דיינו עולה לא מעט כסף,שימוש בדיינו לא נפוץ בגלל שכל תחום הטיונינג בישראל לא מפותח אלא בעיקר בקטנועים קטנים ועל זה כבר הרחבתי.
אני לא יודע מה זה קצת חיישנים אבל בשביל לעבוד עם חיישן בסיסי כמו egt למשל צריך לחורר את הסעפת ואח"כ לסתום,לא שזה בעיה אבל בישראל כמו בישראל.
מעבר לזה וכמו הדיינו,מדובר בציוד שעולה הון של כסף.
למה לך,בתור טיונר שבקושי יש לו עבודה להשקיע בציוד כזה כשרוב הכלים שאתה מכוון במילא מאויידים? באותו ההקשר טיונרים אמיתיים דווקא עומדים ואף עולים על רמה של מוסך פשוט,זה המוסך הפשוט שלא בהכרח עומד ברמה של הטיונרים מהסיבה הפשוטה שבשביל להיות טיונר טוב צריך הרבה מאוד ידע ובמוסכים מסתמכים על ידע וניסיון "סדרתיים" שזה ידע טוב,אבל רובו כבר כתוב בספרים ולא דורש מחקר ופיתוח שיעלו הרבה זמן והרבה כסף.
הייתי אומר שנעשה שימוש יתר במושג טיונר בישראל.
If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn
ROGUE RC51