ההגנה האמתית היא שהמדינה תשקיע בהוזלת המסים על חלקי החילוף והביטוח, גם כך רובינו נוסעים בלי ביטוח ועם חלקים, צמיגים ובלמים ישנים בגלל העלות המטורפת להחליפם.
שלום לכולם,
אני מרכז את נושא ביצוע המעקות בכל כבישי ישראל, ואת נושא פס ההגנה לדו גלגלי בפרט.
כחלק מהגברת נושא ההגנה על רוכבי הדו גלגלי חברת נתיבי ישראל מקדישה תקציבים רחבים לטיפול בנושא,
תפיקידי לאסוף את הכבישים הזקוקים לפסי הגנה אלו ולהעבירם לתכנון וביצוע בחודשיים הקרובים.
אשמח לשיתוף פעולה מצדכם,
לשם כך אני זקוק למידע בפורמט:
1. מספר כביש
2. ק"מ מדוייק בכביש (סקיצה או צילום מסך מאתר מפה יהיה הכי טוב)
3. איזה צד המעקה (ימין או שמאל)
4. האם התרחשו בכביש זה תאונות בשנים האחרונות (נתון זה יעזור לי לקדם כביש בוועדות)
על מנת לא לחזור על אותם כבישים ע"י משתמשים שונים רשמו בשרשור אילו כבישים שלחתם אלי
חומר ניתן לשלוח למייל:
omrira@barangroup.com
תודה על שיתוף הפעולה
פס הגנה דו גלגלי.jpg
ההגנה האמתית היא שהמדינה תשקיע בהוזלת המסים על חלקי החילוף והביטוח, גם כך רובינו נוסעים בלי ביטוח ועם חלקים, צמיגים ובלמים ישנים בגלל העלות המטורפת להחליפם.
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
תגובה נורא משעשעת - משמע, מטומטמת ומפגרת כמו מצב כל הענף הזה, וזה עוד נאמר בשיא עדינות. לפני שנה-שנתיים-שלוש היו כמה וכמה פעמים בהן כמה צעקה גדולה בנושא המעקות, כל פעם שיש תאונה של אופנוע מצוי עם פציעות אין סוף לאזכורים של "מעקות המוות", והנה, בא מישהו ומבקש עזרה בביצוע הדבר הזה עליו כולם קישקשו במשך שנים - ומה התגובה שהוא מקבל? "לא, צריך לעשות משהו אחר". ועוד מציגה "עובדות בשטח" שספק עד כמה הן קשורות למציאות.
שוקל ברצינות למחוק את התגובה הזאת מהשרשור ולאיים למחוק כל דבר דומה לה שיהיה כאן.
נערך לאחרונה על ידי Jack_R1; 27-10-2015 בשעה 15:18.
תודה רבה! מייל נשלח!
כביש 505, איזור מעלה אפרים בירידה לכביש הבקעה (90)
מצ"ב מפה עם המיקום המדויק של האיזור המועד לפורענות.
לכיוון הירידה, בצד שמאל של כביש יש צוק עם מעקה. כדאי לשדרג את המעקה הזה לבטיחותי יותר לאופנוענים.
הכביש מהיר מאוד, ויחסית בטוח לרכיבה, אבל החלקה בכיוון הלא נכון עלולה בהחלט לא להגמר טוב.
כל הכבוד על היוזמה וכנראה גם על הרעיון לפנות לקהילת רוכבים ולשאול את דעתם (איפה כל המגרזנים של נס הרים?!?).
אעלה עוד נושא בעייתי שאולי ניתן לקדם שם בפלורוסנטים. מלבד הגדרות ישנו עוד עניין כואב מאוד ובעייתי לרוכבים, בפרט עכשיו בימים הגשומים וזה
הסימונים המחליקים על הכביש. העיריות מגדילות ראש ומחדשות את הפסים בתקופה הזאת, רק שעכשיו הם מחליקים יותר מתמיד. כל תמרון חירום/עצירה
או טעות קטנה על פס רטוב עלול להעיף אותנו מהכביש.
תודה חברים,
כבר קיבלתי כבישים ומפות למייל, אשמח לשמוע מעוד רוכבים על כבישים בעייתיים.
את ספקנים ביינכם ארגיע שתוך 90 יום כבר יראו שינויים בכבישים. יש עשרות ק"מ של פסי הגנה ליישם.
עכשיו מיקומם תלוי גם בכם.
מתן שלום, אני מנהל את ועדת ההיגוי של נתיבי ישראל ובין היתר מטרתה יישום טכנולוגיות חדשות. רכבתי שנים רבות בעיקר בתקופת לימודיי ומכיר מקרוב את מעברי החצייה החלקים בגשמים.
הבעיה שרוב מעברי החצייה נמצאים בתחום עירוני (שם התקציבים דלים) ואני ממונה על כבישים באחריות נתיבי ישראל (בין עירוניים) שם יש מעט אם בכלל מעברים כאלו.
בכל מקרה אם יש לך חומר בנושא אשמח לקרוא ולהעלות בפורום הנכון.
מקווה לקבל מעוד חברי פורום כבישים הזקוקים להגנה.
גם אזורים ללא מעקות כלל יתקבלו בברכה.
המשך ערב נעים
ראשית - יוזמה מבורכת - וכל הכבוד!
מבחינת הבקשה, היא קצת מוזרה. כי יש אינסוף פניות מסוכנות עם גדר שמסוכנת לרוכבים, בכל הארץ. אז לדעתי לבקש מהפורום לציין את כל הכבישים - קצת תמוה.
אולי עדיף ללכת לפי רשימת תאונות שהיו בשנים האחרונות בהן הגדר היתה גורם אחראי למוות או פציעה, לדוגמא:
כביש 784 כפר מנדא - כרמיאל
ואפשר גם לפי כבישים שהם מוקד לרכיבות אופנועים:
כביש 3866 נס הרים
כביש 8944 אלקוש
בכבישים האלה - יש פניות בשפע, עם גדר קטלנית בשני הצדדים. וכולם לקחו כבר כמה קורבנות.
אשלח לך גם במייל.
אשמח אם מישהו יתן הסבר על מהו פס הגנה, מאיזה חומר הוא עשוי, האם יש תקן לכך, האם הוא תמיד ממוקם מתחת למעקה הבטיחות? בנוסף, במקרה של תאונה בא הרוכב עף על המעקה בטיחות עצמו, זה גזר דין מוות מאחר שהמעקה הוא סוג של סכין.
יוזמה מבורכת עמרי תבורך.
יוזמה ברוכה
כביש 505 בין כביש 5050 לשערי תקווה סללו כביש חדש עם 2 עיקולים עם גדר. החלקה שם עלולה להיות קטלנית
כביש 444 לכיוון דרום בצומת קסם ישנו עיקול בכביש שמועד לפורענות
בנוסף במקום ישנה צומת מרומזרת עם כביש 6 שבא קו העצירה ממש בקו השול, באופן קבוע רכבים עוצרים מעבר לקו ומסכנים את התנועה. 444.jpg