עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 32

אשכול: סדנאות שיפורים לאופנועים?

  1. #16
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    ואני רק אגיד שישבו מהנדסים ותכננו מנוע באופן מסויים שלטעמים יתקבלו מיטב הביצועים ביחס לאמינות.
    בא אחד מהעם וחולק עליהם.
    זה כמו לפתוח אפריליה מהגבלות, אפשרי, תקבל המון, תשלם המון.

  2. #17
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    134
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDee צפיה בהודעה
    ואני רק אגיד שישבו מהנדסים ותכננו מנוע באופן מסויים שלטעמים יתקבלו מיטב הביצועים ביחס לאמינות.
    בא אחד מהעם וחולק עליהם.
    זה כמו לפתוח אפריליה מהגבלות, אפשרי, תקבל המון, תשלם המון.
    יש לי כל כך הרבה טיעונים נגדיים (ואת זה אני אומר בתור מהנדס בעצמי).

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי Shasha127 צפיה בהודעה
    חבר'ה ברצינות מי שלא יודע על מה מדובר שלא יכתוב סתם.
    ספציפית במנועים מהסוג שהוא מדבר עליו (סינגלים מרובעי פעימות בנפח בינוני של 250-300) לא עושים ולא נדרש שום שינוי מכני במנוע התחתון בהגדלות שוליות כאלו של 50-80 סמ"קים. עושים את זה כל הזמן בסוג המנועים והאופנועים האלו ואין ולא תהיה שום בעיה עם זה. אין בעיה לא עם הקראנק לא עם הגיר ולא עם המיסבים במנוע (למעשה הם לרוב זהים בנפחים קרובים מהיצרן - 250,300 בדגמים מאותה משפחה סביר שיגיעו עם חלקים זהים במנוע התחתון, ההבדלים מתבצעים בצילינדר ובניהול מנוע - דלק והצתה).
    מעבר לכך, שוב, הקיטים המלאים האלו כוללים כ-ל מה שצריך כדי שהמנוע יעבוד איתם כראוי וזה כולל דיזות ושינויים לקרבורטור, שינויים נדרשים להצתה ועוד.
    אם הולכים על קיט חלקי צריך לשחק עצמאית עם הדלק וההצתה וזה פחות מומלץ אבל גם עם זה אין בעיה אם יודעים מה עושים.
    לגביי העלויות גם עפתם גבוה גבוה לעננים אז אני רק מסכם שוב - לא יודעים לא כותבים.
    הוא ספציפית דיבר על קיטים מ 80 ועד ל 540 סמ"ק שם כנראה שלא מגיעים חלקים זהים במנוע תחתון.
    ואם מכוונים קיט עצמאית עם הדלק והצתה זה יכול לקחת רק 50 ניסיונות עם מערכת פליטה שסתום וכו וכו וגם זה יכול להשתנות לשם או לכאן כתלות בכלי שאתה מכוון,שלא נדבר על עלויות וזמן מוסך אם בכלל תמצא מישהו שמוכן יהיה לשבור את הראש אבל בגדול כן אין בעיה כשאתה יודע מה אתה כותב .

  4. #19
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    ציטוט נכתב במקור על ידי o^2 צפיה בהודעה
    יש לי כל כך הרבה טיעונים נגדיים (ואת זה אני אומר בתור מהנדס בעצמי).
    אתה מתכוון לשיקולי עלות-תועלת?
    נכון שמנסים הכי זול, נכון שיש הרוצים בבלאי מהיר..
    אבל בסוף היום אתה חושב בתמים שמתכנים מנוע על מנת שימות מהר?

  5. #20
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    134
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDee צפיה בהודעה
    אתה מתכוון לשיקולי עלות-תועלת?
    נכון שמנסים הכי זול, נכון שיש הרוצים בבלאי מהיר..
    אבל בסוף היום אתה חושב בתמים שמתכנים מנוע על מנת שימות מהר?
    קודם כל אתה מניח שהמהנדסים של היצרן המקורי מוכשר יותר מהמהנדסים של חברות האפטר-מרקט.
    מעבר לכך אתה שוכח שיצרן צריך לעמוד במיליון תקנים ומגבלות וסדנאת אפטר-מרקט לא , תאורטית סדנאת שיפורים יכולה להוסיף לך הספק ואמינות על חשבון זיהום, רעש וכו'.
    ואפשר עוד להרחיב אבל בגדול הטיעון הזה הוא לא מחזיק מים במקרה הזה.

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של Jonathan
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    513
    ציטוט נכתב במקור על ידי o^2 צפיה בהודעה
    קודם כל אתה מניח שהמהנדסים של היצרן המקורי מוכשר יותר מהמהנדסים של חברות האפטר-מרקט.
    מעבר לכך אתה שוכח שיצרן צריך לעמוד במיליון תקנים ומגבלות וסדנאת אפטר-מרקט לא , תאורטית סדנאת שיפורים יכולה להוסיף לך הספק ואמינות על חשבון זיהום, רעש וכו'.
    ואפשר עוד להרחיב אבל בגדול הטיעון הזה הוא לא מחזיק מים במקרה הזה.
    הוא מניח שהמהנדסים של היצרן היו חשופים לפיתוח של המנוע, למפרטי הייצור, לחומרים שהיו בשימוש ולטולרנסים שתוכננו לשלב הייצור,
    הוא גם מניח שיש להם שליטה על התהליך כלומר שהם שולטים על תהליך הייצור כך שמנוע שיצא היום ומנוע שיצא לפני שנתיים מפס הייצור תואמים למפרט ולקיט השיפורים שהם מציעים, בניגוד ליצרני ה AFTER MARKET שאולי דגמו מנוע שניים או עשרים בשלב מסויים אבל מנק מסויימת פשוט עושים ייצור סדרתי אבל לא בחוג סגור.

    בנוסף הרבה פעמים פרוייקט after market עומד בתנאים קשים הרבה יותר קשים מבחינת מתח רווחים - ההצדקה והעלות ושוק היעד קטנים יותר כך שהפרוייקט מצומצם בהרבה מבחינת היוכלת להשקיע בו.
    זאת גם הסיבה שכל קיטי ה sbk של חברות כמו הונדה ימאהה ואחרים עולים כמו שני אופנועים חדשים מקו הייצור הראשי כי צריך להעמיס את כל ה nre (non recurable לתוך עלות של אולי אלף קיטים לעומת עשרות אלפים ויותר בייצור הסדרתי העיקרי.

    ואני אומר את זה בתור מהנדס (;
    If you are a good rider it will prove & exploit your skill to the world, if you are mediocre it will kick you in the teeth & laugh at you
    It is purpose built for strafing curves, serious commuters or tourers need not apply
    When you ride it nothing else matters except it, you & making the next turn

    ROGUE RC51


  7. #22
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    הוא ספציפית דיבר על קיטים מ 80 ועד ל 540 סמ"ק שם כנראה שלא מגיעים חלקים זהים במנוע תחתון.
    ואם מכוונים קיט עצמאית עם הדלק והצתה זה יכול לקחת רק 50 ניסיונות עם מערכת פליטה שסתום וכו וכו וגם זה יכול להשתנות לשם או לכאן כתלות בכלי שאתה מכוון,שלא נדבר על עלויות וזמן מוסך אם בכלל תמצא מישהו שמוכן יהיה לשבור את הראש אבל בגדול כן אין בעיה כשאתה יודע מה אתה כותב .
    אני רק רוצה להוסיף, אני לא מכיר בעל מקצוע שבאמת מוודא את ההתאמות והכיוונונים בצורה מדויקת. ז"א עבודות מהסוג הזה שיצא לי להיות עד להם - הכלים מכוונים לפי האוזן (שזה נחמד ויכול להיות קרוב אם אתה מנוסה, אבל עדיין סובייקטיבי)
    אני חושב שהמינימום במקרה של התאמות כאלה ואחרות הוא מכשיר 4 גזים ובמקרה היותר טוב משתמשים בדיינו... לא מכיר בעל מקצוע ש"משפר" אופנועים ויש לו את הענווה להודות שהכיוון לא מדויק או משתמש במכשור כזה או אחר כדי לוודא את עצמו (אולי יש... מבחינתי פלאג "שקוף" לא תופס - עדיין סובייקטיבי)

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי meirson צפיה בהודעה
    אני רק רוצה להוסיף, אני לא מכיר בעל מקצוע שבאמת מוודא את ההתאמות והכיוונונים בצורה מדויקת. ז"א עבודות מהסוג הזה שיצא לי להיות עד להם - הכלים מכוונים לפי האוזן (שזה נחמד ויכול להיות קרוב אם אתה מנוסה, אבל עדיין סובייקטיבי)
    אני חושב שהמינימום במקרה של התאמות כאלה ואחרות הוא מכשיר 4 גזים ובמקרה היותר טוב משתמשים בדיינו... לא מכיר בעל מקצוע ש"משפר" אופנועים ויש לו את הענווה להודות שהכיוון לא מדויק או משתמש במכשור כזה או אחר כדי לוודא את עצמו (אולי יש... מבחינתי פלאג "שקוף" לא תופס - עדיין סובייקטיבי)

    sent from my lg-d802 using tapatalk
    יש כמה כאלה בתחום הקטנועים עם ידע דיי טוב בכיוונים,דיינו הוא כמו מד קומפרסיה כשבאים לאתר בעיה במנוע במקרה הזה - המנוע יכול לעבוד מצוין אבל מאוד עני למשל.
    מד egt זה דבר מעולה אני לא חושב שמישהו מהם משתמש בזה,הכל לפי צבע מצתים,ספרוני הוראות ודרך ניסוי וטעיה.
    בעניין הענווה,את המילה הזו לא מכירים אצלהם מדובר בטיפוסים עם יותר אגו מידע.

  9. #24
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    ...
    בעניין הענווה,את המילה הזו לא מכירים אצלהם מדובר בטיפוסים עם יותר אגו מידע.
    בדיוק...

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk

  10. #25
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    134
    ציטוט נכתב במקור על ידי tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    יש כמה כאלה בתחום הקטנועים עם ידע דיי טוב בכיוונים,דיינו הוא כמו מד קומפרסיה כשבאים לאתר בעיה במנוע במקרה הזה - המנוע יכול לעבוד מצוין אבל מאוד עני למשל.
    מד egt זה דבר מעולה אני לא חושב שמישהו מהם משתמש בזה,הכל לפי צבע מצתים,ספרוני הוראות ודרך ניסוי וטעיה.
    בעניין הענווה,את המילה הזו לא מכירים אצלהם מדובר בטיפוסים עם יותר אגו מידע.
    מוזר, בעולם שיפורי הרכב דיינו , מד egt ועוד הם דברים בסיסיים שכולם משתמשים בהם.
    למה בעולם שיפורי האופנועים זה לא כך? (לפחות בארץ)

  11. #26
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי o^2 צפיה בהודעה
    מוזר, בעולם שיפורי הרכב דיינו , מד egt ועוד הם דברים בסיסיים שכולם משתמשים בהם.
    למה בעולם שיפורי האופנועים זה לא כך? (לפחות בארץ)
    גם בעולם הדו גלגלי רק שלא בישראל.
    כל נושא השיפורים הוא פיראטי וגם לא כל כך רווחי לכן אף טיונר לא ישקיע את המחזור השנתי שלו בדיינו שממילא לא יציל אותו,לדעתי.
    בעניין מד גזים - אני מניח שאין בו צורך,אם המצת בצבע הנכון וה"באט דיינו" מרוצה אז המטרה הושגה.
    בזמנו כשהיו 50 סמק הענף שגשג לא רע.
    לקטנועים קטנים בינוניים יש בקירוב יבואן שיפורים רשמי אחד,סוג של מונופול,מה עוד שאותו יבואן הוא חתיכת טיפוס שיהיה קשה להגדיר אותו כישר,מפה לשם זה מה שיש היום.

  12. #27
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    134
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    גם בעולם הדו גלגלי רק שלא בישראל.
    כל נושא השיפורים הוא פיראטי וגם לא כל כך רווחי לכן אף טיונר לא ישקיע את המחזור השנתי שלו בדיינו שממילא לא יציל אותו,לדעתי.
    בעניין מד גזים - אני מניח שאין בו צורך,אם המצת בצבע הנכון וה"באט דיינו" מרוצה אז המטרה הושגה.
    בזמנו כשהיו 50 סמק הענף שגשג לא רע.
    לקטנועים קטנים בינוניים יש בקירוב יבואן שיפורים רשמי אחד,סוג של מונופול,מה עוד שאותו יבואן הוא חתיכת טיפוס שיהיה קשה להגדיר אותו כישר,מפה לשם זה מה שיש היום.


    http://www.starcycle.co.il/Categories.asp?id=1

    תחת קטגוריית "מכון בדיקות":

    מכון בדיקות
    מכון הבדיקות בסטאר סייקל נבנה על מנת לתת שירותים לפני קנייתו של האופנוע, תקינותו של האופנוע ובדיקה לפני קנייה.

    בסטאר סייקל ישנו מכשיר דיננומטר, נעשים מבחני דיננומטר בזמן אמת, הנותן תמונת מצב למצב תקינותו של האופנוע.
    תמיכת הליקויים הנמצאים בבדיקה, כולל אחריות והכוונה מקצועית.
    נוכחות הלקוח מקובלת בזמן הבדיקה, הנחייה מקצועית כולל תמונת הליקויים של האופנוע.

    * הטיפול כולל אחריות.

    נשמע שיש להם את הציוד הנדרש לעשות עבודה מקצועית.

  13. #28
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    134
    ציטוט נכתב במקור על ידי Meirson צפיה בהודעה
    נשמע כאילו יש לך רעיון כללי לאופנוע, אבל גם נשמע כאילו לא רכבת הרבה......
    היה לך אופנוע בעבר? לדעתי כל רוכב שהיה לו אופנוע "רציני" ועשה מאמץ ללמוד איך באמת מפעילים את המכונה הזאת יוכל למצות 125 מרובע פעימות מכל הכיוונים לא משנה כמה "תשפר" אותו אחרי נסיון עם כלי כמה רמות מעל מבחינת מתלים, מנוע.. ארגונומיה.. ופה בעצם נכנסת ההתלבטות, מה זה פאנצ' בשבילך בעצם?
    יש כאלה שנהנים להשחיז רגליות ו"לסגור" צמיגים ויש כאלה שהקטע שלהם זה סטאנטס, ויש עוד מליון סגנונות... לכל אחד מהם מתאים פרופיל שונה של אופנוע

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk
    אני אתקן את עצמי ואגיד ש"פאנצ'" התכוון לזה שלאופנוע יהיה מספיק כוח לנסוע בכביש מהיר בבטחה.
    ולא , אני לא מגדיר הילוך שישי על המנתק הצתה נסיעה נוחה \ רגועה \ בטוחה בכביש מהיר.

  14. #29
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי o^2 צפיה בהודעה
    http://www.starcycle.co.il/Categories.asp?id=1

    תחת קטגוריית "מכון בדיקות":




    נשמע שיש להם את הציוד הנדרש לעשות עבודה מקצועית.
    אני חושב שמדובר במוסך ולא בטיונר אולי אני טועה כי אישית לא מכיר.

  15. #30
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    134
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    אני חושב שמדובר במוסך ולא בטיונר אולי אני טועה כי אישית לא מכיר.
    אני מסכים , אבל נראה שהם גם מתעסקים קצת באפטר-מרקט.
    ראיתי שהם מוכרים אגזוזים ומערכות יניקה.

    בכל מקרה, הנקודה היא שדיינו וקצת חיישנים לאופנוע זה לא כזה סיפור (האמת שזה סיפור יותר קטן מברכבים , שם הקונסטרוקציה גדולה משמעותית).

    אז למה הטיונרים לא עומדים ברמה של "מוסך פשוט" ?

אשכולות דומים

  1. עברתי כבר 12 שיעורים לרשיוןa1 ונתקעתי.
    על ידי ozal5 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 10-07-2016, 19:19
  2. חלקים לאופנועים שונים * ניקיון פסח*
    על ידי motorock376 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 08-05-2016, 02:27
  3. דרושה - חנות חלקים/שיפורים אונליין באיטליה
    על ידי Shasha127 בפורום פורום ציוד
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 19-01-2016, 18:41
  4. אתר ציוד לאופנועים
    על ידי רוכב על 2 בפורום פורום ציוד
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 24-07-2015, 21:10
  5. מעקה בטיחות לאופנועים?
    על ידי Tsachi בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 20-07-2015, 02:09

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO