לא מכיר את הדגם הספציפי אבל הבעיה מוכרת מקרבורטורים אחרים.
1. האם המחט שהוחלפה היא במידה של המקורי (אורך ועובי של החלק ההישר)? לפעמים מעבר למחט משופרת או שונה גוררים צורך בכיוונים נוספים.
2. האם המחט הורכבה באותו הגובה של הקודמת? הרכבה בסטפ אחד גבוהה יותר (גובה המחט - קליפס במיקום נמוך יותר) יכולה לגרום לתופעה ולהעלות צריכת דלק.
3. צ"ל בלאי של הemulsion tube. זו הצינורית אליה נכנסת המחט שלחלק התחתון שלה מוברגת הדיזה הראשית. החתך שלה צריך להיות עגול. המחט "אוכלת" עם הזמן את הפתח והופכת אותו לצורה של ביצה. מה שגורם לתערובת עשירה מדי בפתיחות מצערת קטנות. ועליה בצריכת דלק.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk