תחושה שלי, בזמן האחרון לא חם במיוחד (אפילו נעים בערב, באזור חדרה) אז זה אמנם לא מדוייק בכלל אבל זה תחושה שלי.
לא נסעתי איתו בנסיעות ארוכות עדיין מאז שהוא הניע, ייתכן שהוא פשוט מגיע למצב הזה מהר ונשאר שם.
תחושה שלי, בזמן האחרון לא חם במיוחד (אפילו נעים בערב, באזור חדרה) אז זה אמנם לא מדוייק בכלל אבל זה תחושה שלי.
לא נסעתי איתו בנסיעות ארוכות עדיין מאז שהוא הניע, ייתכן שהוא פשוט מגיע למצב הזה מהר ונשאר שם.
כעיקרון, ככה זה אמור להיות. מנוע צריך להגיע לטמפרטורת עבודה, ולהישאר שם.
למנועים מקוררי אוויר בד"כ לוקח יותר זמן להגיע לטמפ' עבודה, והטמפ' מטיילת בטווח רחב יותר בהתאם לעומס ולמזג האוויר.
כעיקרון, הדבר היחיד שאתה יכול לעשות כדי לייעל את הקירור - זה לנקות היטב את הרדיאטור שמן ואת צלעות הקירור על המנוע. לכלוך באיזורים האלה יכול לפגוע משמעותית באפקטיביות של הקירור.
קבל ח"ח על עבודת השסתומים והטיימינג. זה לא קל ביוסאנג, כל הכבוד שהצלחת להתמודד בלי לגרום נזק למנוע.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
אם הייתה סטייה מהמרווח של היצרן היית צריך להרגיש שינוי לטובה.