע שאתה רוצה ופשוט תרכב באחריות עם מקדמי ביטחון ובהתאם לתנאי הדרך והיכולת שלך.
מדובר על סטטיסטיקה, כן?
שמעת על ההוא שטבע באגם שעומקו הממוצע הוא 10 ס"מ?
הנתונים שאתה מבקש יכולים להיות רלבנטיים לנושאים אחרים, כמו ביטוח למשל. אין להם שום משמעות לגבי אדם אחד.
ואם כבר, אחוז התאונות הנמוך ביותר הוא אחרי גיל 40. אז לפי הגישה שלך, חכה לגיל הזה לפני שתעלה על אופנוע.