אני פחות מסכים איתכם.
אמנם לא קרה שום דבר קונקרטי פרט לאישור סופי של ועדת הכספים להוראת השעה הזמנית של שר האוצר, אבל יש פה כיוון ברור.
זה התחיל ברפורמה במס הקנייה, שבסופו של דבר היטיבה עם כל האופנועים הקטנים והבינוניים (הנפגעים הם רק הקטנועים הגדולים), זה ממשיך עם דיבורים על מס קנייה נמוך יותר לדו-גלגלי קטנים, ומאחורי הקלעים עובדים במרץ גם על הורדת מחירי הביטוח.
דברים לא קורים ביום, ועל כל החלטה שמקבלים (כמו למשל הורדת מס הקנייה) יש שנים של עבודה אינטנסיבית מאחורי הקלעים של גורמים שונים בענף, ממש עקב בצד אגודל.

הכיוון נראה חיובי, מפני שלראשונה גורמים רשמיים מעודדים בצורה רשמית תחבורה דו-גלגלית כפתרון לעומס התנועה בערים ובפרברים. זה לא היה קודם לכן, ואנחנו צריכים לברך על כך ולדחוף להמשך העשייה, כדי שבסוף כולם יבינו שיש כאן פתרון תחבורתי זול, פשוט, יעיל וחסכוני, שעשוי להיטיב עם כולם. שכל קטנוע 125 סמ"ק שעולה על הכביש חוסך מכונית אחת בפקק ומקום חניה אחד.