תוצאות 1 עד 7 מ 7

אשכול: מערכת ייצור חשמל באופנועים - כמה פאזות?

תצוגה בשכבות

  1. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    אלטרנטור 3 פאזות עם רוטור מגנט קבוע - לכן אין היזון חוזר (לא כמו במכוניות, בהן הייצוב מתבצע ע"י שליטה על עוצמת המגנט והוא חשמלי).
    למרות שכבר יצא לי לראות מוטוגוצי ישן ובו היה אלטרנטור כמו של מכונית לגמרי, עם מגנט חשמלי.

    ד"א, 3 פאזות הן לטובת הייצוב - תנודות המתח בין השיא לשפל ב-3 פאזות מיושרות הרבה יותר קטנות (~15% מהאמפליטודה, נדמה לי) מאשר בפאזה אחת מיושרת (תנודות מלאות בין 0 לגובה המתח).

    נראה לי יותר מתאים לטכני עם עריכת כותרת קלה?
    נערך לאחרונה על ידי Jack_R1; 28-10-2015 בשעה 22:31.

אשכולות דומים

  1. קצת חשמל על הבוקר
    על ידי Ami בפורום אוף טופיק
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 07-04-2016, 11:44
  2. תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 14-02-2016, 21:49
  3. האם יש קאצ׳ כלשהו באופנועים מוגבלים ברישיון?
    על ידי DANKAT1990 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 11-02-2016, 13:58
  4. נסיעות מבחן באופנועים היכן?
    על ידי ששון בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 21-10-2015, 21:23
  5. תהליכי ייצור חלק
    על ידי Titanius בפורום אוף טופיק
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 13-07-2015, 18:34

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO