עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 32

אשכול: החלפת ג'אנט בדו"ש

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    340
    ציטוט נכתב במקור על ידי Shasha127 צפיה בהודעה
    צמיג רחב יותר נועד בעיקר לעמוד בעומסי האצה ובלימה גבוהים יותר, לכן ההנחה שלך שרוחב=אחיזה היא שגויה במקרה הזה.
    המשחקים עם הג'נטים יהיו יקרים ולא ישיגו לך את התוצאה שאתה מצפה להשיג, רוצה אחיזה גבוהה- תשקיע בצמיגים מתאימים לדרישות ותהנה.
    אוקי, הבנתי. אבל אני אתן לך דוגמה למה שאני מתכוון. יש לא מעט פעמים שעל הכביש ישנם בקיעים וחריצים ארוכים, או הפרשי גבהים על האספלט עצמו בגלל כמה סלילות/תיקוני אספלט ואז כשאני עובר עם האופנוע על פני החריץ או הפרשי הגובה אני מרגיש את הצמיג/פרונט כביכול מאבד אחיזה/יציבות, ממה שהרגשתי והבנתי, לרוחב הצמיג היה חלק בחזה כי היות והוא צר הוא יותר רגיש/מושפע מזה. בצמיג רחב, הגיוני שחלק קטן יותר יהיה מושפע מהאלמנטים האלה, ורוב הצמיג יהיה באזור עם יותר אחיזה. טעיתי במשהו?

  2. #2
    Member הסמל האישי של guyt
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    299
    ציטוט נכתב במקור על ידי yonatan.s. צפיה בהודעה
    אוקי, הבנתי. אבל אני אתן לך דוגמה למה שאני מתכוון. יש לא מעט פעמים שעל הכביש ישנם בקיעים וחריצים ארוכים, או הפרשי גבהים על האספלט עצמו בגלל כמה סלילות/תיקוני אספלט ואז כשאני עובר עם האופנוע על פני החריץ או הפרשי הגובה אני מרגיש את הצמיג/פרונט כביכול מאבד אחיזה/יציבות, ממה שהרגשתי והבנתי, לרוחב הצמיג היה חלק בחזה כי היות והוא צר הוא יותר רגיש/מושפע מזה. בצמיג רחב, הגיוני שחלק קטן יותר יהיה מושפע מהאלמנטים האלה, ורוב הצמיג יהיה באזור עם יותר אחיזה. טעיתי במשהו?
    מה שאתה אומר לא מסתדר לי כל כך
    אתה עולה על מהמורות ומפגעים בכביש ומרגיש שהאופנוע מאבד יציבות?
    האופנוע שלך מתאים לדברים האלה יותר מכל אופנוע כביש. הוא סופג מהמורות טוב יותר.
    יצא לי לרכב על הטנרה 660 גם בשטח וגם בכביש והוא הרגיש לי מדהים. מאוד אהבתי אותו.
    אמנם בכביש הוא לא בדיוק מתפקד כמו 690sm-r אבל הוא עושה אחלה עבודה.

    אני חושב שמה שאתה מרגיש קשור דווקא לעבודת הבולמים ולא לגודל הג'אנט,
    ואפילו לא בהכרח לצמיגים כי כמו שציינת אתה רוכב עם 90% כביש.
    עם איזה צמיגים אתה עכשיו אגב?
    SYM SuperPure 50 - כוח מתפרץ במחסן || Honda XR125L - אהבה מהילוך ראשון נמכר ||
    Suzuki DR350SE - כמו יין, משתבח עם הזמן נמכר || Suzuki SV650N - מנוע V כלבבי נמכר ||
    Honda CB1000R - סכין יפנית נמכר || KTM 125 EXC - הקטום הכתום והשסתום נמכר ||
    Yamaha MT09 Tracer - השילוש הקדוש נמכר || Suzuki GSR 750 - משעמם כמו השגרה נמכר ||
    Kawasaki Z900 - בקרות זה לחלשים נמכר || BMW S1000R

  3. #3
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של אRני
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    529
    ציטוט נכתב במקור על ידי yonatan.s. צפיה בהודעה
    אוקי, הבנתי. אבל אני אתן לך דוגמה למה שאני מתכוון. יש לא מעט פעמים שעל הכביש ישנם בקיעים וחריצים ארוכים, או הפרשי גבהים על האספלט עצמו בגלל כמה סלילות/תיקוני אספלט ואז כשאני עובר עם האופנוע על פני החריץ או הפרשי הגובה אני מרגיש את הצמיג/פרונט כביכול מאבד אחיזה/יציבות, ממה שהרגשתי והבנתי, לרוחב הצמיג היה חלק בחזה כי היות והוא צר הוא יותר רגיש/מושפע מזה. בצמיג רחב, הגיוני שחלק קטן יותר יהיה מושפע מהאלמנטים האלה, ורוב הצמיג יהיה באזור עם יותר אחיזה. טעיתי במשהו?
    מה שאתה מתאר זו לא בעיה של צמיגים אלא של מתלים. בלאי וחופש בזרועות\תושבות\בולמים\מיסבים יכולים להסביר את ההרגשה שיש לך.
    אני לא רואה שום קשר לרוחב צמיג.
    אני גם לא רואה קשר בין התגובות של קסד לבין השרשור הזה אבל בוא נשאיר אותו אחראי על דרדור השרשור לאוף.

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    340
    ציטוט נכתב במקור על ידי אrני צפיה בהודעה
    מה שאתה מתאר זו לא בעיה של צמיגים אלא של מתלים. בלאי וחופש בזרועות\תושבות\בולמים\מיסבים יכולים להסביר את ההרגשה שיש לך.
    אני לא רואה שום קשר לרוחב צמיג.
    אני גם לא רואה קשר בין התגובות של קסד לבין השרשור הזה אבל בוא נשאיר אותו אחראי על דרדור השרשור לאוף.

    אוקי, העניין הוא כזה.

    עצרתי היום במוסך עלית ליד מקום העבודה שלי והעליתי שם את כל העניין. אכן, אין קשר ככל הנראה לרוחב ג'אנט או צמיג. פינה זו סגורה.

    מעבר לכך, אכן הגיע הזמן להחליף צמיגים. כנראה המצלר טורנס 80/20 - אם למישהו יש רעיונות אחרים אשמח לשמוע.

    על הדרך אבדוק את מה ש אrני ציין, ונקווה לטוב.

    בכל מקרה אני גם רוצה להחליף על הדרך דיסק ורפידות בלם קדמיים.

    יש למישהו המלצות לזה?

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    340
    עם פירלי ננקי אם אני לא טועה 100% כביש

  6. #6
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    באן
    הודעות
    1,023
    חבר'ה בואו נחזור לרגע בבקשה לכיתה א' לשיעור בו לימדו אותנו שיש נקודת מגע (ולא פס מגע כמו ברכב) בין הצמיג לכביש?
    תודה.

    אפשר לחזור לימינו.

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    340
    ציטוט נכתב במקור על ידי קסד צפיה בהודעה
    חבר'ה בואו נחזור לרגע בבקשה לכיתה א' לשיעור בו לימדו אותנו שיש נקודת מגע (ולא פס מגע כמו ברכב) בין הצמיג לכביש?
    תודה.

    אפשר לחזור לימינו.
    נו ו..תסביר, אני בור בעניינים האלה ולא מתבייש כי "אין הביישן למד". עכשיו...מה אתה רוצה לומר בזה?

  8. #8
    ציטוט נכתב במקור על ידי קסד צפיה בהודעה
    חבר'ה בואו נחזור לרגע בבקשה לכיתה א' לשיעור בו לימדו אותנו שיש נקודת מגע (ולא פס מגע כמו ברכב) בין הצמיג לכביש?
    תודה.

    אפשר לחזור לימינו.
    ציטוט נכתב במקור על ידי yonatan.s. צפיה בהודעה
    נו ו..תסביר, אני בור בעניינים האלה ולא מתבייש כי "אין הביישן למד". עכשיו...מה אתה רוצה לומר בזה?
    הוא אומר שכל ההתנהלות שלך עם אופנועים היא פזיזה חפוזה ובבסיסה חוסר ידע.
    למשל, העובדה שאתה מרגיש איבוד אחיזה על מהמורות הביאה אותך למסקנה שאתה צריך ג'אנטים יותר רחבים.
    למשל, העובדה שאתה כרגע עם צמיד 100% כביש, ובגלל איבוד האחיזה על המהמורות אתה
    "רוצה לעבור לכשיתבלו ל 80 20 גג 30 70".
    יעני עוד פחות אחיזה בכביש.
    זה נראה לך הגיוני? אופנוע זה לא לגו, זה החיים שלך. זאת נראית לך המסקנה המתבקשת?
    צמיג שפחות מותאם לכביש יעזור לך באחיזה בכביש לעומת הצמיג הנוכחי?
    הוא אומר שסוף מעשה במחשבה (ולמידה) תחילה.
    מעולה שאתה מעיד בעצמך שאתה בור ורוצה ללמוד.

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    340
    טוב יש נקודה שלא הבהרתי. ברור לי לחלוטין שאם זה לא צמיג 100% כביש אז האחיזה היא פחות טובה. רציתי בין היתר לקבל מידע שיעזור לי להחליט אם ללכת על צמיג רחב יותר יעזור לי מבחינת אחיזת כביש כשהצמיג הוא 80-20 למשל.

    מה גם שלא ידעתי שעש אפשרת שעל מידת ג׳אנט מסויימת אפשר להרכיב צמיגים בגדלים שונים. שאלתי לפני יומיים אושיה מאוד מוכרת ונערצת אפילו בעולם האופנועים בארץ על זה שבאופנוע שהוא שיפץ יש צמיג רחב יותר מהמקור. ענה לי שהוא החליף ג׳נט.. אז הסקתי שאפשר לעבור לצמיג רחב יותר רק אם מחליפים ג׳נט.

    לא מקבל את זה שאני פזיז וחפוז.. אחרת לא הייתי שואל שאלות ומבקש פה עזרה כדי לקבל החלטה מושכלת ומתעקש על קבלת הסברים מפורטים. שמור פרשנויות לעצמך...

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    הוא החליף ג'אנט וצמיג לרחבים מקדימה רק ובעיקר בשביל פוזה ומראה (וזה סבבה כי התוצאה המתבקשת הושגה) במחיר של ויתור על דברים אחרים על הכביש, אבל במקרה שלך זה לא רלוונטי כי אתה רוצה להרוויח התנהגות כביש עדיפה, לא להפסיד.
    לעשות אתה יכול לעשות בערך כל מה שבא לך והכיס שלך מאפשר כולל להרכיב גלגל שמן מקדימה, להשיג את התוצאה שאתה מבקש (פחות זעזוע בחריצים פה ושם בכביש?) לא תשיג עם צמיג רחב יותר, אלא עם נסיון רכיבה ארוך יותר ובהמנעות מראש מכניסה לחריצים בעייתיים כמו שאתה מתאר. עם האופנוע שלך אין לך מה לשחק עם רוחב הג'נטים, אם בסופו של דבר זה לא מתאים לך תחליף כלי במקום לסיים בעוגמת נפש של כיס דליל ממזומנים ואופנוע שמתנהג יותר גרוע עם מידות לא ברשיון.
    נערך לאחרונה על ידי Shasha127; 15-06-2015 בשעה 20:03.

  11. #11
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    באן
    הודעות
    1,023
    ציטוט נכתב במקור על ידי yonatan.s. צפיה בהודעה
    נו ו..תסביר ...
    מה להסביר? אני נרדמתי בשיעור ההוא. קיוויתי שאתה תסביר.


    ציטוט נכתב במקור על ידי yonatan.s. צפיה בהודעה
    שמור פרשנויות לעצמך...
    +88



    אני רק אומר ש"ההרגשה" שלך וה"אחיזה" האמיתית של הצמיג אלו שני דברים שונים. במיוחד כשאתה רוכב צעיר.
    אני רק יכל להעיד על עצמי שאני אישית לא מתיימר אפילו להשוות בין "אחיזות" של צמיגים אשר נעלתי.
    ובכביש מגורד אתה תענטז יופי בלי קשר לסוג הצמיג.

    לשאלתך אפשר. כך שמעתי. עם המעטפה הנכונה.
    בוא נחזור אחורה לסיבות אשר הובילו אותך למסקנה השגויה בדיון הזה.
    כביש מגורד? וכ'ו.

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    340
    ציטוט נכתב במקור על ידי קסד צפיה בהודעה
    מה להסביר? אני נרדמתי בשיעור ההוא. קיוויתי שאתה תסביר.


    +88



    אני רק אומר ש"ההרגשה" שלך וה"אחיזה" האמיתית של הצמיג אלו שני דברים שונים. במיוחד כשאתה רוכב צעיר.
    אני רק יכל להעיד על עצמי שאני אישית לא מתיימר אפילו להשוות בין "אחיזות" של צמיגים אשר נעלתי.
    ובכביש מגורד אתה תענטז יופי בלי קשר לסוג הצמיג.

    לשאלתך אפשר. כך שמעתי. עם המעטפה הנכונה.
    בוא נחזור אחורה לסיבות אשר הובילו אותך למסקנה השגויה בדיון הזה.
    כביש מגורד? וכ'ו.
    אספלט משובש על כל גווניו, או מצבים שבהם אני לוקח פניה ואני מרגיש שהגלגל בורח לי (ביחס לזה אני סבור שיש מצב לא רע שאולי אני לא לוקח את הפניה כמו שצריך).

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    מה התאריך של הצמיגים שלך אם אפשר לשאול? אני מנחש שהם עברו כמה שנים טובות לפי התיאור שהגלגל "בורח" לך בפניות.

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    340
    אני אבדוק

  15. #15
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    אם הצמיג בורח לך בפניות אולי אל תאיץ באמצע הפניה. אל תכנס מהר ותאט באמצע הפנייה. אל תאיץ באמצע הפנייה.
    לא יברח לך הזנב.
    גז קבוע!
    החומר שממלאים איתו סדקים וחריצים מחליק כמו....משהו מאוד חלקלק ( אין לי דוגמא קבילה לצערי ).
    פשוט תימנע מהם.

אשכולות דומים

  1. החלפת נוזל קירור - גרנד דינק 250 (כ"ע)
    על ידי sus123 בפורום פורום טכני
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 06-07-2016, 14:15
  2. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 12-04-2016, 13:02
  3. תגובות: 36
    הודעה אחרונה: 03-04-2016, 21:26
  4. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 12-01-2016, 23:47
  5. החלפת שרשרת וגלגל"ש
    על ידי Nc700x בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 21-12-2015, 14:13

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO