עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 29 מ 29

אשכול: המדינה מתחילה לעודד דו-גלגלי כפתרון תחבורתי?

  1. #16
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    59
    ציטוט נכתב במקור על ידי uriar צפיה בהודעה
    אז שיפסיקו להכריח אותנו לקחת את המנה היקרה ביותר בתפריט. אני לא צריך סטייק - מסתפק בסלט.
    האם משתמע מדבריך שאתה ממליץ על ביטוח עם השתתפות עצמית?
    כי אני מבטח עם השתתפות עצמית בדיוק מהנימוק שהעלית.

  2. #17
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    25,000 שקל השתתפות עצמית...

    תגיד לבעל אוטו שאתה מבטח ככה, תראה מה התגובה שלו.

  3. #18
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    59
    קודם כל אני מבטח דרך אודי דגן, כך שההשתתפות העצמית היא 12,500 ש"ח.
    שנית, המינוח "השתתפות עצמית" קצת מטעה היות ומדובר בסכום שינוכה מהתביעות שלי (ולא של אחרים) על סבל וכאב.
    אם הייתי יכול לקבל הנחה משמעותית נוספת תמורת ויתור על כל הסכום עבור סבל וכאב הייתי הולך על זה.
    נערך לאחרונה על ידי edir; 14-12-2015 בשעה 13:34.

  4. #19
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    ציטוט נכתב במקור על ידי edir צפיה בהודעה
    האם משתמע מדבריך שאתה ממליץ על ביטוח עם השתתפות עצמית?
    כי אני מבטח עם השתתפות עצמית בדיוק מהנימוק שהעלית.
    אני לא ממליץ על כלום. אבל כן, אני בביטוח עם השתתפות עצמית ואם היה ביטוח יותר זול הייתי קונה אותו.

    Sent from my Nexus 7 using Tapatalk



  5. #20
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    25
    הביטוח המלא מסובסד מחירו מפוקח ואילו זה עם ההשתתפות העצמית לא. ולכן התוחלת של הביטוח המלא (אני מקווה שזה המונח הנכון) גבוהה יותר . כלומר שעובר קבוצה גדולה של רוכבים שמייצגים את הרוכבים בארץ סביר מאוד להניח שמשתלם יותר לבטח בביטוח מלא. זאת מכיוון שההשתתפות העצמית גובהה וגובים אותה עבור הסעיף הכי "רווחי" מבחינת המבוטח (הרוכב)
    עם ביטוח האופנוע המלא לא היה מבוטח, סביר שהיה עולה עוד הרבה יותר ולכן הביטוח עם ההשתתפות העצמית היה פופלארי יותר.

  6. #21
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    ציטוט נכתב במקור על ידי edir צפיה בהודעה
    קודם כל אני מבטח דרך אודי דגן, כך שההשתתפות העצמית היא 12,500 ש"ח.
    שנית, המינוח "השתתפות עצמית" קצת מטעה היות ומדובר בסכום שינוכה מהתביעות שלי (ולא של אחרים) על סבל וכאב.
    אם הייתי יכול לקבל הנחה משמעותית נוספת תמורת ויתור על כל הסכום עבור סבל וכאב הייתי הולך על זה.
    אני גם באודי דגן, הם לא הציעו לי 12.5 השתתפות, לפי מה מציעים את זה? ניסיון וגיל וכו'?

    זה הרבה יותר קורץ מ25 אלף

    נכון שזו לא השתתפות עצמית כמו בביטוח מקיף, אבל בסופו של דבר, לאחר התביעה אתה תהיה במינוס 12.5. עכשיו השאלה היא כל כמה זמן את נפגע, אין תשובה לזה אז אי אפשר לדעת מה יותר משתלם.
    ושוב, אם זה 12.5 אצלך אז זה שיקול שונה לגמרי. זה הפרש מאוד רציני.

  7. #22
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    25
    לא הבנתי איך תהייה במינוס אחרי התביעה? נניח שקבעו לך 11 אלף פיצוי על סבל - לא תקבל כלום. לא תחויב ב1500 או 14000 (בהתאם לביטוח) ובכל מקרה התשלום לבי"ח וכו מכוסה

  8. #23
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    התכוונתי למינוס 12.5 מאשר אם היית משלם על ביטוח ללא השתתפות

    כלומר,

    במקום לקבל 13000 שקלים, אתה תקבל רק 500

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    את אף אחד בעולם לא מעניין המצב של האופנוען בישראל, ברגע שנפנים את האמת המרה הזו יהיה לכולם יותר קל.

    המדינה לא רואה אף אחד ממטר, זה ברור וידוע, הפקידונים מנהלים כל אחד את חלקת אלוהים הקטנה שלו, ומחכים להחלטות
    מלמעלה שלעולם לא יגיעו, כי מקבלי ההחלטות עסוקים בדברים אחרים הנוגעים לכיסיהם.

    כך הדבר גם עם היבואנים, מוכרי הציוד, אותם מעניין הרווח המקסמלי למלא את הארנק.

    עכשיו, כל עוד המציאות הזאת עובדת, אף אחד לא יזיז את עכוזו הענוג לטובת אחרים. בטח לא לטובת מיעוט נרדף שנחשב
    רק בעיניי עצמו.

    לא שר התחבורה, לא ראש הממשלה ולא אף אחד יזיז דבר. אולי אם הבן של ראש הממשלה היה אופנוען או אולי שרה, אז
    היה זז משהו.

    בקיצור מי שרוצה להיות אופנוען בישראל שיזרוק את המטפחת הדמעות, ייפתח את הארנק, ויזכור תמיד שהוא הארנבת
    מול עדת צבועים ועונת הציד לא נגמרת.

    #להיות#אופנוען# בישראל#2016
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  10. #25
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    112
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    את אף אחד בעולם לא מעניין המצב של האופנוען בישראל, ברגע שנפנים את האמת המרה הזו יהיה לכולם יותר קל.

    המדינה לא רואה אף אחד ממטר, זה ברור וידוע, הפקידונים מנהלים כל אחד את חלקת אלוהים הקטנה שלו, ומחכים להחלטות
    מלמעלה שלעולם לא יגיעו, כי מקבלי ההחלטות עסוקים בדברים אחרים הנוגעים לכיסיהם.

    כך הדבר גם עם היבואנים, מוכרי הציוד, אותם מעניין הרווח המקסמלי למלא את הארנק.

    עכשיו, כל עוד המציאות הזאת עובדת, אף אחד לא יזיז את עכוזו הענוג לטובת אחרים. בטח לא לטובת מיעוט נרדף שנחשב
    רק בעיניי עצמו.

    לא שר התחבורה, לא ראש הממשלה ולא אף אחד יזיז דבר. אולי אם הבן של ראש הממשלה היה אופנוען או אולי שרה, אז
    היה זז משהו.

    בקיצור מי שרוצה להיות אופנוען בישראל שיזרוק את המטפחת הדמעות, ייפתח את הארנק, ויזכור תמיד שהוא הארנבת
    מול עדת צבועים ועונת הציד לא נגמרת.

    #להיות#אופנוען# בישראל#2016
    כמה נכון וכמה עצוב,
    אבא שלי היה סובייטי וניצול שואה, ושניסיתי כילד לשאול אותו, מיד היה משתיק אותי והיה לוחש "עוד ישמעו אותנו"
    הפחד שלו מהממסד היה גדול מעוד וטבוע בו מילדות.
    לי אין פחד מהממסד (תמים?) אבל כמו שכתבת ,"הם לא סופרים אותנו"
    וכל זאת למה? כי הם יכולים !
    כל עוד כולנו נצקצק בלשון ונגיד שאין מה לעשות, זה יהיה המצב.
    ועכשיו שאלת השאלות...........

  11. #26
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    431
    ציטוט נכתב במקור על ידי Shasha127 צפיה בהודעה
    בנתים הדבר היחיד שמונע מאנשים לעלות על דו גלגלי זה מחירי הביטוח.
    יש אופנועים בכל המחירים החל מ1500 שקל עד ל300,000 שקל, הבעיה היא לא מחירי הקניה אלא הביטוח המשוגע, אבל לא באמת מנסים לעודד פה משהו אלא בעיקר לערבב מים בכוס להמשיך להצדיק משכורות.
    וגם מחירי הכלים ואחזקתם..

    Sent from my LG-D855 using Tapatalk

  12. #27
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167

    המדינה מתחילה לעודד דו-גלגלי כפתרון תחבורתי?

    הכל שקר וכזב כמו מתווה הגז כמו העלאת שכר השכירים השביתה שקרבה ( השקר של ההסתדרות) כמו כמו כמו
    מחירי האחזקה הם פועל יוצא של מונפול ומיעוט כלים!
    הפתרון להבנתי הוא הורדת תעריפי הביטוח לרמה שפרנים יוכלו לרכוש ובמקביל הורדת המיסוי על הכלים כך שקטנועים ואופנועים יהפכו לאלטנטיבה לרכב
    מצב זה ( עשוי) למשוך קהל שעד היום לא רכש אופנועים וכפועל יוצא כדאיות לייבוא מותגים נוספים שלא יובאו הגדלת התחרות וירידת מחירי החלפים.

    רגע על מי אני עובד????


    יצאתי לפגרת חורף מחוסר תקציב
    אשוב בקרוב

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  13. #28
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    כשהורידו את מס הקנייה ב30 אחוז, מחירי הכלים כמעט ולא ירדו

  14. #29
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    431
    הכל עבודה בעיניים. שיורידו את מחירי הביטוח כמו בחו"ל ויבטלו מס קנייה לעודד דו גלגלי לפחות בנפחים קטנים זה ישפר קצת את הבלגאן בערים הפקוקות.
    אם יהיה זול להחזיק קטנוע 250-300 יותר אנשים יקנו.

אשכולות דומים

  1. דגל ישראל לדו גלגלי.
    על ידי oradul בפורום אוף טופיק
    תגובות: 50
    הודעה אחרונה: 13-05-2016, 11:20
  2. שוק הדו גלגלי תקוע או שזה רק אני???
    על ידי Sv650s בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 15-04-2016, 22:11
  3. תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 25-02-2016, 15:21
  4. בטיחות של קטנוע תלת גלגלי?
    על ידי Notepad בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 30-11-2015, 01:52
  5. דו-גלגלי בנת"צ - כן או לא?
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 30-08-2015, 14:07

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO