70 אלף בשנה? וואו. אתה יודע כמה זה משוגע? בחודשיים אתה נוסע את מה שאני עושה בשנה +.
די שלחתי כלי כזה כי הנחתי שאו שהוא לא יהיה בתקציב שלי או שהאחזקה תגרום לי להצטער על הרגע שחשבתי לכיוון.
אתחיל ללמוד ולעשות רכיבת מבחן ראויה.
את יודע להגיד לי שאת מה שאחפש לא אוכל למצוא במעודנים יותר?
אין ספק שפתחת לי זווית סופר מעניינת
טוב, בוא נבלבל אותך עוד קצת.. אנחנו כבר מזמן מעבר לחרם הערבי של עד תחילת שנות ה 90' אז "לצערנו" יש לא מעט כלים להתלבט ביניהם.
יש כלי של הונדה עם מנוע של VFR800 אבל עם תנוחת ישיבה זקופה ואפשרות לזיווד קשיח - קוראים אותו CrossRunner. יש לחבר שלי פה בשכונה אחד כזה, מצא אותו משומש במצב כמעט חדש עם זיווד ואגזוז אקרפוביק(לדעתי האגזוזים האלה סתם לשמוע יותר את המנוע, אבל ספציפית להונדה לפחות שומעים משהו לא מכונת תפירה)
תבדוק את הכלי ברשת לתנסה לקחת רכיבת מבחן על אחד.
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
כן גם בשלג אני רוכב![]()
בחיים לא טענתי לשפיות אם הייתי שפוי לא הייתי איש קבע.
יש לי 3 במוו במשפחה
אחד שלי 800אסטי שעושה 70 אלף בשנה
אחד של אבא שלי 800אסטי שעושה 30 אלף בשנה
ועוד אחד 650סינגל סיאס של אישתי שעושה עוד 30 בשנה.
לא אנחנו לא טחונים בכסף זה הכלים שהתחזוקה שלהם סופר זולה.
יוצא לי 120 שקל טיפול קטן
180 טיפול גדול
כל זה במחירי הארץ והעבודה עליי.
צריכת דלק של 1 ל 23 ממוצע.
כן דורש השקעה חד פעמית או חבר שיש לו gs911 או ביקור במוסך מורשה פעם בשנה.
הויאפארים למיניהם כלים טובים מאוד אבל בתחזוקה שלהם הם יקרים בהרבה מהבמוו 800
כ1 ל 15 בדלק, והטיפולים צפופים יותר ויקרים יותר. וגם יש פחות איבזור
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
Tdm900
היה אחד של הבחור מרשף טכנולוגיות במצב פצצה
מה זה פצצה... מצב תצוגה. בלי ציניות.
לצער הבחור.. כבר נמכר למיטב ידיעתי.
גם פתרון לא רע בכלל אבל די נטול פינוקים שיש בכלים הגדולים יותר.
הרכבת זיווד תפגע ביכולות הדינאמיות שלו בצורה חזקה, ויתבטא בבלאי גבוהה מאוד בצמיגים.
אם הרכיבות זה כמו שלך אופנוע ערום תפור עלייך ואני הייתי הולך על f800r שנותן תצרוכת דלק זהה עם יותר כוח זמין והרבה יותר נוחות ופינוקים אבל גם העלות פי 2
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
לפני שבועיים בלבד הייתה לי אותה התלבטות בדיוק. רציתי ספורט-תיור, וחיפשתי מה אני רוצה יותר: ספורט או תיור? חפרתי, חיפשתי ושאלתי. בסוף הלכתי על הב.מ.וו, f800st. כלי נהדר, נהנה איתו מכל רגע.
לעניות דעתי יש לבמוו ייתרון גדול בזה שהוא מונע ברצועה.
אף פעם לא הצלחתי לשמור על שרשרת שתחזיק יותר מ 24k וכל עניין השימון זה סתם בלבול מוח.
היום בזירו אני רואה איך רצועה קטנה ומצומקת מחזיקה 40k בלי בעיות ולא מבין בשביל מה צריך שרשראות בכלל...
אצלי הרצועות המקוריות עברו בכיף 80-90 אלף ומשיקולי עלות טועלת עברתי לתחלופיות . הקודמת החזיקה 60 מעכשיו מחליף כל 40 לפי הספר וזהו העלות זניחה מאוד.
370 לערך לרצועה אחת אז אין סיבה למתוח אותה מעבר להמלצת היצרן.ואז להיתקע באמצע טיול עם רצועה, זה שטויות להחליף בצד הדרך רצועה סתם באסה כי זה תופס אותך בקטע הכביש ההכי כיפי או בעקיפה
נ.ב המקורית עולה כ1600 שקל שזה עדיין משתלם ביחס לסט גלגלש שעולה דומה ומחזיק פחות ודורש התעסקות מרובה . אבל אני מעדיף לקנות תחלופיות
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor