עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 43

אשכול: התייעצות - v-storm 650 vs sfv650

צפייה משולבת

  1. #1
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    195
    איתי, אתה צודק שהטיפולים לאופנוע הזה הם יקרים, אך אפשר לחסוך בדרך נורא פשוטה.

    אני מחזיק בויסטרום כבר יותר משנה, ואני נוסע המון.

    כאשר קניתי אותו הייתי צריך לעבור את הטיפול היקר של 24000 ק"מ שעלותו כ2500 שקלים, אך אחרי שנסעתי למוסך אמרתי שיבדקו אם בכלל צריך כיוון שסתומים, בדקו ומצאו שאין צורך בכיוון שסתומים ועלות הטיפול הסתכמה ב1500 ש"ח, אמרו לי שב 24000 ק"מ הבאים כנראה שנצטרך לעשות כיוון שסתומים.

    הטיפול ה6000 וה18000 הם קטנים, והם עולים לי בדיוק 210 שקלים כל אחד, 150 שמן ו60 מסנן שמן ממוטו דיפו, אני מחליף בעצמי שמן ומסנן שמן וזה לוקח בדיוק 15 דקות.

    טיפול 12000 הוא גדול, אני יכול לעשות לבד ולחסוך עוד, אך במקרה הזה אני מעדיף להשאיר את זה למוסך, עלות הטיפול 1000 ש"ח.

    כך שב24000 ק"מ הראשונים שהאופנוע אצלי, הוא עלה לי 2920 שקלים על טיפולים, אני מניח שב24 הקרובים אני אשלם 3920 בגלל כנראה אצרך לעבור כיוון שסתומים.

    זה אומר שבקצב הזה אני משלם כל 48000 ק"מ 6840 שקלים על טיפולים, מי שיחליט ללכת לפי הספר יצטרך להיפרד מ9400 שקלים ב48000 ק"מ הראשונים וחבל

  2. #2
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    195
    רגע אחד, פות"ש, אמרתה שזה אופנוע מהעבודה,
    אז אני לא חושב שמה שאמרנו כאן, בכלל רלונטי, גם כך אתה לא הולך לתחזק אותו.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של ItayK
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ג'רוזליים
    הודעות
    637
    ציטוט נכתב במקור על ידי moshmosh צפיה בהודעה
    רגע אחד, פות"ש, אמרתה שזה אופנוע מהעבודה,
    אז אני לא חושב שמה שאמרנו כאן, בכלל רלונטי, גם כך אתה לא הולך לתחזק אותו.
    רלוונטי בשבילי היות ואני מכוון לוי סטרום..
    לגבי מגן רוח, זו בכיינות.

    Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk
    החילזון מהשפן!!
    ג'יימס - GS500E 2002-2015
    ת.נ.צ.ב.ה

    אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס

    היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי moshmosh צפיה בהודעה
    איתי, אתה צודק שהטיפולים לאופנוע הזה הם יקרים, אך אפשר לחסוך בדרך נורא פשוטה.

    אני מחזיק בויסטרום כבר יותר משנה, ואני נוסע המון.

    כאשר קניתי אותו הייתי צריך לעבור את הטיפול היקר של 24000 ק"מ שעלותו כ2500 שקלים, אך אחרי שנסעתי למוסך אמרתי שיבדקו אם בכלל צריך כיוון שסתומים, בדקו ומצאו שאין צורך בכיוון שסתומים ועלות הטיפול הסתכמה ב1500 ש"ח, אמרו לי שב 24000 ק"מ הבאים כנראה שנצטרך לעשות כיוון שסתומים.

    הטיפול ה6000 וה18000 הם קטנים, והם עולים לי בדיוק 210 שקלים כל אחד, 150 שמן ו60 מסנן שמן ממוטו דיפו, אני מחליף בעצמי שמן ומסנן שמן וזה לוקח בדיוק 15 דקות.

    טיפול 12000 הוא גדול, אני יכול לעשות לבד ולחסוך עוד, אך במקרה הזה אני מעדיף להשאיר את זה למוסך, עלות הטיפול 1000 ש"ח.

    כך שב24000 ק"מ הראשונים שהאופנוע אצלי, הוא עלה לי 2920 שקלים על טיפולים, אני מניח שב24 הקרובים אני אשלם 3920 בגלל כנראה אצרך לעבור כיוון שסתומים.

    זה אומר שבקצב הזה אני משלם כל 48000 ק"מ 6840 שקלים על טיפולים, מי שיחליט ללכת לפי הספר יצטרך להיפרד מ9400 שקלים ב48000 ק"מ הראשונים וחבל
    איפה אתה מטפל?
    בלי כיוון שסתומים:

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    ציטוט נכתב במקור על ידי moshmosh צפיה בהודעה
    איתי, אתה צודק שהטיפולים לאופנוע הזה הם יקרים, אך אפשר לחסוך בדרך נורא פשוטה.

    אני מחזיק בויסטרום כבר יותר משנה, ואני נוסע המון.

    כאשר קניתי אותו הייתי צריך לעבור את הטיפול היקר של 24000 ק"מ שעלותו כ2500 שקלים, אך אחרי שנסעתי למוסך אמרתי שיבדקו אם בכלל צריך כיוון שסתומים, בדקו ומצאו שאין צורך בכיוון שסתומים ועלות הטיפול הסתכמה ב1500 ש"ח, אמרו לי שב 24000 ק"מ הבאים כנראה שנצטרך לעשות כיוון שסתומים.

    הטיפול ה6000 וה18000 הם קטנים, והם עולים לי בדיוק 210 שקלים כל אחד, 150 שמן ו60 מסנן שמן ממוטו דיפו, אני מחליף בעצמי שמן ומסנן שמן וזה לוקח בדיוק 15 דקות.

    טיפול 12000 הוא גדול, אני יכול לעשות לבד ולחסוך עוד, אך במקרה הזה אני מעדיף להשאיר את זה למוסך, עלות הטיפול 1000 ש"ח.

    כך שב24000 ק"מ הראשונים שהאופנוע אצלי, הוא עלה לי 2920 שקלים על טיפולים, אני מניח שב24 הקרובים אני אשלם 3920 בגלל כנראה אצרך לעבור כיוון שסתומים.

    זה אומר שבקצב הזה אני משלם כל 48000 ק"מ 6840 שקלים על טיפולים, מי שיחליט ללכת לפי הספר יצטרך להיפרד מ9400 שקלים ב48000 ק"מ הראשונים וחבל
    מה גדול בטיפול 12? מחליפים מצתים.

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    אני גם רוכב על נייקד 60 קילומטר ביום בלי טיולים,לא מבין מה הסיפור עם המיגון רוח.
    לא מפריע וכל עוד אתה לא נוסע 200 כל הדרך הכל בסדר.

  7. #7
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    195
    ציטוט נכתב במקור על ידי nitzann84 צפיה בהודעה
    אני גם רוכב על נייקד 60 קילומטר ביום בלי טיולים,לא מבין מה הסיפור עם המיגון רוח.
    לא מפריע וכל עוד אתה לא נוסע 200 כל הדרך הכל בסדר.
    לנסוע 30 ק"מ בכל כיוון זה לא כמו לנסוע 50 ק"מ, ובטח לא כמו לנסוע כ110 ק"מ בכל כיוון כל יום ללא מגן רוח.

    ובכלל עם רוחות צד או על 130 קמ"ש בכביש 6 זה סיוט.

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    גם טיולים ארוכים של 400 קילומטר ביום לא מפריע...
    להפך,דווקא על הקטנוע של העבודה המשקף רוח מעיף לי את הרוח ישר למשקף .

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    73
    120 ק''מ ביום, שלוש פעמים בשבוע בלי מגן רוח, 115-120 קמ''ש שיוט, לא מפריע, אם יש רוח נגדית חזקה אז בשלב כלשהו זה מתחיל להעיק. אם יש אופציה למגן רוח אז למה לא?

    Sent from my Be Pro using Tapatalk

  10. #10
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    195
    alexsupreme

    אין לי מוסך קבוע, כל פעם הולך לאן שנוח לי באזור הצפון.
    אני שונא להשתעבד למקום מסוים, אם אני לא טועה הטיפול הגדול שעשיתי בוצע בעופר אבניר, יכול להיות שאני טועה, לא זוכר, זה היה לפני כשנה וחצי כאשר קניתי את האופנוע.
    אל תקנה את החלקים מהמוסך, המחירים פשוט מוגזמים, ולמה 4 פלגים? אצלי בויסטרום יש 2, זה לא אותו מנוע?

    תתפלא, החלקים עולים לי כ500 שקלים פחות ממך, תקנה אותם מmoto-depot, ותן למוסך לעשות לך את העבודה בלבד.
    נערך לאחרונה על ידי moshmosh; 09-11-2015 בשעה 21:20.

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי moshmosh צפיה בהודעה
    alexsupreme

    אין לי מוסך קבוע, כל פעם הולך לאן שנוח לי באזור הצפון.
    אני שונא להשתעבד למקום מסוים, אם אני לא טועה הטיפול הגדול שעשיתי בוצע בעופר אבניר, יכול להיות שאני טועה, לא זוכר, זה היה לפני כשנה וחצי כאשר קניתי את האופנוע.
    אל תקנה את החלקים מהמוסך, המחירים פשוט מוגזמים, ולמה 4 פלגים? אצלי בויסטרום יש 2, זה לא אותו מנוע?

    תתפלא, החלקים עולים לי כ500 שקלים פחות ממך, תקנה אותם מmoto-depot, ותן למוסך לעשות לך את העבודה בלבד.
    ב-2007 הם שדרגו את המנועים ל-2 פלאגים פר צילינדר ממה שהבנתי.
    טיפול הבא באמת אני כנראה אקנה את החלפים מראש.

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של ItayK
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ג'רוזליים
    הודעות
    637
    אלכסופרמי נראה שהטיפול שלך דווקא זול יותר. או שאני מפספס משהו?...

    Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk
    החילזון מהשפן!!
    ג'יימס - GS500E 2002-2015
    ת.נ.צ.ב.ה

    אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס

    היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי ItayK צפיה בהודעה
    אלכסופרמי נראה שהטיפול שלך דווקא זול יותר. או שאני מפספס משהו?...

    Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk
    לא היה כיוון שסתומים והרפידות במצב בריא יותר ממה שחשבתי.
    מה שמדאיג אותי זה שבספר טיפולים רשום להחליף צינורות בלם ואני די בטוח שאף אחד בארץ לא עושה את זה. אף פעם. באף אופנוע.

  14. #14
    Member הסמל האישי של diesel
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    496
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    מה שמדאיג אותי זה שבספר טיפולים רשום להחליף צינורות בלם ואני די בטוח שאף אחד בארץ לא עושה את זה. אף פעם. באף אופנוע.
    אני הולך להשתגע מזה! (או להקים סדנה משלי יום אחד), עוד לא מצאתי בעל מוסך אחד שמעוניין לעבוד באמת!! עיגול פינות, מריחות וחוסר אכפתיות שמשאירות אותך חסר אונים עד ייאוש.
    (2017) BMW R1200GS

    (1979) BMW R100/T

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי diesel צפיה בהודעה
    אני הולך להשתגע מזה! (או להקים סדנה משלי יום אחד), עוד לא מצאתי בעל מוסך אחד שמעוניין לעבוד באמת!! עיגול פינות, מריחות וחוסר אכפתיות שמשאירות אותך חסר אונים עד ייאוש.
    יש'ך בימר לא?, לך לאלכסים ותתרשם. טיפול אחד כדי לתהות לקנקנם ולבדוק אותם (אין בעיה להסתובב להם בין הרגלים, לא זורקים אותך מרצפת הטיפולים ולא מוציאים לך צו הרחקה של 10 מטר מהליפטים..אתה גם יכול לשאול שאלות ולקבל תשובות. רק כרגיל אל תהיה קרצייה יותר מדי, גם אתה לא תאהב את זה אם יעשו לך)
    אני בודק אותם כל פעם ואני פדנט. נכון, תג מחיר לא זול.
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

אשכולות דומים

  1. חוות דעת על v storm dl 650 2010
    על ידי bronher24 בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 07-10-2015, 13:58
  2. סרט !! ~ Suzuki DL650 V-Storm ~~ החלפת נוזל קירור
    על ידי ד"ר ויסטרום בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-09-2015, 21:35
  3. סרט !! ~ Suzuki DL650 V-Storm ~~ פירוק והרכבת מיכל הדלק
    על ידי ד"ר ויסטרום בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-09-2015, 21:30
  4. סרט !! ~ Suzuki DL650 V-Storm ~~ טיפול שרשרת וגלגלי שיניים
    על ידי ד"ר ויסטרום בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-09-2015, 21:24
  5. סרט !! ~ Suzuki DL650 V-Storm ~~ החלפת פלאגים
    על ידי ד"ר ויסטרום בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-09-2015, 21:22

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO