בנוגע לרגליות..
ייצרת את הפלטת חיבור לאופנוע? או שזה בא עם הסט?
אם ייצרת
איפה? כמה?
תודה
נ.ב
אוהב את ההתקדמות,נראה מעולה בנתיים.
עבודה מדהימה, לגבי האגזוז היית ממליץ להפנות את הלוע כלפי מטה אחרת היציאה תבשל לך את כף הרגל ברכיבה.
ממשיך לעקוב. - רן
נערך לאחרונה על ידי השושנים; 07-10-2016 בשעה 12:08.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
בנוגע לרגליות..
ייצרת את הפלטת חיבור לאופנוע? או שזה בא עם הסט?
אם ייצרת
איפה? כמה?
תודה
נ.ב
אוהב את ההתקדמות,נראה מעולה בנתיים.
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
כפי שניתן לראות בתמונה ישנו מרווח בין רוחב אוזן הבולם האחורי לרוחב הפין המחבר לשלדה
ניסיון ראשון היה - סופיות של כידון שהורחבו ואליהן התווספו שייבות כדי לגשר על המרווח:
לא אהבתי את הפתרון (ריבוי של שייבות ) בקיצור לא יפה!
ניסיון שני מוצלח יותר - לקחתי משקולות של וריאטור וצבעתי אותן
והתוצאה לפניכם:
![]()
מיקמתי את הידיות במקומן:
התקנת מיישר זרם
![]()
מה עושים עם מכסה גלגל שיניים קדמי ?
בהתחלה חשבתי לוותר עליו. אך אני חושב שמבחינה אסתטית הוא משלים את המראה של בלוק המנוע.
האפשרויות הן:
1.לצבוע אותו בשחור כמו שהוא ולהתקין.
2. ללטש אותו כמו מראה וליצור ניגוד לצבע של המנוע
3. לחתוך במרכזו פס ברוחב של כ 6 ס"מ שייסתיים בקשת עגלגלה כך שיראו את גלגל השינים ועדיין הוא ישמש כמגן שרשרת
אשמח לקבל רעיונות !
3 !!
עם שילוב של 2
2+3!
Sent from my H60-L12 using Tapatalk
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.
בהמשך להתלבטות ולאור העובדה שיש לי לפחות עוד שני מכסים מיותרים במלאי.
החלטתי לחתוך את המכסה. כמובן שבמידת הצורך אגדיל את החתך. כמו כן אם כבר חותכים אז מלטשים לרמה של מראה.
במידה ולא אהיה מרוצה מהמראה - תמיד ניתן לצבוע בשחור.
סימון:
חיתוך:
ליטוש גס + העלמת התבליט של מקרא ההילוכים - מיותר ומכוער לטעמי
כמעט ונמחק
מחוק ובאמצע ליטוש בנייר 1200
קרוב משפחה שלי הציע לי לחבר רשת בצבע שחור אל השטח החתוך ולייצר קונטרסט במכסה. אשמח להערות והצעות.
כמו כן, לא יכולתי שלא לשתף אתכם בתמונת הפרויקט העתידי שלי (כמובן לאחר הסיום של ה GNׂ)
HONDA CB 750 K שנת 79 - עומד כבר 11 שנה במחסן סגור.
![]()
יום שישי הוקדש לצביעה של מכסה אגן השמן (עבר הלחמה והמתין לצביעה) ולהרכבת הפנס הקדמי והמאותתים האחוריים
התלבטות האם למקם את הפנס בחור החיצוני או בחור האמצעי?
בינתיים מוקם בחור החיצוני אך נראה לי שיועבר לפנימי.
מבט מלפנים:
התקנת מאותתים אחוריים - מוברגים לאומים שרותכו לשלדה
![]()
WOW... פרוייקט מדהים, אהבתי את האלטורים והפתרונות היצרתיים. כל הכבוד..
נראה לי שזה יתרון להחשף לפרוייקט בשלב זה (לאחר העבודה השחורה והקשה) של הרכבת המכלולים הגמורים.
ד"א משהוא מכיר היכן ניתן לבצע התזת סודה לשיפוץ חלקי אלומיניום?
בקרוב הפרוייקט שלי ב"ה..
להלן ההסבר:
רוחב אוזן הבולם האחורי צר משמעותית מרוחב ציר העיגון שלו (המחובר לשילדה) - במקור מחוברים אליו גם הכסא וגם הסבל האחורי. יש צורך לגשר על הפער אך צריך גם לשמור על כך שהבולם יהיה מאונך קרוב ככל האפשר ל 90 מעלות ביחס לרצפה או לחילופין מקביל לגלגל. לכן צריך ספייסרים משני צידי אוזן הבולם. בניסיון הראשון גישרתי על המרווח הפנימי בעזרת 4 - 5 שייבות וזה מכוער בעיניי. בניסיון השני הפער הפנימי מגושר באמצעות משקולת של וריאטור (רחבה יותר מ 4 השייבות) + שייבה אחת והפער החיצוני באמצעות שייבה אחת ובורג העיגון המקורי.
פתרון
שלום , שיפוץ ברמה גבוהה מאוד! כל הכבוד.
יש לי שאלה אולי אתה יודע , ברשותי TU250 ואני צריך להחליף גאנט אחורי , הנוכחי גמור והמיסבים לא יושבים טוב.
האם גאנט של GN יכול להתאים? הרי המון חלקים משותפים לדגמים אלו.
תודה רועי.
בטוח שהוא גמור?
בכל מקרה
יש לי של TU
500 והוא שלך
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.