גם אני בהיותי סטודנט עם ידע טכני כמו שלך לפני כשנתיים התחלתי בדיוק כמוך,בזמני הפנוי ואני לא מדבר על כרגע בזמן תקופת המבחנים שאנחנו בתוכה,הייתי קורא מדריכים שהיה צריך לעשות טיפול ומתייעץ עם חברים או אפילו הולך למוסך הקרוב לביתי לשאול לחוות דעת האם צריך להחליף חלק כלשהו כדי להיות בטוח,עם הזמן אתה לומד כמה הכל פשוט ובמיוחד שמדובר באופנוע נייקד שאין צורך לפרק פיירנג כדי להגיע לכל דבר. אתה לומד שלהחליף שמן כרוח סך הכל בפתיחת בורג ולנקות פילטר אוויר סה"כ צריך להרים את מיכל הדלק שמחובר בשני ברגים עד שעם הזמן אתה מביא שלא צריך להיות בעל ידי אומן אלא פשוט הבנה ורצון ללמוד את האופנוע שאתה רוכב עליו ומשרת אותך בנאמנה.biker boyz:
ומה אם הידע הטכני שלי הוא בינוני ומטה, ואני אהיה סטודנט עסוק בלי זמן להתחיל לפרק ולהרכיב? ובכלל, מה קורה אם פספסתי בתיקון, האופנוע לא מתפוצץ באמצע הכביש או משהו?
מהי מהות האופנועים לקטגוריה הזאת, ובכלל, לאיזו קטגוריה התכוונת?
בנוגע לנינג'ה - זה נראה לי הרחק-הרחק מהתקציב שלי, למרות שהוא נראה חתיך רצח.
בנוגע ל-gs500, אני ראיתי גם במחירון וגם בלוח יד 2 שהוא כן יותר יקר ביחס לשנתונים מקבילים. תוכל להסביר איך זה מסתדר עם מה שאמרת?
האופנוע לא יתפוצץ זה בטוח,כל עוד אתה מוודא כמובן שיש מספיק שמן שלא יישרף לך המנוע. והוא יתאים לך לקטגוריה של a1 כמובן שצריך לבדוק האם כבר עשו לו את ההתאמה ברישיונות כי אם לא מדובר בפרוצדורה כדי לשנות את דרגת הרישוי שלו.
לגבי המחיר,עברתי גם אני על יד 2 כדי לראות את טווח המחירים ואכן שמתי לב לעלייה קלה במחירים שאנשים מבקשים,אולם יש לשים לב שהם יכולים לבקש והאופונעים האלה נמכרים בהרבה פחות ממה שאנשים מבקשים עליהם כמו כן מניסיון אני אומר את זה.
לגבי הני'נגה עם קצת מאמץ אתה יכול למצוא אחד שבתקציב שלך,כמובן אבל לא לחסוך בבדיקה ולא לקנות אופנוע שתצטרך אחר כך לשפוך עליו כמה אלפים בטיפול במוסך.


ציטוט ההודעה בתגובה