עמוד 5 מתוך 7 ראשוןראשון ... 34567 אחרוןאחרון
תוצאות 61 עד 75 מ 96

אשכול: הקאמבק של השנה: Dr-z400s ו-dr650se

צפייה משולבת

  1. #1
    ציטוט נכתב במקור על ידי carnaf צפיה בהודעה
    ברכות, עברו כמה שנים...
    2 הסנט שלי לשרשור :
    פרטנר ותיק, חבר, שלא דיברנו יותר מידי זמן (משפחה ילדים ומה שביניהם), הופיע בפתח המשרד שלי עם חיוך של ילד שגילה שהצעצוע האהוב עליו חזר למדפים.
    עברו קצת פחות מ24 ש' מאז שראיתי את ההודעה באתר על חידוש הייבוא ועד שנכנסתי לסוכנות והזמנתי dr650 חדש,
    לפני כמעט 20 שנה, קניתי כזה בדיוק, טיילתי איתו בכל הארץ, שתי וערב, בעיקר דרך השטח אבל לא רק, את הטיולים עשיתי כשהכלי עמוס ומזווד
    בכל טוב. מבחינתי, הכלי היה שילוב אידאלי של נוחות סבירה בכביש יחד עם מהירות שיוט טובה מאוד, ויכולת שטח בסיסית שאפשרה לי לטייל גם כשהכביש נגמר, ובמחיר אחזקה מגוחך.
    כשמכרתי אותו, גיליתי שאין יותר כלים שעושים את זה, הdr400, אמנם הציע עוד קצת "שטח" אבל לא שייט במהירות שרציתי (קריטי לי כי אני גר בקצה הרחוק של המדינה).
    שאר הכלים פשוט הפכו כלי שטח מקצועיים גם כשהרוכשים הפוטנציאלים לא היו כאלה.
    אותי זה הרחיק מהשטח לעולם חדש שנקרא כביש.
    בשלב מסויים יצרתי קשר עם דילר באוהיו, ארה"ב ע"מ לייבא כזה באופן אישי, נכון לאז ויחד עם מיסי הייבוא וכל הכאב ראש הבירוקרטי הארץ ישראלי מחירו התקרב ל-55 אלף ש"ח. לא השתלם לי.
    עכשיו קניתי לי אחד כזה ובמחיר אטרקטיבי לי.
    יש יותר משוכללים? לא מעניין אותי.
    יש יותר קרביים? עוד יותר לא מעניין אותי.
    הוא "מיושן" ומיוצר ללא שינוי כבר יותר מ20 שנה? זה אומר שהוא מוצלח ועובד מצויין, מה שעובד לא מתקנים.
    (במחילה על הקלישאה).
    אצלינו בחברה הוותיקים זה יצר באז ענק כשכולם רצים להזמין אחד.
    אה ויש בונוס בצורת "ערך נוסטלגי" לעניין. מושלם.
    ברכות, תתחדש, גם אני מאתמול התחלתי לכסוס ציפורניים, ה-650 האחד לפני האחרון הוזמן על ידי. עסקת טרייד על הדרוזי sm 2009 שלי. מחיר סביר לטעמי, וסה"כ הגשמת חלום ילדות. מקווה רק שהוא שווה את זה, כמו שכולם אומרים. האמת, לא ממש מעניין מה כולם אומרים, אני פתאום מרגיש בן 23 .......
    בחיאת אביעד, תן לנו סקירה קטנה ומעודדת על ה-650.
    נערך לאחרונה על ידי the striker; 14-12-2015 בשעה 11:03.

  2. #2
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340
    ציטוט נכתב במקור על ידי the striker צפיה בהודעה
    ברכות, תתחדש, גם אני מאתמול התחלתי לכסוס ציפורניים, ה-650 האחד לפני האחרון הוזמן על ידי. עסקת טרייד על הדרוזי sm 2009 שלי. מחיר סביר לטעמי, וסה"כ הגשמת חלום ילדות. מקווה רק שהוא שווה את זה, כמו שכולם אומרים. האמת, לא ממש מעניין מה כולם אומרים, אני פתאום מרגיש בן 23 .......
    בחיאת אביעד, תן לנו סקירה קטנה ומעודדת על ה-650.
    פששש... עוד אחד! ברכות!

    האמת היא שעל dr650se יש לי לא מעט ניסיון.
    במהלך השנים רכבתי על לא מעט כאלו של חברים, כולל גם קצת בשטח, אבל הניסיון העיקרי שלי עם הדגם היה באוסטרליה, שם רכבתי כ-35 אלף ק"מ על dr650se שנת 97. זה היה ב-2002.

    אני מאוד אוהב את האופנוע הזה בגלל שני דברים: הפשטות שלו והרוגע שהוא משדר.
    מנוע קירור אוויר-שמן, בולמים קונבנציונליים, בלמים פשוטים, שלדה פשוטה, מערכת חשמל פשוטה. יש בזה הרבה יתרונות.
    המנוע נעים מאוד, שקט וחרישי בגלל מערכת הפליטה, והתגובות שלו סופר-רכות. זה משתלב מצוין עם המתלים הרכים והנעימים שנותנים הרבה נוחות ברכיבה. מצד שני, זה לא אופנוע קרבי אלא דו"ש רך עם יכולות עבירות גבוהות. כלומר לא תוקפים איתו מכשולים בגז ובאגרסיביות כמו שאופנוע אנדורו יכול ואפילו drz, אבל בתכלס הוא עובר הכל, כולל אתגרי עבירות במדבר. הטרייד-אוף ביחס לכלים קרביים יותר הוא כמובן בכביש. אל המושב הצר יחסית לאדוונצ'רים מודרניים אבל מפנק ביחס לאופנועי שטח, מתרגלים (ישבן ברזל וזה), ומתרגלים גם לקצב שעומד על 120 קמ"ש בכבישים בינעירוניים, ומקבלים יופי של פרטנר לחיים יומיומיים שפויים, בלי להקריב יותר מדי (וזה לדעתי משפט המפתח).
    התחזוקה היא פשוטה וקלה. שמן מנוע מינרלי פשוט אחת כמה אלפי ק"מ (5 או 6, לא זוכר), מסנן שמן ואוויר, פלאג, וזהו. על כל השאר עוברים לבד בבית ובודקים שתקין או שמשמנים. הכי קל בעולם.
    בצד החסרונות הייתי מונה גיר 5 הילוכים, וזהו בערך.

    בסך הכל באמת אופנוע טוב, פשוט ושפוי, שבהחלט יש לו מקום בשוק שלנו, במיוחד לאור מחירו. 43 אלף ש"ח לדו"ש 650 סמ"ק. צריך לזכור שלא כל אחד רוצה ולא כל אחד יכול לחיות ביום יום עם ק.ט.מ 690 אנדורו הקרבי מצד אחד או עם wr250r מצד שני, ולכן צמד ה-dr-ים האלה באים בול במקום.

    והנה, סיכום מצוין של caRnaf:
    ציטוט נכתב במקור על ידי caRnaf צפיה בהודעה
    לפני כמעט 20 שנה, קניתי כזה בדיוק, טיילתי איתו בכל הארץ, שתי וערב, בעיקר דרך השטח אבל לא רק, את הטיולים עשיתי כשהכלי עמוס ומזווד
    בכל טוב. מבחינתי, הכלי היה שילוב אידאלי של נוחות סבירה בכביש יחד עם מהירות שיוט טובה מאוד, ויכולת שטח בסיסית שאפשרה לי לטייל גם כשהכביש נגמר, ובמחיר אחזקה מגוחך.
    כשמכרתי אותו, גיליתי שאין יותר כלים שעושים את זה, הdr400, אמנם הציע עוד קצת "שטח" אבל לא שייט במהירות שרציתי (קריטי לי כי אני גר בקצה הרחוק של המדינה).
    שאר הכלים פשוט הפכו כלי שטח מקצועיים גם כשהרוכשים הפוטנציאלים לא היו כאלה.

  3. #3
    תודה אביעד, רק שאלה קטנטנה. כולם אומרים דוש רך, עכשיו, אני עובר אליו מדרוזי sm שהמתלים שלו דווקא קשיחים יחסית ועל הקדמיים של הדרוזי אני בכלל לא מדבר, הם באים מדגם המוטוקרוס. השאלה היא, האם ניתן אולי איכשהו מעט להקשיח אותם ב-650 או שאפשר להסתפק במה שיש וההבדל לא כזה משמעותי.
    ושוב תודה על העידוד, כי זה בדיוק מה שחיפשתי, כביש סביר פלוס ליומיום ומעט שטח רגוע מדי פעם.

  4. #4
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340
    ציטוט נכתב במקור על ידי the striker צפיה בהודעה
    תודה אביעד, רק שאלה קטנטנה. כולם אומרים דוש רך, עכשיו, אני עובר אליו מדרוזי sm שהמתלים שלו דווקא קשיחים יחסית ועל הקדמיים של הדרוזי אני בכלל לא מדבר, הם באים מדגם המוטוקרוס. השאלה היא, האם ניתן אולי איכשהו מעט להקשיח אותם ב-650 או שאפשר להסתפק במה שיש וההבדל לא כזה משמעותי.
    ושוב תודה על העידוד, כי זה בדיוק מה שחיפשתי, כביש סביר פלוס ליומיום ומעט שטח רגוע מדי פעם.
    אפשר להחליף קפיצים מלפנים ומאחור, ולהרכיב קארטרידג'-אימולטור של רייס טק בפרונט שמשפר את הריבאונד, ולשסתם מלפנים ומאחור, והבולמים בהחלט יהיו קשיחים יותר עם הידראוליקה מעולה. עשיתי רוב הדברים האלה ב-dr650se פרויקט לפני כמה שנים.
    אבל אם אתה שואל אותי - זה מיותר לגמרי. כל הקסם של האופנוע הזה הוא הפשטות והרכות, ולטעמי האישי זה מיותר להפוך אותו למשהו שהוא לא. ושלא יהיה לך ספק - הוא בהחלט רך יותר מה-dr-z400sm שלך, אבל המתלים ב-650 מתאימים בול לאופי הכללי של האופנוע.
    אם יהיה חסר לך משהו, תעלה את זה פה וננסה לעזור לך נקודתית.

  5. #5
    אחלה, תודה רבה.

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    בקיצור תגידו מה שאתם רוצים, לא מדובר על מחיר או חוזק.
    מדובר על זה שאני יכול לטפל באופנוע שלי בבית.
    זה priceless.

  7. #7
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDee צפיה בהודעה
    בקיצור תגידו מה שאתם רוצים, לא מדובר על מחיר או חוזק.
    מדובר על זה שאני יכול לטפל באופנוע שלי בבית.
    זה priceless.
    כשתיגמר האחריות.

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    הבטא זה 350 ועוד מתומחר כמו cbr500 חדש.
    אתה יכול לחשוב מה שבא לך אמרתי לך, אנשים יחטפו אותם מהמדפים.

  9. #9
    Junior Member הסמל האישי של caRnaf
    תאריך הצטרפות
    Dec 2015
    מיקום
    ארץ השממה הדרומית
    הודעות
    20
    ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
    וואו! איזה אורח!
    ברוך הבא ותענוג לשמוע על הרכישה! מברוק!
    תודה רבה,
    אגב גדול, השיפור הכי גדול ומורגש פר שקל (דולר...) שאפשר לעשות לdr650 זה כסא קורבין במקום המקורי.

  10. #10
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    28
    אין ספק שהמחיר הזה גבוה אך תחרותי לעומת מצב השוק, תמיד אפשר לשאוף ליותר אבל כולם יודעים מה מקבלים וזה הרבה אופנוע לשקל.
    זו לא מציאה, והמחיר אכן גבוה אבל בהשוואה למחיר הגבוה שהונדה דורשת על ה xr250, ניתן יהיה לשער שגם הונדה היקרנים יורידו מחיר, כי אין אחד שיקנה את ההונדה במחיר שמתקרב ל drz.

    אופנוע פשוט, שעושה הכל, קל לטיפול, זול לאחזקה, מתאים לי.
    כשאחפש אופנוע זה הראשון שיהיה על הכוונת שלי.

  11. #11
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    3
    מה אם בכלל אפשר להקיש מזה לגבי הסיכוים של הklr650 להגיע ארצה?

  12. #12
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340
    ציטוט נכתב במקור על ידי amnon5678 צפיה בהודעה
    מה אם בכלל אפשר להקיש מזה לגבי הסיכוים של הklr650 להגיע ארצה?
    אי אפשר.
    אבל נבדוק עם מטרו אם יש היתכנות.

  13. #13
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    באן
    הודעות
    1,023
    ציטוט נכתב במקור על ידי קסד צפיה בהודעה
    סליחה.

    עכשיו מה זה אומר לגבי ה klr האמריקאי ?
    או ה xt660r?
    ציטוט נכתב במקור על ידי amnon5678 צפיה בהודעה
    מה אם בכלל אפשר להקיש מזה לגבי הסיכוים של הklr650 להגיע ארצה?
    ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
    אי אפשר.
    אבל נבדוק עם מטרו אם יש היתכנות.
    האמריקאי. תודה.

  14. #14
    הגיע ה-dr, מדהים וקליל ביחס למה שציפיתי, רק בעיה אחת. הספידומטר שלו מודדמהירות ומרחק במיילים, מדובר בספידומטר אנלוגי כך שלא ניתן לתכנת אותו למדוד בקילומטרים. למישהו יש רעיון ? ואני לא מתכוון להתקין מד מהירות אלקטרוני של טריילטק, לטעמי הפתרון צריך להגיע מעופר אבניר, לא ?

  15. #15
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    ציטוט נכתב במקור על ידי the striker צפיה בהודעה
    הגיע ה-dr, מדהים וקליל ביחס למה שציפיתי, רק בעיה אחת. הספידומטר שלו מודדמהירות ומרחק במיילים, מדובר בספידומטר אנלוגי כך שלא ניתן לתכנת אותו למדוד בקילומטרים. למישהו יש רעיון ? ואני לא מתכוון להתקין מד מהירות אלקטרוני של טריילטק, לטעמי הפתרון צריך להגיע מעופר אבניר, לא ?
    הפיתרון אכן צריך להגיע מאבניר, ממש לא תקין מצידם.

אשכולות דומים

  1. עלייה של 11% במכירות דו-גלגלי במחצית השנה הראשונה
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 06-07-2016, 07:27
  2. רכיבה ראשונה: סוזוקי DR-Z400S - הקאמבק של השנה
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 16-04-2016, 18:31
  3. Dr650se אבלוציה שלא התרחשה.
    על ידי caRnaf בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 18-01-2016, 08:34
  4. מסכמים את 2015: האופנועים הגדולים של השנה
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 31-12-2015, 19:38
  5. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 10-09-2015, 17:00

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO