ציטוט נכתב במקור על ידי yonatan.s. צפיה בהודעה
אוקי, הבנתי. אבל אני אתן לך דוגמה למה שאני מתכוון. יש לא מעט פעמים שעל הכביש ישנם בקיעים וחריצים ארוכים, או הפרשי גבהים על האספלט עצמו בגלל כמה סלילות/תיקוני אספלט ואז כשאני עובר עם האופנוע על פני החריץ או הפרשי הגובה אני מרגיש את הצמיג/פרונט כביכול מאבד אחיזה/יציבות, ממה שהרגשתי והבנתי, לרוחב הצמיג היה חלק בחזה כי היות והוא צר הוא יותר רגיש/מושפע מזה. בצמיג רחב, הגיוני שחלק קטן יותר יהיה מושפע מהאלמנטים האלה, ורוב הצמיג יהיה באזור עם יותר אחיזה. טעיתי במשהו?
מה שאתה אומר לא מסתדר לי כל כך
אתה עולה על מהמורות ומפגעים בכביש ומרגיש שהאופנוע מאבד יציבות?
האופנוע שלך מתאים לדברים האלה יותר מכל אופנוע כביש. הוא סופג מהמורות טוב יותר.
יצא לי לרכב על הטנרה 660 גם בשטח וגם בכביש והוא הרגיש לי מדהים. מאוד אהבתי אותו.
אמנם בכביש הוא לא בדיוק מתפקד כמו 690sm-r אבל הוא עושה אחלה עבודה.

אני חושב שמה שאתה מרגיש קשור דווקא לעבודת הבולמים ולא לגודל הג'אנט,
ואפילו לא בהכרח לצמיגים כי כמו שציינת אתה רוכב עם 90% כביש.
עם איזה צמיגים אתה עכשיו אגב?