עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 43

אשכול: התייעצות - v-storm 650 vs sfv650

  1. #16
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    195
    איתי, אתה צודק שהטיפולים לאופנוע הזה הם יקרים, אך אפשר לחסוך בדרך נורא פשוטה.

    אני מחזיק בויסטרום כבר יותר משנה, ואני נוסע המון.

    כאשר קניתי אותו הייתי צריך לעבור את הטיפול היקר של 24000 ק"מ שעלותו כ2500 שקלים, אך אחרי שנסעתי למוסך אמרתי שיבדקו אם בכלל צריך כיוון שסתומים, בדקו ומצאו שאין צורך בכיוון שסתומים ועלות הטיפול הסתכמה ב1500 ש"ח, אמרו לי שב 24000 ק"מ הבאים כנראה שנצטרך לעשות כיוון שסתומים.

    הטיפול ה6000 וה18000 הם קטנים, והם עולים לי בדיוק 210 שקלים כל אחד, 150 שמן ו60 מסנן שמן ממוטו דיפו, אני מחליף בעצמי שמן ומסנן שמן וזה לוקח בדיוק 15 דקות.

    טיפול 12000 הוא גדול, אני יכול לעשות לבד ולחסוך עוד, אך במקרה הזה אני מעדיף להשאיר את זה למוסך, עלות הטיפול 1000 ש"ח.

    כך שב24000 ק"מ הראשונים שהאופנוע אצלי, הוא עלה לי 2920 שקלים על טיפולים, אני מניח שב24 הקרובים אני אשלם 3920 בגלל כנראה אצרך לעבור כיוון שסתומים.

    זה אומר שבקצב הזה אני משלם כל 48000 ק"מ 6840 שקלים על טיפולים, מי שיחליט ללכת לפי הספר יצטרך להיפרד מ9400 שקלים ב48000 ק"מ הראשונים וחבל

  2. #17
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    195
    רגע אחד, פות"ש, אמרתה שזה אופנוע מהעבודה,
    אז אני לא חושב שמה שאמרנו כאן, בכלל רלונטי, גם כך אתה לא הולך לתחזק אותו.

  3. #18
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    אני גם רוכב על נייקד 60 קילומטר ביום בלי טיולים,לא מבין מה הסיפור עם המיגון רוח.
    לא מפריע וכל עוד אתה לא נוסע 200 כל הדרך הכל בסדר.

  4. #19
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    195
    ציטוט נכתב במקור על ידי nitzann84 צפיה בהודעה
    אני גם רוכב על נייקד 60 קילומטר ביום בלי טיולים,לא מבין מה הסיפור עם המיגון רוח.
    לא מפריע וכל עוד אתה לא נוסע 200 כל הדרך הכל בסדר.
    לנסוע 30 ק"מ בכל כיוון זה לא כמו לנסוע 50 ק"מ, ובטח לא כמו לנסוע כ110 ק"מ בכל כיוון כל יום ללא מגן רוח.

    ובכלל עם רוחות צד או על 130 קמ"ש בכביש 6 זה סיוט.

  5. #20
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    גם טיולים ארוכים של 400 קילומטר ביום לא מפריע...
    להפך,דווקא על הקטנוע של העבודה המשקף רוח מעיף לי את הרוח ישר למשקף .

  6. #21
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    73
    120 ק''מ ביום, שלוש פעמים בשבוע בלי מגן רוח, 115-120 קמ''ש שיוט, לא מפריע, אם יש רוח נגדית חזקה אז בשלב כלשהו זה מתחיל להעיק. אם יש אופציה למגן רוח אז למה לא?

    Sent from my Be Pro using Tapatalk

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של ItayK
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ג'רוזליים
    הודעות
    637
    ציטוט נכתב במקור על ידי moshmosh צפיה בהודעה
    רגע אחד, פות"ש, אמרתה שזה אופנוע מהעבודה,
    אז אני לא חושב שמה שאמרנו כאן, בכלל רלונטי, גם כך אתה לא הולך לתחזק אותו.
    רלוונטי בשבילי היות ואני מכוון לוי סטרום..
    לגבי מגן רוח, זו בכיינות.

    Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk
    החילזון מהשפן!!
    ג'יימס - GS500E 2002-2015
    ת.נ.צ.ב.ה

    אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס

    היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)

  8. #23
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי moshmosh צפיה בהודעה
    איתי, אתה צודק שהטיפולים לאופנוע הזה הם יקרים, אך אפשר לחסוך בדרך נורא פשוטה.

    אני מחזיק בויסטרום כבר יותר משנה, ואני נוסע המון.

    כאשר קניתי אותו הייתי צריך לעבור את הטיפול היקר של 24000 ק"מ שעלותו כ2500 שקלים, אך אחרי שנסעתי למוסך אמרתי שיבדקו אם בכלל צריך כיוון שסתומים, בדקו ומצאו שאין צורך בכיוון שסתומים ועלות הטיפול הסתכמה ב1500 ש"ח, אמרו לי שב 24000 ק"מ הבאים כנראה שנצטרך לעשות כיוון שסתומים.

    הטיפול ה6000 וה18000 הם קטנים, והם עולים לי בדיוק 210 שקלים כל אחד, 150 שמן ו60 מסנן שמן ממוטו דיפו, אני מחליף בעצמי שמן ומסנן שמן וזה לוקח בדיוק 15 דקות.

    טיפול 12000 הוא גדול, אני יכול לעשות לבד ולחסוך עוד, אך במקרה הזה אני מעדיף להשאיר את זה למוסך, עלות הטיפול 1000 ש"ח.

    כך שב24000 ק"מ הראשונים שהאופנוע אצלי, הוא עלה לי 2920 שקלים על טיפולים, אני מניח שב24 הקרובים אני אשלם 3920 בגלל כנראה אצרך לעבור כיוון שסתומים.

    זה אומר שבקצב הזה אני משלם כל 48000 ק"מ 6840 שקלים על טיפולים, מי שיחליט ללכת לפי הספר יצטרך להיפרד מ9400 שקלים ב48000 ק"מ הראשונים וחבל
    איפה אתה מטפל?
    בלי כיוון שסתומים:

  9. #24
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    195
    alexsupreme

    אין לי מוסך קבוע, כל פעם הולך לאן שנוח לי באזור הצפון.
    אני שונא להשתעבד למקום מסוים, אם אני לא טועה הטיפול הגדול שעשיתי בוצע בעופר אבניר, יכול להיות שאני טועה, לא זוכר, זה היה לפני כשנה וחצי כאשר קניתי את האופנוע.
    אל תקנה את החלקים מהמוסך, המחירים פשוט מוגזמים, ולמה 4 פלגים? אצלי בויסטרום יש 2, זה לא אותו מנוע?

    תתפלא, החלקים עולים לי כ500 שקלים פחות ממך, תקנה אותם מmoto-depot, ותן למוסך לעשות לך את העבודה בלבד.
    נערך לאחרונה על ידי moshmosh; 09-11-2015 בשעה 21:20.

  10. #25
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי moshmosh צפיה בהודעה
    alexsupreme

    אין לי מוסך קבוע, כל פעם הולך לאן שנוח לי באזור הצפון.
    אני שונא להשתעבד למקום מסוים, אם אני לא טועה הטיפול הגדול שעשיתי בוצע בעופר אבניר, יכול להיות שאני טועה, לא זוכר, זה היה לפני כשנה וחצי כאשר קניתי את האופנוע.
    אל תקנה את החלקים מהמוסך, המחירים פשוט מוגזמים, ולמה 4 פלגים? אצלי בויסטרום יש 2, זה לא אותו מנוע?

    תתפלא, החלקים עולים לי כ500 שקלים פחות ממך, תקנה אותם מmoto-depot, ותן למוסך לעשות לך את העבודה בלבד.
    ב-2007 הם שדרגו את המנועים ל-2 פלאגים פר צילינדר ממה שהבנתי.
    טיפול הבא באמת אני כנראה אקנה את החלפים מראש.

  11. #26
    Senior Member הסמל האישי של ItayK
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ג'רוזליים
    הודעות
    637
    אלכסופרמי נראה שהטיפול שלך דווקא זול יותר. או שאני מפספס משהו?...

    Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk
    החילזון מהשפן!!
    ג'יימס - GS500E 2002-2015
    ת.נ.צ.ב.ה

    אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס

    היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)

  12. #27
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי ItayK צפיה בהודעה
    אלכסופרמי נראה שהטיפול שלך דווקא זול יותר. או שאני מפספס משהו?...

    Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk
    לא היה כיוון שסתומים והרפידות במצב בריא יותר ממה שחשבתי.
    מה שמדאיג אותי זה שבספר טיפולים רשום להחליף צינורות בלם ואני די בטוח שאף אחד בארץ לא עושה את זה. אף פעם. באף אופנוע.

  13. #28
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    לפות"ש: אני אישית שונא מגיני רוח מכל סוג וגם על הוי-סטרום אני לא מת. לא יודע איך אתה משווה אופנוע נייקד קטן וכיפי לבהמת משא מעורפלת.



  14. #29
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    ציטוט נכתב במקור על ידי moshmosh צפיה בהודעה
    איתי, אתה צודק שהטיפולים לאופנוע הזה הם יקרים, אך אפשר לחסוך בדרך נורא פשוטה.

    אני מחזיק בויסטרום כבר יותר משנה, ואני נוסע המון.

    כאשר קניתי אותו הייתי צריך לעבור את הטיפול היקר של 24000 ק"מ שעלותו כ2500 שקלים, אך אחרי שנסעתי למוסך אמרתי שיבדקו אם בכלל צריך כיוון שסתומים, בדקו ומצאו שאין צורך בכיוון שסתומים ועלות הטיפול הסתכמה ב1500 ש"ח, אמרו לי שב 24000 ק"מ הבאים כנראה שנצטרך לעשות כיוון שסתומים.

    הטיפול ה6000 וה18000 הם קטנים, והם עולים לי בדיוק 210 שקלים כל אחד, 150 שמן ו60 מסנן שמן ממוטו דיפו, אני מחליף בעצמי שמן ומסנן שמן וזה לוקח בדיוק 15 דקות.

    טיפול 12000 הוא גדול, אני יכול לעשות לבד ולחסוך עוד, אך במקרה הזה אני מעדיף להשאיר את זה למוסך, עלות הטיפול 1000 ש"ח.

    כך שב24000 ק"מ הראשונים שהאופנוע אצלי, הוא עלה לי 2920 שקלים על טיפולים, אני מניח שב24 הקרובים אני אשלם 3920 בגלל כנראה אצרך לעבור כיוון שסתומים.

    זה אומר שבקצב הזה אני משלם כל 48000 ק"מ 6840 שקלים על טיפולים, מי שיחליט ללכת לפי הספר יצטרך להיפרד מ9400 שקלים ב48000 ק"מ הראשונים וחבל
    מה גדול בטיפול 12? מחליפים מצתים.

  15. #30
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    195
    מכיוון שיש טיפול ענק ב24K, וטיפול קטן ב6K ו 18K.

    החלטתי לקרוא לטיפול 12K כגדול.

    לא מתאים לך? אז תקרא לא טיפול בינוני, טיפול מעבר, טיפול באסה, מה שתרצה מקובל עלי.

אשכולות דומים

  1. חוות דעת על v storm dl 650 2010
    על ידי bronher24 בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 07-10-2015, 13:58
  2. סרט !! ~ Suzuki DL650 V-Storm ~~ החלפת נוזל קירור
    על ידי ד"ר ויסטרום בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-09-2015, 21:35
  3. סרט !! ~ Suzuki DL650 V-Storm ~~ פירוק והרכבת מיכל הדלק
    על ידי ד"ר ויסטרום בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-09-2015, 21:30
  4. סרט !! ~ Suzuki DL650 V-Storm ~~ טיפול שרשרת וגלגלי שיניים
    על ידי ד"ר ויסטרום בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-09-2015, 21:24
  5. סרט !! ~ Suzuki DL650 V-Storm ~~ החלפת פלאגים
    על ידי ד"ר ויסטרום בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-09-2015, 21:22

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO