עמוד 5 מתוך 6 ראשוןראשון ... 3456 אחרוןאחרון
תוצאות 61 עד 75 מ 87

אשכול: פורסם מפרט של זירו 2016

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    33
    אין ספק שZERO מתאים למי שטווח נסיעה בסביבות 100%.

    יש כמה סרטונים ביוטיוב בעברית על ZERO
    https://www.youtube.com/user/omargera100/videos
    https://www.youtube.com/watch?v=MBTjCo0JjhQ

    עדיין לא דיברתם פה על הדגם הפחות חזק מSR, הS .

    מעניין כמה ירידת מחירים יהיה עקב דגמי 2016.

    לגבי הרעש-אני חושב איפשהו שקראתי שיצרנים המכוניות מחויבים לספק לזה פתרון בשנים הקרובות לפי חוק.

  2. #2
    כבר כמה זמן אני מנסה להבין את עניין הרעש, שאנשים מטיפים לו ומבלבלים את המוח איתו. עם רעש, בלי רעש, לפני שעוברים נתיב צריך לאותת ולבדוק במראות שאין הפרעה או סכנת פגיעה במשתמש דרך אחר. הרעש שכולם סוגדים לו כאן הוא בסך הכל תוצר לוואי של אגזוזים פתוחים, בכל אופנוע ממוצע עם מערכת פליטה סטנדרטית אין כל כך הרבה רעש. היות ומדובר בתוצר לוואי בלבד, אני ממש לא מבין למה כולם מסתמכים עליו כעל הגנה מיסטית, מן בועת הגנה אלקטרומגנטית שאמורה לבטל לחלוטין שימוש בכלים חשמליים. לצערי, לעת עתה ולאחר שקראתי מעט חומר על הזירו, הוא לא יספק את הסחורה בשבילי, עוד לא, כרגע הוא מעט גבולי בעבורי ולכן אוותר בינתיים. אבל ראבק, מספיק עם השטות הזו של הרעש כמוצר בטיחותי.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    401
    ציטוט נכתב במקור על ידי the striker צפיה בהודעה
    כבר כמה זמן אני מנסה להבין את עניין הרעש, שאנשים מטיפים לו ומבלבלים את המוח איתו. עם רעש, בלי רעש, לפני שעוברים נתיב צריך לאותת ולבדוק במראות שאין הפרעה או סכנת פגיעה במשתמש דרך אחר. הרעש שכולם סוגדים לו כאן הוא בסך הכל תוצר לוואי של אגזוזים פתוחים, בכל אופנוע ממוצע עם מערכת פליטה סטנדרטית אין כל כך הרבה רעש. היות ומדובר בתוצר לוואי בלבד, אני ממש לא מבין למה כולם מסתמכים עליו כעל הגנה מיסטית, מן בועת הגנה אלקטרומגנטית שאמורה לבטל לחלוטין שימוש בכלים חשמליים. לצערי, לעת עתה ולאחר שקראתי מעט חומר על הזירו, הוא לא יספק את הסחורה בשבילי, עוד לא, כרגע הוא מעט גבולי בעבורי ולכן אוותר בינתיים. אבל ראבק, מספיק עם השטות הזו של הרעש כמוצר בטיחותי.
    ברור שלא אמרנו שכל רוכב חובה עליו להתקין אגזוז שיעשה רעש, חובת הזהירות היא קודם עלינו ובעיקר על נהגי הרכבים, שבארץ מעטים מהם
    יודעים איך לנהוג. מבחינתי אני יכול לרכב עם מנוע חשמלי שלא מוציא הגה, נהג הרכב צריך וחובתו לשים לב אליי.

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    32

    פורסם מפרט של זירו 2016

    העיניין של הרעש הוא לא לבטיחות הרוכב, אלא לבטיחות של שאר משתמשי הדרך ובראשם הולכי הרגל.

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    401
    ציטוט נכתב במקור על ידי geva1979 צפיה בהודעה
    העיניין של הרעש הוא לא לבטיחות הרוכב, אלא לבטיחות של שאר משתמשי הדרך ובראשם הולכי הרגל.
    אז לפי התיאוריה שלך כלים ללא אגזוז לא צריכים לנסוע על הכביש.
    אני נזהר תמיד. גם עם אגזוז וגם בלי. לא משנה על מה אני רוכב. אתה תולה את "האשמה" של משתמשי הדרך והולכי הרגל בכך שאתה רוכב עם או
    בלי אגזוז וזה פשוט לא נכון. אי אפשר להאשים הולך רגל שלא שמע אותך מגיע. הוא צריך להסתכל ימינה שמאלה בירידה לכביש ואתה אמור לשים לב אליו
    בכל מצב. בוא נוריד את עניין האגזוז מהפרק, זה דפוק לגמרי.

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    32
    ציטוט נכתב במקור על ידי ktm690smc צפיה בהודעה
    אז לפי התיאוריה שלך כלים ללא אגזוז לא צריכים לנסוע על הכביש.
    אני נזהר תמיד. גם עם אגזוז וגם בלי. לא משנה על מה אני רוכב. אתה תולה את "האשמה" של משתמשי הדרך והולכי הרגל בכך שאתה רוכב עם או
    בלי אגזוז וזה פשוט לא נכון. אי אפשר להאשים הולך רגל שלא שמע אותך מגיע. הוא צריך להסתכל ימינה שמאלה בירידה לכביש ואתה אמור לשים לב אליו
    בכל מצב. בוא נוריד את עניין האגזוז מהפרק, זה דפוק לגמרי.
    לא יודע איך הגעת למסקנה הזאת, אבל מילא....
    כמו שבמכוניות יש היום אזורים ״רכים״ להגנה על הולכי רגל, מכתבות שקראתי על הנושא, בעתיד היצרנים יהיו מחוייבים להפיק סוג של רעש עד מהירות מסויימת, בכדיי להסב את תשומת הלב של הולכי הרגל.
    בנסיעה איטית כמעט לא שומעים את הרכב מגיע, כשהעין רואה רכב מגיע, המוח שלנו באותו שבריר שנייה מחפש גם רעש נלווה שעוזר לנו לאמוד מרחק ומהירות , אין פה עיניין של אשמה, פשוט מנסים למנוע מצב של ריבוי תאונות של רכבים חשמליים והולכי רגל

  7. #7
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    לצמצם הפתעות זה טוב ויפה אבל מה קורה כשלא הכל הולך לפי התוכנית שלך?איך הולך השיר?
    the best laid schemes of mice and men....



    Sent from my SM-E500F using Tapatalk

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    341
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    לצמצם הפתעות זה טוב ויפה אבל מה קורה כשלא הכל הולך לפי התוכנית שלך?איך הולך השיר?
    the best laid schemes of mice and men....



    Sent from my SM-E500F using Tapatalk
    אז אני מרים טלפון לחבר. או משאיל רכב מחבר לעבודה. או קופץ הביתה לקחת את האוטו. או לוקח מונית ומשלם 200 שקל, ועדיין חסכתי 1800 באותו חודש.
    במקרה שלי, כמות ההפתעות האלה מאוד נמוכה. ככה החיים שלי.
    לפני שקניתי את האופנוע עשיתי סטטיסטיקה קטנה על הנסיעות שלי. מסתבר שגם כשהיה לי אופנוע לא מוגבל בטווח, כמעט ולא היו לי נסיעות של יותר מ70 ק"מ ללא הפסקה ארוכה ביניהן. לי זה משתלם.

  9. #9
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    9
    אני כבר תקופה עוקב אחרי האופנועים הללו. חייב לומר שהם קורצים לי מאוד ודווקא הם נראים לי מאוד "אפויים". עברו בעיניי הימים בהם כלי רכב חשמליים הם מעין ניסיון מעניין אך לא ישים. אין לי ספק כי העתיד של האופנועים יהיה כזה שיכלול מנועים שלא צורכים דלק במוקדם או במאוחר. בכל זאת, אפשר לצנן את ההתלהבות. אני לא בטוח שהאופנוע הזה מתאים לכל אחד ולא בגלל הרעש. למען האמת, הכותב לא אוהב אופנועים רועשים. הבעיה העיקרית היא הטווח. אני, לדוגמא, לא יוצא לטיולים ורוב הנסיעות שלי הן בטווח של 20 קילומטרים אך במסגרת העבודה פעם בשבוע- שבועיים אני בפגישות ברחבי הארץ. מספיק יום אחד בחודש של 200 או 300 קילומטרים על מנת להפוך אופנוע שכזה ללא רלוונטי עבורי. זה מצער אותי מאוד כי אני מאמין מאוד גדול באופנועי זירו. "הפתרון" על מנת להנגיש את זה לאוכלוסיה רחבה יותר צריך להיות אחד משלושה: הגדלת טווח הנסיעה, אפשרות לסוללה פריקה והטענה מהירה או עמדות הטענה מהירות בפריסה נוחה ברחבי הארץ. לצער, עד אז אני מתקשה לראות איך העניין יתפוס וזה לפני שאני נכנס לעניינים כמו איך יהיה השוק של האופנוע.

  10. #10
    Member הסמל האישי של רונן
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    שומרון
    הודעות
    164
    א. היקר, קודם כל, עם כל הכבוד לאנושות, אני לא מכיר אף אחד שקונה זירו או רכב היברידי בגלל שהוא ירוק, כולם קונים בגלל החסכון.
    האופנוע הזה, בניגוד לכל האופנועים הקודמים ממש חוסך לי כסף בכל נסיעה, כל ק"מ חוסך לי שקל... מטורף!
    אני לא מרגיש שום התפשרות איתו, להיפך, אני נוסע בפולגז בעוד עם האופנועים הקודמים הייתי מתקמצן בגלל מחירי הדלק...
    בגלל בעיית ההתחממות לקחתי את דגם ה SR, שמאפשר מהירות מספיק גבוהה לאורך זמן גם כשהמנוע מתחמם.
    בקיצור - אופנוע לחסכנים (שם יפה לקמצנים) שיוצאים לטיולים ברכב המשפחתי, לא רומנטיקנים ולא ספונטניים.
    ואני מאמין שב 2020, כשזירו יוציאו אופנוע עם סוללה של 20KWh וטעינה תוך 30 דקות, הרבה יצטרפו למהפכה הקמצנית.

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    לרונן ולואדרום - אם מדובר על כסף - אני מסכים שכרגע זה יכול להיות פתרון יעיל. הניחוש שלי - ברגע שהוא יתחיל להיות יותר פופולארי, משרד האוצר יפסיק עם כל ההטבות הנלוות, כי הרי אופנוע שנוסע כמו אופנוע 600, למה לקחת עליו ביטוח כמו קטנוע 50 סמ"ק, ומה פתאום רישיון a עם כל כך הרבה כוח, וכמובן שהחשמל לצורך טעינה ימוסה - למה בנזין כן וזה לא, וכו'. תתפללו שלא הרבה יקנו אותו, אחרת יום בהיר אחד תתקעו פתאום על כלי שנעשה יקר לתחזוקה ואני מנחש שמחיר שלו כיד שנייה (במיוחד לאור אורך החיים של הסוללות ומחירן) יראה צניחה רצינית.
    ולוראדרום- - הטכנולוגיות הללו קרובות מאוד לתחום שאני עוסק בו ואני די מעודכן. הפתרונות שאתה מדבר עליהם רחוקים, רחוקים מאוד.

  12. #12
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה

    ולוראדרום- - הטכנולוגיות הללו קרובות מאוד לתחום שאני עוסק בו ואני די מעודכן. הפתרונות שאתה מדבר עליהם רחוקים, רחוקים מאוד.
    נו ואז יהיה לו זירו אספנות


    Sent from my SM-E500F using Tapatalk

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    341
    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    לרונן ולואדרום - אם מדובר על כסף - אני מסכים שכרגע זה יכול להיות פתרון יעיל. הניחוש שלי - ברגע שהוא יתחיל להיות יותר פופולארי, משרד האוצר יפסיק עם כל ההטבות הנלוות, כי הרי אופנוע שנוסע כמו אופנוע 600, למה לקחת עליו ביטוח כמו קטנוע 50 סמ"ק, ומה פתאום רישיון a עם כל כך הרבה כוח, וכמובן שהחשמל לצורך טעינה ימוסה - למה בנזין כן וזה לא, וכו'. תתפללו שלא הרבה יקנו אותו, אחרת יום בהיר אחד תתקעו פתאום על כלי שנעשה יקר לתחזוקה ואני מנחש שמחיר שלו כיד שנייה (במיוחד לאור אורך החיים של הסוללות ומחירן) יראה צניחה רצינית.
    ולוראדרום- - הטכנולוגיות הללו קרובות מאוד לתחום שאני עוסק בו ואני די מעודכן. הפתרונות שאתה מדבר עליהם רחוקים, רחוקים מאוד.
    סבבה. אם וכאשר זה יקרה, אני אזרוק אותו לפח (באותו שלב הוא כבר סיים להחזיר את ההשקעה) ואחזור לבנזין. או לתאי מימן. או לחמור הנאמן שלי.
    כרגע - זה משתלם. כמו שכרגע סוזוקי אלטו משתלם כי אותו משרד אוצר החליט למסות אותו פחות. אני חי במציאות של היום, לא המציאות שהייתי רוצה או שצריכה להיות.
    אם הדלק והאופנועים היו עולים כמו בארה"ב - ספק שהייתי קונה זירו.

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    בתור אחד שעושה ק״מ יומי רב (כ- 120) ואין לו מקום להטעין את האופנוע לא בבית ולא בעבודה הזירו שעל פניו מהווה חבילה קורצת לכיס (כאופנוע הוא טרם נראה לי מגובש דיו), פשוט לא רלוונטי עבורי.

    בעתיד, כאשר אהיה ערוך לכך מבחינת תנאי חניה והטעה וכאשר הכלים שיוצעו בשוק יהיו מגובשים ובעלי טווח רכיבה רב יותר, אזי אין לי ספק שארכוש אופנוע חשמלי.

    באשר לרעש, לדעתי המדובר בעניין בעל חשיבות רבה על הכביש ואשר שומר על חיי. למשל, מאז שהתקנתי צופר ראוי שלא מבייש משאית, כמות הרכבים שהמשיכו לחתוך אותי למרות שצופר ירדה פלאים, כאשר אין לי ספק שחלק מהרכבים כלל לא שמעו קודם לכן את הצפירות שלי ב-xxx קמ״ש ולא כל שכן את האופנוע, אולם סוגיית הרעש היא זניחה מבחינה מעשית ואין כל בעיה ליצור אופנוע חשמלי רועש או עם רעש מדומה בהתאם לטעם האישי.

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    341
    ציטוט נכתב במקור על ידי מצמץ צפיה בהודעה
    בתור אחד שעושה ק״מ יומי רב (כ- 120) ואין לו מקום להטעין את האופנוע לא בבית ולא בעבודה הזירו שעל פניו מהווה חבילה קורצת לכיס (כאופנוע הוא טרם נראה לי מגובש דיו), פשוט לא רלוונטי עבורי.
    בעתיד, כאשר אהיה ערוך לכך מבחינת תנאי חניה והטעה וכאשר הכלים שיוצעו בשוק יהיו מגובשים ובעלי טווח רכיבה רב יותר, אזי אין לי ספק שארכוש אופנוע חשמלי.
    כבר היום ניתן לקבל זירו שיכול לעשות באיזור ה200 ק"מ יומי בלי לזחול. הדגם עם 4 מצברים + סוללה מורחבת נותן באיזור ה200 ק"מ בשיוט של 120 קמ"ש.
    לגבי טעינה - אני לא מאמין שיש מקום בארץ שבו לא ניתן לסדר גישה לשקע חשמל ע"י קמצוץ יצירתיות.

    סתם דוגמא - בעבודה אני מחנה בכלוב של האופניים החשמליים בחניון של הבניין. בעבודה הקודמת סידרתי כבל מאריך מהחלון (קומה שלישית) עם מפסק נפרד שיוצא לשקע מוגן מים מתחת לבניין. בבית הוצאתי, ממעגל נפרד ששמתי עבור החצר, כבל לחניה עם שקע ממוגן מים גם כן. בדירה של ההורים (קומה שניה) אני מוריד כבל מאריך נייד דרך תעלת האוורור של הבניין לחצר הפנימית.

    גישה לשקע זה די קל ויש מלא פתרונות.

    לגבי ה"גיבוש" של האופנוע - יצא לך לרכב עליו? לדעתי האישית מדובר באופנוע מגובש בהחלט. הוא לא מרגיש כמו איזה הכלאה של מכלולים מעפנים ומערכת חשמל (כמו הקטנועים של בליץ למשל, עם כל הכבוד להם). איכות המכלולים מצויינת, ההתנהגות כביש טובה למדי ולא נופלת מזו של אופנוע כביש בינוני מונע בנזין.

    קח נסיעת מבחן, אולי תופתע לטובה

אשכולות דומים

  1. IOM TT 2016
    על ידי oradul בפורום אוף טופיק
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 13-06-2016, 23:58
  2. מתלבט, בין זירו, קולה או אולי RCקולה?
    על ידי MasterOz בפורום אוף טופיק
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 05-06-2016, 13:50
  3. התלבטות בין זירו ל-250
    על ידי aki333 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 04-06-2016, 23:48
  4. רכיבת שטח,יום הכיפורים,לפני 20 שנה לערך.
    על ידי הפלג הצפוני בפורום כללי
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 26-09-2015, 14:17
  5. שאלה בנושא סדר המילוי של הטופס הירוק
    על ידי roei daniel בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 03-09-2015, 16:01

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO