איתי, אתה צודק שהטיפולים לאופנוע הזה הם יקרים, אך אפשר לחסוך בדרך נורא פשוטה.
אני מחזיק בויסטרום כבר יותר משנה, ואני נוסע המון.
כאשר קניתי אותו הייתי צריך לעבור את הטיפול היקר של 24000 ק"מ שעלותו כ2500 שקלים, אך אחרי שנסעתי למוסך אמרתי שיבדקו אם בכלל צריך כיוון שסתומים, בדקו ומצאו שאין צורך בכיוון שסתומים ועלות הטיפול הסתכמה ב1500 ש"ח, אמרו לי שב 24000 ק"מ הבאים כנראה שנצטרך לעשות כיוון שסתומים.
הטיפול ה6000 וה18000 הם קטנים, והם עולים לי בדיוק 210 שקלים כל אחד, 150 שמן ו60 מסנן שמן ממוטו דיפו, אני מחליף בעצמי שמן ומסנן שמן וזה לוקח בדיוק 15 דקות.
טיפול 12000 הוא גדול, אני יכול לעשות לבד ולחסוך עוד, אך במקרה הזה אני מעדיף להשאיר את זה למוסך, עלות הטיפול 1000 ש"ח.
כך שב24000 ק"מ הראשונים שהאופנוע אצלי, הוא עלה לי 2920 שקלים על טיפולים, אני מניח שב24 הקרובים אני אשלם 3920 בגלל כנראה אצרך לעבור כיוון שסתומים.
זה אומר שבקצב הזה אני משלם כל 48000 ק"מ 6840 שקלים על טיפולים, מי שיחליט ללכת לפי הספר יצטרך להיפרד מ9400 שקלים ב48000 ק"מ הראשונים וחבל
