תוצאות 1 עד 15 מ 32

אשכול: החלפת ג'אנט בדו"ש

תצוגה בשכבות

  1. #25
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    הוא החליף ג'אנט וצמיג לרחבים מקדימה רק ובעיקר בשביל פוזה ומראה (וזה סבבה כי התוצאה המתבקשת הושגה) במחיר של ויתור על דברים אחרים על הכביש, אבל במקרה שלך זה לא רלוונטי כי אתה רוצה להרוויח התנהגות כביש עדיפה, לא להפסיד.
    לעשות אתה יכול לעשות בערך כל מה שבא לך והכיס שלך מאפשר כולל להרכיב גלגל שמן מקדימה, להשיג את התוצאה שאתה מבקש (פחות זעזוע בחריצים פה ושם בכביש?) לא תשיג עם צמיג רחב יותר, אלא עם נסיון רכיבה ארוך יותר ובהמנעות מראש מכניסה לחריצים בעייתיים כמו שאתה מתאר. עם האופנוע שלך אין לך מה לשחק עם רוחב הג'נטים, אם בסופו של דבר זה לא מתאים לך תחליף כלי במקום לסיים בעוגמת נפש של כיס דליל ממזומנים ואופנוע שמתנהג יותר גרוע עם מידות לא ברשיון.
    נערך לאחרונה על ידי Shasha127; 15-06-2015 בשעה 21:03.

אשכולות דומים

  1. החלפת נוזל קירור - גרנד דינק 250 (כ"ע)
    על ידי sus123 בפורום פורום טכני
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 06-07-2016, 15:15
  2. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 12-04-2016, 14:02
  3. תגובות: 36
    הודעה אחרונה: 03-04-2016, 22:26
  4. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 13-01-2016, 00:47
  5. החלפת שרשרת וגלגל"ש
    על ידי Nc700x בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 21-12-2015, 15:13

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO