קודם כל כן המגנט משמש כגלגל תנופה .הורדת המגנט תדרוש משקולת במקום , ואז נכנס עיניים התסבוך ואורך חיים . בגדול מאוד אופנוע לא בנוי בסטנדרטים של אוטו, בשנות ה90 כשאמא שלי סיימה תואר שני היא תיכננה מנועי חשמל ומערכות חשמליות לבתי חולים ורכבים אזרחיים וצבאים ואופנועים גם.

אם לרכב פרטי דרשו כ20000 אלף שעות עבודה רצופה, לאופנוע דרשו כ5000 שעות.

אני משער שהמצב השתנה אבל עדיין רואים את זה ברכבים היום שאלטרנטור של רכב חי בגדול יותר זמן אך דורש תחזוקה של החלפת פחמים.
האלטרנטור גם כן מגיע כבלוק חיצוני ברכב שלדעתי הוספה של כזה אלטרנטור לאופנוע אפשרית אבל זה יוסיף כמה קילוגרמים טובים.

השיטה הקיימת פשוטה מאוד ליישום ודי אפקטיבית בנתון המגבלות, המגנט הוא גם הגלגל תנופה ולסכתה משקל,הסלילים בשמן לטובת קירור אפקטיבי , המגנט על הקראנק ועובד על מיסבי החלקה הידראוליים (של הקראנק) מה שלא דורש הרבה תחזוקה. החיישן הצטה ממוקם על המגנט מה שחוסך עוד יותר מקום.

ואז נשאר לנו רק לשים מיישר אלקטרוני בכמה שקלים שיש היום בכמויות אדירות ומבחר מעולה , אז אם זה עובד אל תיגע