אני מגיב בהנחה שהכלי במצב מצויין והמחיר שקיבלת עליו הוא מחיר טוב.
אמ;לק: אני מאוד ממליץ
נתחיל מסטטיסטיקה: עד שיצה הג'וימאקס החדש (בשנת 2013, לא ממש חדש היום) הXEvo היה הקטנוע הכי טוב בקטגוריה שלו ללא מתחרים במשך שנים רבות. וגם כשהג'ימאקס סוף סוף עבר אותו, במבחן של פול גז ההפרש היה 2%, זניח.
לי היה את הקטנוע הזה במשך שנה (16,000 ק"מ) של גם נסיעות עירוניות צפופות וגם נסיעות של עד 120-130 ק"מ לכל כיוון.
בזמן הזה התקלה היחידה שהיתה לי זה שנשרפה לי נורה. לא באמת תקלה, 20 ש"ח ומברג פיליפס וזה הכל.
מרווח הטיפולים של האיקסאבו הוא גדול ביחס לקטגוריה, מחירי הטיפולים נמוכים ביחס לקטגוריה.
צריכת הדלק שלו היתה 1:25.
יש לו ים של מקום מתחת למושב (אישית, הצלחתי להכניס שתי קסדות מלאות מידה L ומעיל רכיבה).
הוא מאוד נח לרכיבה, מרגיש חלק והווריאטור שלו מגיב כמו טיל למצערת.
הוא נחשב למאוד אמין.
מה שמצאתי שלילי אצלו זה העובדה שקצת צפוף עם מורכב. למורכב אין רגליות נשלפות אלא מדרס, אם אתה מרכיב גבר ממוצע זה ירגיש קצת צפוף.
עוד דבר שלא אהבתי זה שרגלית הצד מצויידת בקפיץ ככה שברגע שאתה מאזן את הקטנוע, היא מתקפלת.
לא באמת דברים שהזיזו לי ממש, אבל חשוב לציין את המגרעות.


 
			
			 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה