אוקי, הבנתי. אבל אני אתן לך דוגמה למה שאני מתכוון. יש לא מעט פעמים שעל הכביש ישנם בקיעים וחריצים ארוכים, או הפרשי גבהים על האספלט עצמו בגלל כמה סלילות/תיקוני אספלט ואז כשאני עובר עם האופנוע על פני החריץ או הפרשי הגובה אני מרגיש את הצמיג/פרונט כביכול מאבד אחיזה/יציבות, ממה שהרגשתי והבנתי, לרוחב הצמיג היה חלק בחזה כי היות והוא צר הוא יותר רגיש/מושפע מזה. בצמיג רחב, הגיוני שחלק קטן יותר יהיה מושפע מהאלמנטים האלה, ורוב הצמיג יהיה באזור עם יותר אחיזה. טעיתי במשהו?