ציטוט נכתב במקור על ידי anton.dorofeyev צפיה בהודעה
אפשר לקבל תשובות בתשלומים במקום לכתוב מגילה.
אני אתחיל עם 3 הראשונות:
סמ"ק או בעברית סנטימטר קוב, זו יחידת מידה לנפח של המנוע (נתון שמוכר לך מעולם המכוניות בדמות 1.6 או 1600).
ככל שהנפח גדול יותר, הוא מאפשר לשרוף יותר תערובת דלק אויר ולהגיע להספק גבוה יותר שיחידות המידה שלו הם כ"ס או בעברית כוחות סוס.
ההספק הוא זה שמשפיע על המהירות הסופית.
מכיוון לא ציינת איזה רשיון אתה עושה, אי אפשר לענות על השאלה של "כמה מספיק" כי זה מסתכם ב"כמה מותר לך".

Sent from my sm-g900f using tapatalk
אני עושה על a2... סליחה ששכחתי לציין. כמה סמ"ק אני צריך לפחות בשביל לנסוע מעיר לעיר?
יש הבדל גדול בין 100 סמ"ק ל125 סמ"ק?
מה המהירות המרבית שקטנוע עם 100 או 125 סמ"ק יכול להגיע אליו, בקמ"ש?

ציטוט נכתב במקור על ידי הפלג הצפוני צפיה בהודעה
תשובות:
3: 125
4: אתה מחזיק חזק מדי.
5:אם הפנייה רחבה,ניתן לגזגז בה ברציפות.אם הדוקה,יש לעזוב את הידית ומאמצע הפנייה לפתוח בהדרגה.
6:לא חייב.
7: תשאל את המורה.
8: תשאל את המורה.
9:חוסר ריכוז ותרגול מועט.
10:מדוייקים כמה שיותר ולא לצאת מהשמינייה וגם לא לסטות מהנתיב להבא.
11:מה שיש הכי הרבה בשוק,סאניינג,קימוקי וכאלה.
12:כן.
13:כי אף אחד לא שם עלינו.
14:עדיף להתרענן בעוד שיעור.
15:במגרש,הטסטר שם לב מיד אם אתה בטסט או לא,רבע שעה ל-125.
16:כן למרות שיש חצי אוטומטים ספורים.
17:כן אלא אם יש חניית אופנועים מוסדרת.
18:אתה איטי מדי ועדיין לא סיגלת את שיווי המשקל.
19:שרשרת עבה,מנעול דיסק וכיסוי.
20:כן.
21:אהה,אין 21.
13:
תוודה רבה על התשובות
עם זה, יש כמה תשובות שלא הבנתי...

1. מה זה אומר "לגזגז" בפנייה? לתת גז קצת ולעזוב, עוד פעם קצת ולעזוב, וכו? או מה?
2. האם זה נכון שכשאני נוסע לאט היציבות שלי על הקטנוע פחות טובה ולכן אני מוריד רגליים\נופל?
3. אם 2 נכון, אז מה לעשות במקרה כזה?

שוב תודה!



ציטוט נכתב במקור על ידי nihrider צפיה בהודעה
אתה לחוץ, הלחץ גורם לך להחזיק את הכידון בכל הכח, זה מעייף אותך ומכאיב.
תנסה להירגע, תנשום, תכריח את עצמך להירגע. בעקרון אתה אמור לרכוב בלי להפעיל כוח על הכידון. האופנוע מיישר את עצמו ושומר על שיווי משקל. אתה רק מפריע לו.
תן לו לעשות את שלו, אתה רק דוחף קצת כשאתה רוצה לשנות כיוון.



בעקרון שבועיים, אבל אם אין מקום פנוי זה יכול לקחת יותר זמן. המורה גם יכול להמליץ לך לחכות עוד במקום שתבזבז עוד 500 שקל על טסט כשאתה לא מוכן.



כן, אבל אם מישהו עושה רוורס ונותן לקטנוע שלך "נשיקה" כמו שהוא רגיל לעשות למכוניות אז הקטנוע שלך יהיה על הרצפה עם מאות עד אלפי שקל בנזקים.
הוא יברח, כמובן, ואתה תשא בהוצאות.
גם לא ממש רואים קטנועים כי הם קטנים ונמוכים ואז שוב ברוורס יש סכנה גדולה.
אם החניה היא עמוקה, במאונך למדרכה ואתה תחנה קרוב למדרכה, אז מישהו יבוא בתנופה והתלהבות להכנס לחניה, לא יראה את הקטנוע שלך ויפגע בו. אז מומלץ לחנות קרוב יותר לקצה החניה (הפתח שלה).
שאלת מקודם על הביטוח, 5000 שקל זה רק על הגוף שלך, אפילו אגורה לא תקבל על הקטנוע במקרה של תאונה.
הקטע הוא שאני מעדיף בכלל לא לחנות על מדרכה כי יש מצבים שמקבלים על זה קנס אפילו אם חנית בסדר...
ולפעמים, מה לעשות - אין מקום לחנות במדרכה או שאין מקום לחנות באזור לאופנועים. אז זה בסדר לחנות בחנייה רגילה?(רגילה זאת אומרת כזאתי שבדרך כלל חונים שם רכבים פרטיים)

ומה 500 שקל? מבחן מעשי באמת עולה סכום כזה?!?!?!?

ציטוט נכתב במקור על ידי zurs צפיה בהודעה
זה כבר לא שבועיים, אלא 3 שבועות בין טסט לטסט.
אז מה , בכל פעם שאכשל אצטרך להמתין 3 שבועות?? מה אם אני נכשל כמה פעמים, אז כל פעם אהיה חייב לחכות 3 שבועות? זה המון זמן!!!