àäìï çáøéí
àðé øöéúé ìäúééòõ àéúëí ìâáé áçéøú àåôðåò ëáéù/ñôåøè øàùåï
éù ìé øùéåï a2 áîùê 7 ùðéí åáùðä äàçøåðä òùéúé øùéåï a1
òã äéåí äéå ìé 2 ÷èðåòé 125 vs å 2 ÷èðåòé joyride 125
àðé îøâéù ùäâéò äæîï ùìé ìäôèø îäöòöåò ùð÷øà ÷èðåò åàðé øåöä ìòáåø ìñôåøè/ëáéù
àðé ãéé îëååï ì 300-400 ñî'÷ âí áâìì äîçéø åâí áâìì ùàðé øåöä ìöáåø áéèçåï òì äëáéù îáçéðú
äéìåëéí, éùéáä ùåðä åë'å.
éù ëîä äúìáèåéåú àðé òãééï ìà ðòåì àáì çùáúé òì ktm duke 390 , ÷ååàñ÷é ðéð'âä 300
àðé ôúåç ìòåã äöòåú áëéó çùáúé âí òì àåôöéä ùì ktm rc 390 ìîøåú ùäåà ðøàä ìé ñôåøèéáé îéãé
àå yhamah yzf r3 àáì äáòéä ùäåà îåãì 2015 åæä ø÷ ì÷ðåú çãù.
îä ùìà áà áçùáåï æä cbr 300.
àðé âø áòéø ÷èðä ìà îçôù ðñéòåú àøåëåú îéãé ôòí èéåìéí åë'å àê ìà îøç÷éí àøåëéí.
àùîç ìùîåò ãòúëí òì àéæä àåôðåò éëåì ìòðåú ìãøéùåú ùìé.
úåãä øáä


öéèåè ääåãòä áúâåáä