עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 41

אשכול: ****** ספוילר ******* MotoGP - פיליפ איילנד

  1. #16
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    ציטוט נכתב במקור על ידי jonathan צפיה בהודעה
    האבא של האופנוע שלך...כי יש קצת הבדל בין 170 כס על 135 קג עם רצועת כח צרה מהמותניים של דוגמנית אנורקסית ואלימה יותר מערבי שרץ עם סכין ברחובות...

    ועם בקרת אחיזה יותר מפגרת מח"כ מהרשימה המשותפת משלא מעניינות אותו העובדות.

    צחקתי בקול

  2. #17
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jonathan צפיה בהודעה
    ... 170 כס על 135 קג ...
    שאלת עצלנות (אין לי כח לחפש, אבל גם ככה כל מי שמסתכל על השרשור זה קומץ משועממים, אולי יהיה מישהו עם דקה פנויה) -
    איך הדו"פ מוציאים את הכח הזה עם משקל כ"כ נמוך לעומת מרוב"פ?

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי דינגו צפיה בהודעה
    שאלת עצלנות (אין לי כח לחפש, אבל גם ככה כל מי שמסתכל על השרשור זה קומץ משועממים, אולי יהיה מישהו עם דקה פנויה) -
    איך הדו"פ מוציאים את הכח הזה עם משקל כ"כ נמוך לעומת מרוב"פ?
    הדו''פ כשמו כן הוא דו פעימתי- פעימת כח על כל סיבוב של הקראנק
    כלומר תאורטיתית הוא מוציא כפול הספק לאותו נפח מנוע
    בפועל בגלל נצילות ויעילות מילוי נפחי מדובר במשהו כמו 30% יותר לאותו נפח.
    הרבה פחות משקל דל חלקים נעים
    הקטע המדהים בדופ שהטיון שלו עובר דרך האגזוז ותהודה של מחזור פינוי מילוי הצילינדר.
    אגב גם ה 4 פי' לא כאלה כבדים והם מוגבלים מבחינת משקל ברגולציה
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  4. #19
    חבר מערכת FullgaZ
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    446
    ציטוט נכתב במקור על ידי דינגו צפיה בהודעה
    שאלת עצלנות (אין לי כח לחפש, אבל גם ככה כל מי שמסתכל על השרשור זה קומץ משועממים, אולי יהיה מישהו עם דקה פנויה) -
    איך הדו"פ מוציאים את הכח הזה עם משקל כ"כ נמוך לעומת מרוב"פ?
    מנוע דו"פ מפיק כח כל פעימה שניה. ארבע פעימות כל פעימה רביעית. אז באופן גס מאד מאד 500 סמ"ק דו"פ שווה ל 1000 סמ"ק ארבע פעימות. מנוע דו"פ שוקל משמעותית פחות.
    אבל בגדול יחס הספק משקל גבוה היום מאשר בעידן ה 500 דו"פ. היחס שיונתן נתן נשאר דומה לאורך השנים ומגלם 1.3 כ"ס לכל ק"ג אופנוע. ארבע פעימות של 2015 מפיקים סדר גדול של 240 כ"ס על משקל מינימום מותר של 150 ק"ג. נתוני כ"ס הם נתון שמור היטב ע"י היצרנים והקבוצות בעוד ניתן להניח שכל היצרנים והקבוצות מתאמצים מאד להגיע למשקל מינימום מותר של 150 ק"ג. המספרים מגלמים יחס של 1.6 כ"ס לכל ק"ג אופנוע.

    בלי האלקטרוניקה המרובעים של היום היו אכזריים פי אלף מאותם דו"פ של פעם.
    קייסי סטונר היה הראשון לפתוח גז כאילו אלוהי האלקטרוניקה אצלו בכיס. מארק מרקז כבר נולד לתוך זה ואם אצל סטונר אלוהי האלקרוניקה היה בכיס אצל מרקז אלוהי האלקטרוניקה בכיס ומרקז גם אומר לו מה לעשות.

    איללכא...ומרוצים טובים

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    עוד דבר בקשר לאותם דו''פים
    אחת הסיבות להגבלת משקל המינימום הוא האלימות של אותם דו''פים בשילוב רצועת הכח הצרה.

    לא מעט בזכות אותה התנהגות תזזיתית המירוצים היו הרבה יותר צמודים ועקיפות היו תדירות יותר כי קשה היה לברוח לאופק ללא טעות
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  6. #21
    למה מנוע דופ שוקל משמעותית פחות?

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי דינגו צפיה בהודעה
    למה מנוע דופ שוקל משמעותית פחות?
    כי נפח צילינדר קטן יותר משמעו (לקדח נתון) בוכנה קטנה יותר כלומר פחות חומר.
    ואז בקראנק גם קל יותר וזה לא נגמר שם כי גם האפקט הג'ירו של המנוע קטן בהתאמה או ,מילים אחרות האופנוע נשכב מהר יותר במהירויות גבוהות.
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  8. #23
    חבר מערכת FullgaZ
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    446
    ציטוט נכתב במקור על ידי דינגו צפיה בהודעה
    למה מנוע דופ שוקל משמעותית פחות?
    זאת כבר שאלה לד"ר אבל למיטב זכרוני. מנוע פשוט משמעותית מבחינת מבנה, פחות חלקים, גל ארכובה קל יותר, אין עוקה לשמן כך שכל מבנה הקייסים קל יותר ואין משאבת שמן וצנרת להולכה, אין את כל ראש המנוע עם שסתומים, גלי הזיזים וכל המערכת של שמחברת לגל הארכובה ומתזמנת את השסתומים.

    איללכא...ויעלה ויבוא הד"ר

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי נעם 1 צפיה בהודעה
    ..

    ר, אין עוגה לשמן
    למיטה ידיעתי אופניים gp משתמשים בעוקה יבשה
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  10. #25
    חבר מערכת FullgaZ
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    446
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jonathan צפיה בהודעה
    למיטה ידיעתי אופניים gp משתמשים בעוקה יבשה
    https://en.wikipedia.org/wiki/Grand_...specifications

    פרק 4.4, wet sump

    איללכא...וזה ויקיפדיה, אולי טועים

  11. #26
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי נעם 1 צפיה בהודעה
    https://en.wikipedia.org/wiki/Grand_...specifications

    פרק 4.4, wet sump

    איללכא...וזה ויקיפדיה, אולי טועים
    http://www.motogp.com/en/news/2002/0...-rc211v/133771
    Semi dry sump
    המטרה כמובן שהקראנק לא מבזבז הספק
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  13. #28
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    ציטוט נכתב במקור על ידי jonathan צפיה בהודעה
    האבא של האופנוע שלך...כי יש קצת הבדל בין 170 כס על 135 קג עם רצועת כח צרה מהמותניים של דוגמנית אנורקסית ואלימה יותר מערבי שרץ עם סכין ברחובות...

    ועם בקרת אחיזה יותר מפגרת מח"כ מהרשימה המשותפת משלא מעניינות אותו העובדות.
    סקרנת אותי..
    יש אפשרות לבנות מחלקים קיימים,מנוע ושלדה (את כל השאר אפשר לייצר ואת אלו אפשר לשפר..) אופנוע עם יחס הספק למשקל כזה (מנוע אטמוספרי).
    שיהיה בעל 4 פעימות?
    או שזה שמור למהנדסי המוטו בלבד?
    האופנוע הכי חזק שנתקלתי בו באופן אישי שקל 165 רטוב עם 165 כ"ס ופיקים של יותר מ200 (הכל על דיינו) ע"י שני ברזים חשמליים שמרססים לפי בחירת הרוכב תערובת ישר לאייר בוקס,אחד הדברים שעשינו הוא לעלות את גבול הסל"ד ב3k אבל המנוע לא שרד הרבה
    שרף פלאגים ללא הפסקה, ובשלב מסויים כשל אחד התלתלים..אף פעם לא הצלחנו להגיע לאיזון מסוים בין כוח לאמינות (הכל יחסי כמובן) מה שהוביל לוויתור על הרעיון..
    אם יש לך רעיונות לדברים נוספים שאפשר לעשות ע"מ להגיע ליחס הספק משקל כזה...
    נ.ב
    באיזה דלק אופנועי המוטו משתמשים?
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  14. #29
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי r86 צפיה בהודעה
    סקרנת אותי..
    יש אפשרות לבנות מחלקים קיימים,מנוע ושלדה (את כל השאר אפשר לייצר ואת אלו אפשר לשפר..) אופנוע עם יחס הספק למשקל כזה (מנוע אטמוספרי).
    שיהיה בעל 4 פעימות?
    או שזה שמור למהנדסי המוטו בלבד?
    האופנוע הכי חזק שנתקלתי בו באופן אישי שקל 165 רטוב עם 165 כ"ס ופיקים של יותר מ200 (הכל על דיינו) ע"י שני ברזים חשמליים שמרססים לפי בחירת הרוכב תערובת ישר לאייר בוקס,אחד הדברים שעשינו הוא לעלות את גבול הסל"ד ב3k אבל המנוע לא שרד הרבה
    שרף פלאגים ללא הפסקה, ובשלב מסויים כשל אחד התלתלים..אף פעם לא הצלחנו להגיע לאיזון מסוים בין כוח לאמינות (הכל יחסי כמובן) מה שהוביל לוויתור על הרעיון..
    אם יש לך רעיונות לדברים נוספים שאפשר לעשות ע"מ להגיע ליחס הספק משקל כזה...
    נ.ב
    באיזה דלק אופנועי המוטו משתמשים?
    נתחיל מהשאלות הפשוטות:
    באיזה דלק משתמשים - דלק מרוצים נטול עופרת (המעבר היה ב 95 לזכרוני) בעל אוקטן יחסית גבוה ועם מחמצנים חוקיים. המפרט המלא שבו הדלק צריך לעמוד מפורסם.

    לגבי יחס משקל - אני לא ממש יודע מה הרזומה שלך ונשמע שאינך טומן ידך בצלחת.
    בכל מקרה הרגולציה ב gp מגבילה את המשקל ל 160 (לזכרוני זה היה 155) חצי רטוב (כולל נוזלים ללא דלק).
    בתחילת שנות ה 90 סוף שנות ב gp500 (ימי שלטון הדו"פ) משקל המינימום בשנים מסוימות היה 135 קג - כמות ה high sides והתמכרות לגבס של הרוכבים בהתאם.
    המנוע נדרש להיות אטמוספרי כמובן.
    ב gp משתמשים בשסתומים פנאומטיים שמאפשרים פרופיל פתיחה קיצוניים תוך יעילות גבוהה יחסית גם בסלדים נמוכים - עד לא מזמן היה מדובר בטכנולוגית f1 (אני מניח שאת זה לא יכולתם לעשות) מטען האוויר מספיק למירוץ שלם.
    שימוש במתכות יקרות - הטלטלים כמובן מטיטניום שדומה במשקלו הסגולי לפלדה אבל חזק ממנה בהרבה ומאפשר הורדת המסה (קראנק קל יותר וכו').
    החישוקים כמובן בקרבון או במגנזיום מחושל.
    הבוכנות מסוג גילחו לי את החצאית וכיוון שהן לא נדרשות ממש לאמינות מעבר למירוץ (לפחות עד לפני מס שנים עת הוכנס חוק מס המנועים לעונה) מאפשרות הורדת מסה נוספת גם מהקראנק.
    הקייסים כמו גם שאר מכסים בטיטניום.
    הפרינג כמובן מקרבון והוא לא נדרש לעמוד בשום תקינת רעש אז אין שטויות כמו ספוגים.

    דיברנו כבר על השימוש בעוקה חצי יבשה להורדת איבוד ההספק מהקראנק בסלד גבוה - אני מניח שגם בזה לא ממש יכולתם לטפל ואפשר להרוויח שם עוד כמה סוסים (3-4).

    שימוש בשמן בצמיגות נמוכה (לדוגמא 0-30 מותר אפילו ברמות נמוכות של מירוצים) בכדי להוריד איבוד הספקים פרזיתיים כתוצאה מההתנגדות לזרימת השמן (אם אתה מחליף שמן כל מירוץ אני מניח שאתה פחות מודאג מזה מה גם שאתה לא ממש מודאג מאמינות לשנים).

    אתה גם לא ממש מודאג מיעילות המנוע בכל רמות הביניים רק ובעיקר מכיוונו למירוצים (אתה יכול לשאול את הונדה הם מומחים בלחרב עונה על כך שהם בונים מנוע חזק על חשבון היותו נשלט ).
    ובטח שכחתי עוד כמה וכמה שיטות להוריד משקל להעלות הספק.
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  15. #30
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    רק שאלה קטנה ,אם תוכל לחלוק מה האופנוע שלך? נראה לי שאני כבר קצת מבולבל (חשבתי על rg250).
    ואם כבר אז performance bikes עשו פעם אייטם על rg500 gama חוקי לכביש (rgv אני מניח שקצת קשה יותר למצוא חוקי).
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


אשכולות דומים

  1. תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 20-05-2016, 14:47
  2. Motogp המלצות
    על ידי Dan_Y בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 10-03-2016, 23:13
  3. MotoGP הקרנת מירוץ פתיחת העונה
    על ידי ComanDo בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 09-03-2016, 23:20
  4. תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 17-10-2015, 18:03
  5. MotoGP סבב 6 - מוג'לו
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 04-06-2015, 17:57

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO