עמוד 4 מתוך 6 ראשוןראשון ... 23456 אחרוןאחרון
תוצאות 46 עד 60 מ 87

אשכול: טוב, גם אני התפוצצתי.

  1. #46
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    310
    הרבה יותר קשה למצוא אבל אפשר אני מודה,אל תצפה לפשרנות במחיר.
    איך זה קשור למה ששאלת? זה מה שעושים אחרי תאונת אופנוע חומדים את האופנוע הבא...

  2. #47
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    הבנתי
    האדוונצ'ר 990 לא נמצא במקום הראשון בטבלת סדרי העדיפויות. השמועה אומרת, שהם שותים דלק כמו נושאת מטוסים, וזה דיל ברייקר עבורי - עוד לפני שמגיעים לענייני תחזוקה (אני עדיין חושש מה-ק.ט.מ בהקשר הזה), ולמחירי הכלים, שהינם גבוהים באופן חסר פרופורציה לטעמי, בטח בהיתחשב בחיים הקשים שהאדוונצ'רים האלה עוברים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #48
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    ה990 בהחלט אוהבים דלק כמעט כמו מכונית ממוצעת כאשר לוחצים, האחזקה גבוהה, הוא אוהב לשחוט צמיג אחורי, אבל אחרי כל אלו מדובר בלא פחות ממכונת על - בשטח.
    הוא לא מצטיין בנוחות או באיכות רכיבות כביש ארוכות בכבישים מהירים, למרות שזה לא מזיז לו מבחינת מנוע. מצד שני בכבישים מפותלים וברכיבות חוליגניזם הוא מבריק.
    אם אתה מתחיל בנושא השטח ואתה חושב על כלי כזה בשביל להתחיל להכנס קצת לשטח + רכיבות יום יומיות ארוכות, זה לא הכלי. היתרון הגדול שלו הוא בשטח, ובתור רוכב מתחיל בשטח לא תוכל לנצל עשירית מהיכולות שלו, ומצד שני תשלם על זה ברכיבות כביש יום יומיות יקרות ולא הכי נוחות.
    אחרי שכל זה נאמר כמו שאתה כבר יודע קשה למצוא כלי כזה (גם רגילים וגם r) כי הם כמעט ולא צצים, וכל מי שמחזיק אחד כזה לא מוכן לוותר עליו למרות כל העלויות הנלוות כך ש... כנראה יש סיבה.
    אם השיקול הכלכלי הוא פקטור (ציינת דלק, זה יחסית הוצאות חלקיות בכלי הזה לעומת אחזקה שוטפת וצמיגים) מציע לך ללכת לכיוונים אחרים, הכלי הזה רחוק מלהיות חסכוני בכל פרמטר שהוא.
    נערך לאחרונה על ידי Shasha127; 27-06-2015 בשעה 15:07.

  4. #49
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ההגיון אומר, לקנות עוד בנדיט 1200, או להתקדם ל-1250 (ה-fa בהחלט מושך אותי). אם לא התאונה, הייתי נשאר עם הבנדיט לנצח - זאת הייתה חתיכת חתונה קטולית.
    אבל... עכשיו, יש לי נקודת יציאה. בא לי אופנוע מיוחד, עם קאץ', לא כמו כולם. הייתי מאוד רוצה מוטו-גוצי נורג', אבל זה יהיה רלוונטי רק עוד כמה שנים, כשהמחיר של הנורג' היחיד שנמכר (ככל הידוע לי) יירד בעוד כמה עשרות אלפים. על אותו עיקרון, הסטלביו ntx (ככל הידוע לי, נמכרו שניים) והגריסו (אחד).
    מולטיסטראדה 1000\1100 בהחלט קורץ לי, אבל יש מעט מאוד כלים כאלה (היחיד שיש כרגע למכירה, עומד בדוקאטי - משמע, פירקו ממנו את כל התוספות אם היו כאלה, ורוצים עליו מחירון או יותר).
    R1150gs (רצוי אדוונצ'ר) גם יכול להיות מעניין, אבל אני לא מוכן לשלם את הסכומים שמבקשים עליהם. אפילו לא קרוב. 40-50k על אופנועים עם 150-200 אלף ק"מ? חפשו מי ינענע אתכם.
    האדוונצ'ר 990 מאוד עושה לי את זה - ובאמת לא בשבילי ברמה הפרקטית.
    ואז, כרגיל, אני מתחיל להשתעשע במחשבות לקנות משהו ממש, ממש שונה. למשל, ק.ט.מ אדוונצ'ר 640 (ולעשות מנוע כל 70k, בקירוב - לפי advrider).
    או לפרוס בתשלומים מוטו גומי v7 ספיישל/racer בעופר אבניר. אחרי ההוזלה האחרונה, המחירים שלהם נהפכו לדי אטרקטיביים, בטח יחסית לאותם gs-ים בני 12 שנה (לא שניתן להשוות בין הכלים האלה, אבל בכל זאת...).
    או לקנות רויאל אנפילד קונטיננטל gt, ולשפר לו את המנוע ל40-50 כ"ס.

    ועם כל זאת, אני זוכר שההיגיון אומר לקנות בנדיט\פייזר 1000\פייזר 8\ויסטרום 1000\ vfr800\ואראדרו 1000 עם כמה שפחות ק"מ, ולא להכניס את עצמי לצרות.
    בקיצור - איזה כיף, שאצטרך באמת להתעסק בזה רק בעוד כמה חודשים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  5. #50
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    אנפילד בבקשה!

  6. #51
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי johnnydee צפיה בהודעה
    אנפילד בבקשה!
    נסיעות של 100 ק"מ ביום, רוב הק"מ - בינעירוני מהיר, וצורך אקוטי באכסון (ארגז גדול לכל הפחות, על הבנדיט בנוסף לארגז, היה לי תיק מיכל גדול).
    אתה בטוח שקונטיננטל gt משופר זה הכלי שהכי מתאים למשימה?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  7. #52
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    אני יוצא הודו אז חשבתי על הבולט הזקן-צעיר, שבאכסון ונוחות הוא מלך.
    ספורטיבי קצת פחות
    אם ברצינות, כאחד שירד מבנדיט כנראה לא תסתפק במנוע.
    אני מנסה תמיד לשחד אנשים לרכב איתי בשטח אז מה אתה אומר?
    השטח סולח.. (יחסית כן?!) יותר רך מנייר שיוף זה בטוח.
    ויש את עבד עם הכבשים שמי שלא רואה אותו זה יכול להסתיים במקסימום כבשה שנפחה נשמתה ורגל נפוחה לשבועיים ושווארמה לשבועיים!
    למרות שאני כל הזמן נתקל בעבד ושם לב לכבשים הקטנות מרחוק אז אני מאט ונותן להן זכות קדימה!
    אבל עם הניסיון הקטן שלי ברכיבה.. ושלך שהוא ניסיון רחב ומעמיק יותר אז בכלל תהנה!
    מה התקציב? למה אתה מתחבר?

  8. #53
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    השטח זה תחום מעניין, שלא יצא לי לגעת בו מעבר לטעימה חד-פעמית קצרה.
    הבעיה היא, שבלי קשר למה שאני עושה בשבת בבוקר, בשאר ימי השבוע אני צריך להגיע לעבודה, רצוי בנוחות ובמהירות - ולכן, האופנוע שלי הוא קודם כל כלי תחבורה, וכל השאר הינו בגדר ערך מוסף.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  9. #54
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    בדיוק כמו אצלי השאלה אם חצי מהנפח יספק..
    אני גם נוסע לעבודה ומתנייד וגם יוצא בסופש"ים לשטח.
    כמובן שאני לא רוכב אקסטרימי ומטורף אין לי כסף כל שבוע לקנות רגליות\מנופים\מאותתים\לוחית רישוי.
    מה ktm690 enduro?
    אחח לי אין גרוש ואישה יקרה לחתזוקה אבל כלי בהחלט נדיר בביצועים גם בכביש גם בשטח.
    לגבי אמינות אני לא יודע אז אולי מישהו ירחיב.

  10. #55
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    ציטוט נכתב במקור על ידי kkatkov צפיה בהודעה
    השטח זה תחום מעניין, שלא יצא לי לגעת בו מעבר לטעימה חד-פעמית קצרה.
    הבעיה היא, שבלי קשר למה שאני עושה בשבת בבוקר, בשאר ימי השבוע אני צריך להגיע לעבודה, רצוי בנוחות ובמהירות - ולכן, האופנוע שלי הוא קודם כל כלי תחבורה, וכל השאר הינו בגדר ערך מוסף.
    תחקור קצת את הכיוון של הf800 הגרמני.

  11. #56
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי shasha127 צפיה בהודעה
    תחקור קצת את הכיוון של הf800 הגרמני.
    איכס, טווין מקבילי
    לא הייתי מסרב ל-f800gs adventure, אבל אלה כלים חדשים מדי, והם שנות אור מהתקציב שיהיה לי.
    דווקא fjr1300 גרם לי לכמות הגבוהה ביותר של מחשבות כפירה בתקופה שהייתי עם הבנדיט, אבל אני עדיין לא בטוח שזה מה שאני רוצה. בקיצור, "זה לא את, זה אני"...
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  12. #57
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    איכס, טווין מקבילי
    לא הייתי מסרב ל-f800gs adventure, אבל אלה כלים חדשים מדי, והם שנות אור מהתקציב שיהיה לי.
    דווקא fjr1300 גרם לי לכמות הגבוהה ביותר של מחשבות כפירה בתקופה שהייתי עם הבנדיט, אבל אני עדיין לא בטוח שזה מה שאני רוצה. בקיצור, "זה לא את, זה אני"...
    זה כלי שמעניין גם אותי
    הפחד שלי וזו הסיבה שאני ירדתי ממנו זה גיר חצי אוטומטי שיש בו והנדירות שלו בארץ כך שחלפים עשוי להיות בעייה
    תכלס קשה לרדת מבאנדיט!!!



    If you're going through hell,keep going

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  13. #58
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    הגיר חצי אוטומטי רק בחלק מהאופנועים, ורק משנת 07'. אני נראה לך כמו אדם שישקול לרכוש לעצמו אופנוע בלי קלאץ'?
    האופנוע לא נדיר במיוחד בארץ (ואם כן - מה אכפת לך? מה, אתה הולך לקנות חלקים במטרו במחיר שגבוה פי 3-4 ממחירם בחו"ל?), הבעיה היא, שאין בארץ מרחקים שמצדיקים קניה של מכונה כזאת. בפקקים הבנדיט יתפקד, כנראה, טוב יותר, בכביש פתוח היתרון של ה-fjr יבוא לידי ביטוי רק ברכיבה ארוכה, הטיפולים ב-fjr יקרים יותר (במוסך) או לוקחים זמן רב פי כמה (עצמאי) כי יש המון פלאסטיקה לפרק, וכל נפילה בחניה עלולה להוביל לשיברון לב וכיס.
    לדעתי, בקטגוריה של אופנועי כביש שימושיים, כלים כמו הבנדיט 1200/1250, פייזר8/1000, vfr800/cbf1000 או z1000sx נותנים חבילה מושלמת לתנאים בישראל, וכאופנוע לחיים הם עדיפים על מכונות ספורט-טורינג בגודל מלא (כמו ה-fjr1300 או ה-gtr1400).
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  14. #59
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    הגיר חצי אוטומטי רק בחלק מהאופנועים, ורק משנת 07'. אני נראה לך כמו אדם שישקול לרכוש לעצמו אופנוע בלי קלאץ'?
    האופנוע לא נדיר במיוחד בארץ (ואם כן - מה אכפת לך? מה, אתה הולך לקנות חלקים במטרו במחיר שגבוה פי 3-4 ממחירם בחו"ל?), הבעיה היא, שאין בארץ מרחקים שמצדיקים קניה של מכונה כזאת. בפקקים הבנדיט יתפקד, כנראה, טוב יותר, בכביש פתוח היתרון של ה-fjr יבוא לידי ביטוי רק ברכיבה ארוכה, הטיפולים ב-fjr יקרים יותר (במוסך) או לוקחים זמן רב פי כמה (עצמאי) כי יש המון פלאסטיקה לפרק, וכל נפילה בחניה עלולה להוביל לשיברון לב וכיס.
    לדעתי, בקטגוריה של אופנועי כביש שימושיים, כלים כמו הבנדיט 1200/1250, פייזר8/1000, vfr800/cbf1000 או z1000sx נותנים חבילה מושלמת לתנאים בישראל, וכאופנוע לחיים הם עדיפים על מכונות ספורט-טורינג בגודל מלא (כמו ה-fjr1300 או ה-gtr1400).
    אני לא מכיר את על השושלת של הfjr אבל מאחר ואני מהפראיירים ( או לא עיניין של השקפה) שכן מטפלים במוסך אז בהחלט השיקול של זמינות חלפים ועלויות מהווה מרכיב חשוב.
    בכל מקרה מכל הלב בהצלחה ונקווה ( מבחינתי) שזה יהיה שוב באנדיט
    לא הרבה יודעים להעריך אותו


    If you're going through hell,keep going

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  15. #60
    Senior Member הסמל האישי של ItayK
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ג'רוזליים
    הודעות
    637
    וואו אז כשאני לא בפורום אתם עושים שטויות? קודם עוז (הוא עדיין מאושפז? אם כן, איפה?) ועכשיו אתה - אחד ממלכי פולגז איש אשקולותופנועים.
    אז השמועה נכונה. זה קורה גם לטובים ביותר. נשמע שהפציעות שלך חמורות ואני מקווה שתחלים מהר ובצורה טובה. מה עם ציוד הרכיבה? מה עם הפושע? הכל לפח?
    אני מעריץ אותך שאתה כבר מתכנן על הכלי הבא שלך. אני אחרי התאונה הבנתי שייקח לי הרבה מאד זמן לחזור לרכב...


    Sent from my iPhone
    החילזון מהשפן!!
    ג'יימס - GS500E 2002-2015
    ת.נ.צ.ב.ה

    אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס

    היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)

אשכולות דומים

  1. אספרגרו: "כמעט התפוצצתי"
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 22-06-2015, 10:49

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO