עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 23 מ 23

אשכול: לא מניע אחרי הרכבה

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי svechinsky צפיה בהודעה
    הטיפול כלל החלפת פילטר אוויר וכיוון שסתומים, כל 4 שסתומי הפליטה (2 בכל צילנדר) היו מתחת לטווח הדרוש.
    אין לי נורית חום מנוע, האופנוע היה מתחמם גם קודם לכן לטמפ' כאלה אבל אחרי נסיעה של 40 ק"מ בבינעירוני לא אחרי 10 דקות בעיר.
    איך אתה בודק את רמת החום? סה"כ מדובר במנוע מקורר אוויר/שמן. יש לך מד טמפרטורת שמן, או שמדובר בתחושה שלך?
    אם מדובר בתחושה - האם יכול להיות קשר למזג האוויר (יום חם במיוחד וכו')?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  2. #17
    תחושה שלי, בזמן האחרון לא חם במיוחד (אפילו נעים בערב, באזור חדרה) אז זה אמנם לא מדוייק בכלל אבל זה תחושה שלי.
    לא נסעתי איתו בנסיעות ארוכות עדיין מאז שהוא הניע, ייתכן שהוא פשוט מגיע למצב הזה מהר ונשאר שם.

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי svechinsky צפיה בהודעה
    תחושה שלי, בזמן האחרון לא חם במיוחד (אפילו נעים בערב, באזור חדרה) אז זה אמנם לא מדוייק בכלל אבל זה תחושה שלי.
    לא נסעתי איתו בנסיעות ארוכות עדיין מאז שהוא הניע, ייתכן שהוא פשוט מגיע למצב הזה מהר ונשאר שם.
    כעיקרון, ככה זה אמור להיות. מנוע צריך להגיע לטמפרטורת עבודה, ולהישאר שם.
    למנועים מקוררי אוויר בד"כ לוקח יותר זמן להגיע לטמפ' עבודה, והטמפ' מטיילת בטווח רחב יותר בהתאם לעומס ולמזג האוויר.
    כעיקרון, הדבר היחיד שאתה יכול לעשות כדי לייעל את הקירור - זה לנקות היטב את הרדיאטור שמן ואת צלעות הקירור על המנוע. לכלוך באיזורים האלה יכול לפגוע משמעותית באפקטיביות של הקירור.
    קבל ח"ח על עבודת השסתומים והטיימינג. זה לא קל ביוסאנג, כל הכבוד שהצלחת להתמודד בלי לגרום נזק למנוע.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי svechinsky צפיה בהודעה
    תחושה שלי, בזמן האחרון לא חם במיוחד (אפילו נעים בערב, באזור חדרה) אז זה אמנם לא מדוייק בכלל אבל זה תחושה שלי.
    לא נסעתי איתו בנסיעות ארוכות עדיין מאז שהוא הניע, ייתכן שהוא פשוט מגיע למצב הזה מהר ונשאר שם.
    יהיה קשה להבחין בחימום ייתר בלי מד ובלי סימנים נוספים.
    הכי סביר שלפני הטיפול המנוע לא היה בשיא ועכשיו הוא כן.
    חימום ייתר מגיע עם ירידה בהספק,אם הכל רגיל כנראה שהכל בראש.

  5. #20
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    כעיקרון, ככה זה אמור להיות. מנוע צריך להגיע לטמפרטורת עבודה, ולהישאר שם.
    למנועים מקוררי אוויר בד"כ לוקח יותר זמן להגיע לטמפ' עבודה, והטמפ' מטיילת בטווח רחב יותר בהתאם לעומס ולמזג האוויר.
    כעיקרון, הדבר היחיד שאתה יכול לעשות כדי לייעל את הקירור - זה לנקות היטב את הרדיאטור שמן ואת צלעות הקירור על המנוע. לכלוך באיזורים האלה יכול לפגוע משמעותית באפקטיביות של הקירור.
    קבל ח"ח על עבודת השסתומים והטיימינג. זה לא קל ביוסאנג, כל הכבוד שהצלחת להתמודד בלי לגרום נזק למנוע.
    תודה רבה, אני אנקה את המנוע בזמן הקרוב אולי זה יעזור.


    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    יהיה קשה להבחין בחימום ייתר בלי מד ובלי סימנים נוספים.
    הכי סביר שלפני הטיפול המנוע לא היה בשיא ועכשיו הוא כן.
    חימום ייתר מגיע עם ירידה בהספק,אם הכל רגיל כנראה שהכל בראש.
    אם המנוע בשיא עכשיו לא הייתה אמורה להיות עלייה בהספק?

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    אם הייתה סטייה מהמרווח של היצרן היית צריך להרגיש שינוי לטובה.

  7. #22
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    אם הייתה סטייה מהמרווח של היצרן היית צריך להרגיש שינוי לטובה.
    האמת שבנסיעה עכשיו הרגשתי שיפור בתאוצה בסל"ד גבוה, אבל יכול להיות שזה הרגשה רגעית נראה מה יהיה עוד כמה ימים.
    בכל מקרה, תודה רבה לכל מי שעזר.
    GT250R
    מחפש בנדיט 400 עם רישיונות מנוע ושלדה במצב סביר, כל השאר בונוס D:

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    ציטוט נכתב במקור על ידי svechinsky צפיה בהודעה
    הטיפול כלל החלפת פילטר אוויר וכיוון שסתומים, כל 4 שסתומי הפליטה (2 בכל צילנדר) היו מתחת לטווח הדרוש.
    אין לי נורית חום מנוע, האופנוע היה מתחמם גם קודם לכן לטמפ' כאלה אבל אחרי נסיעה של 40 ק"מ בבינעירוני לא אחרי 10 דקות בעיר.
    יש פה איזו סתירה פנימית...
    ברור שהאופנוע יתחמם מהר יותר בעיר.
    ב-40 ק"מ שעשית בבין עירוני יש זרימת אוויר שמקררת את המנוע ולכן הוא מתחמם יותר לאט.
    בעיר מצד אחד אין זרימת אוויר, מצד שני יש הרבה עבודת קלאץ' מה שמחמם את המנוע אפילו מהר יותר...

אשכולות דומים

  1. אקסבו מניע אחרי 6-7 שניות
    על ידי humble55 בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 20-02-2016, 00:34
  2. קטנוע עוצר ולא מניע אחרי 40 דקות נסיעה
    על ידי nir_hp בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 19-02-2016, 18:56
  3. וי סטרום 650 לא מניע אחרי טיפול קטן
    על ידי moshmosh בפורום פורום טכני
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 11-11-2015, 10:53
  4. לא מניע אחרי כיוון שסתומים - xr600r
    על ידי shon_xr600r בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 08-11-2015, 17:45
  5. מניע, אחרי 2 שניות לחיצה על הסטרטר
    על ידי אמיליוס בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 02-10-2015, 20:59

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO