אם היית נכנס לאתר היית רואה שהמחיר לחדש על הכביש כולל כל אגרה אפשרית הוא 19.500 שקלים חדשים. וכמו שאני אומר זה כולל גם דלק וגם אויר בצמיגים.ואחריות לשנתיים.
גילוי נאות - אני קשור ללונסין.
לך נשאר להשקיע רק במיגון וביטוח.
אם היית נכנס לאתר היית רואה שהמחיר לחדש על הכביש כולל כל אגרה אפשרית הוא 19.500 שקלים חדשים. וכמו שאני אומר זה כולל גם דלק וגם אויר בצמיגים.ואחריות לשנתיים.
גילוי נאות - אני קשור ללונסין.
לך נשאר להשקיע רק במיגון וביטוח.
אברי:
הדרך שאני עושה היא מפתח תקווה (צומת סירקין, הכניסה הדרום-מזרחית של העיר) לפקולטה לחלקאות ברחובות, צפון העיר.
הדרכים האפשריות הן דרך כביש 4 או דרך כביש 40.
מבחינת שעות, מן הסתם זה ישתנה בהתאם למערכת, אבל אני מניח שיהיו פעמים שאצטרך לנסוע בשעות הבוקר המוקדמות ופעמים שאוכל לצאת כבר אחרי הפקקים.
תוכל להסביר בבקשה איך הנתונים האלו משפיעים על נפח המנוע? ואיך אופי הרכיבה משפיע על כך?
רונן:
כאמור שתי הדרכים אפשריות, וגוגל מפות טוען שהן שקולות למדי מבחינת זמן נסיעה (אם כי זה תלוי בשעות, לפעמים הוא מצביע על הבדלים גדולים - בדקתי).
תוכל לנסות להסביר למה מחירון לא כל כך תופס לגבי אופנועים? ואם לוי יצחק לא קשור, האם תוכל להמליץ על אחד מוצלח יותר?
alf:
צודק, טעות שלי. דווקא נכנסתי פעמיים לאתר, אבל החמצתי.
בכל מקרה זה לא בתקציב שלי, לצערי.
גם אני בהיותי סטודנט עם ידע טכני כמו שלך לפני כשנתיים התחלתי בדיוק כמוך,בזמני הפנוי ואני לא מדבר על כרגע בזמן תקופת המבחנים שאנחנו בתוכה,הייתי קורא מדריכים שהיה צריך לעשות טיפול ומתייעץ עם חברים או אפילו הולך למוסך הקרוב לביתי לשאול לחוות דעת האם צריך להחליף חלק כלשהו כדי להיות בטוח,עם הזמן אתה לומד כמה הכל פשוט ובמיוחד שמדובר באופנוע נייקד שאין צורך לפרק פיירנג כדי להגיע לכל דבר. אתה לומד שלהחליף שמן כרוח סך הכל בפתיחת בורג ולנקות פילטר אוויר סה"כ צריך להרים את מיכל הדלק שמחובר בשני ברגים עד שעם הזמן אתה מביא שלא צריך להיות בעל ידי אומן אלא פשוט הבנה ורצון ללמוד את האופנוע שאתה רוכב עליו ומשרת אותך בנאמנה.biker boyz:
ומה אם הידע הטכני שלי הוא בינוני ומטה, ואני אהיה סטודנט עסוק בלי זמן להתחיל לפרק ולהרכיב? ובכלל, מה קורה אם פספסתי בתיקון, האופנוע לא מתפוצץ באמצע הכביש או משהו?
מהי מהות האופנועים לקטגוריה הזאת, ובכלל, לאיזו קטגוריה התכוונת?
בנוגע לנינג'ה - זה נראה לי הרחק-הרחק מהתקציב שלי, למרות שהוא נראה חתיך רצח.
בנוגע ל-gs500, אני ראיתי גם במחירון וגם בלוח יד 2 שהוא כן יותר יקר ביחס לשנתונים מקבילים. תוכל להסביר איך זה מסתדר עם מה שאמרת?
האופנוע לא יתפוצץ זה בטוח,כל עוד אתה מוודא כמובן שיש מספיק שמן שלא יישרף לך המנוע. והוא יתאים לך לקטגוריה של a1 כמובן שצריך לבדוק האם כבר עשו לו את ההתאמה ברישיונות כי אם לא מדובר בפרוצדורה כדי לשנות את דרגת הרישוי שלו.
לגבי המחיר,עברתי גם אני על יד 2 כדי לראות את טווח המחירים ואכן שמתי לב לעלייה קלה במחירים שאנשים מבקשים,אולם יש לשים לב שהם יכולים לבקש והאופונעים האלה נמכרים בהרבה פחות ממה שאנשים מבקשים עליהם כמו כן מניסיון אני אומר את זה.
לגבי הני'נגה עם קצת מאמץ אתה יכול למצוא אחד שבתקציב שלך,כמובן אבל לא לחסוך בבדיקה ולא לקנות אופנוע שתצטרך אחר כך לשפוך עליו כמה אלפים בטיפול במוסך.
בכבישים עמוסים / פקוקים / אתה תסתדר.
בכבישים פתוחים יותר, יהיה לך מסוכן בגלל שכל הכבישים הפתוחים בישראל שייכים לאבות של נהגים גרועים.
אגב סתם שאלה....
זה יפה שהקצבת תקציב לכלי ומיגון, אבל לקחת בחשבון את הביטוח?
אם לא, תוסיף עוד איזו כמות יפה שטרות לתקציב![]()
אברי, הבנתי, תודה.
עמיר, כמובן, אני פשוט מפריד בראש בין תקציב חד פעמי לאופנוע ומיגון, לבין תקציב שוטף לביטוח, תיקונים, דלק וכו'. תודה.
שלום לכולם!
אני צריך אופנוע או קטנוע בשביל 110 קלומטר ביום עם רשיון A1 מישהו יכול לאמליץ לי ??!!
מה יהיה לי יותר זול? והיזה כלי כולל עלות חודשי?? הרבה שאילות!!
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
1. רכבתי במשך שנתיים 110 ק''מ בערך 3-4 פעמים שבוע בדרך בין עירונית ארוכה ומפותלת על 125 סמ''ק, הרגשתי בטחון על הכביש רק בחלק מהדרך שכן חלקו היה עמוס ברכבים וחלקו לא.
2. כן, צריך לחפש ואולי תמצא, 250 משנת 2008 ביד 2 יש כמות לא מבוטלת של כלים לחלקם יש ABS שזה יתרון משמעותי, ממליץ לבדוק. (אני מאוד נהנתי מרכיבה של שנה על נינג'ה 250).
אני ממליץ לחפש 250 עם ABS כגון הCBR (אין לי נסיון עליו) בהצלחה.
תודה בתשובה!
כמה עלה לך בארך כול התיפולים בשנה שלמה?
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
בשביל 110 קילומטר ביום...
תלמד לעשות טיפולים לבד.