עמוד 6 מתוך 16 ראשוןראשון ... 45678 ... אחרוןאחרון
תוצאות 76 עד 90 מ 231

אשכול: אופנוע לנסיעה יומית ארוכה

  1. #76
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    363
    חחח...סורי על החפירות...
    לגבי פוזיציה אני לא כזה מבין בזה...מה שמשנה לי זה הנוחות.
    האם פוזיציה של בורגמן/סילבר עדיפה מאשר cb500x/nc 700 לדוגמא?
    ודרך אגב,מה המרווח טיפולים של הסילבר 600?

  2. #77
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    363
    אני רק ידגיש שעיקר הדילמה כרגע בין הקטנועים הנ"ל לאופנוע במהות שבין אופנוע לקטנוע. בתכלס המרווח טיפולים לא פקטור שיוצא מהכיס שלי אבל הוא כן יכול לעזור לי להטות את ההחלטה למה שאני רוצה.

  3. #78
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    תתחיל בנסיעות מבחן.
    אגב קסד תמונה מצחיקה.
    אסלה עם גלגלים הכוונה הייתה לקטנוע.
    אופנוע תמצא את עצמך יותר מרוכז ברכיבה ופחות במסביב.
    קטנוע נותן אופצייה להתרכז בעוד דברים חוץ מרכיבה כיוון שלתפעל את הגז והברקס הרבה יותר פשוט ולא צריך קלאץ' או הילוכים.
    בכלל לא משתמשים ברגליים, לא לבלימה לא להילוכים.

  4. #79
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    363
    כן אני יודע שהאופנוע יותר יעסיק אותי. וזה בגלל זה אולי זה סיבה טובה ללכת על אופנוע. שאני לא אשתגע משיעמום כל יום...לא ככה?

  5. #80
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    363
    אני יודע שכבר שידעתי אתכם...😁
    אבל שאלה אחרונה, burgman 650 או cb500x?
    ההתלבטות האחרונה...מה דעתכם?

  6. #81
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    בבחירה בין קטנוע לאופנוע, אני תמיד בעד אופנוע
    מה שכן - אם אתה בוחר ב-cb, כבר במעמד הקניה תדאג למושב משודרג.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  7. #82
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי nadavh55 צפיה בהודעה
    אני יודע שכבר שידעתי אתכם...��
    אבל שאלה אחרונה, burgman 650 או cb500x?
    ההתלבטות האחרונה...מה דעתכם?
    יש פה שאלה עקרונית של אופנוע מול קטנוע.
    מכיוון שאתה נמצא בפורום אופנועים אתה לא תקבל תשובה אובייקטיבית.
    האחד נועד להיות פרקטי והאחר נועד להיות כיף. זה לא שאתה סובל על הבורגמן ושובר את הגב על ה-cb אבל בסופו של דבר זה תלוי בך ובהעדפות שלך.
    רוב המוחלט של האנשים בפורום מעדיפים תנוחה קרבית, מושב פלדה ו-13000 סל״ד בשעון הטורים על פני מקום אחסון, מושב מרווח ומרופד והגנה רחבה מפני פגעי הטבע אז כל אחד לגופו.

  8. #83
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    יש פה שאלה עקרונית של אופנוע מול קטנוע.
    מכיוון שאתה נמצא בפורום אופנועים אתה לא תקבל תשובה אובייקטיבית.
    האחד נועד להיות פרקטי והאחר נועד להיות כיף. זה לא שאתה סובל על הבורגמן ושובר את הגב על ה-cb אבל בסופו של דבר זה תלוי בך ובהעדפות שלך.
    רוב המוחלט של האנשים בפורום מעדיפים תנוחה קרבית, מושב פלדה ו-13000 סל״ד בשעון הטורים על פני מקום אחסון, מושב מרווח ומרופד והגנה רחבה מפני פגעי הטבע אז כל אחד לגופו.
    בעצם, אתה רומז שאובייקטיבית, קטנוע עדיף, אבל בגלל שהפורום מוטה, אז ממליצים לבחור על אופנוע, בניגוד להיגיון.
    אין בעיה. אני אכנס איתך לדיון הזה.
    זה -
    "האחד נועד להיות פרקטי והאחר נועד להיות כיף. זה לא שאתה סובל על הבורגמן ושובר את הגב על ה-cb אבל בסופו של דבר זה תלוי בך ובהעדפות שלך."
    גיבוב שטויות.
    תתפלא, קטנועים גדולים לא פותחו בשביל "פרקטיקה" כלשהי. בכל העולם, פרט לישראל (שבה הקטנועים נהנים מהקלות מס מופלגות) - קטנועים גדולים (בורגמן, סילוור, טימקס) יקרים בהרבה מאופנועים בינוניים הן בקניה והן בתחזוקה. גם צריכת הדלק שלהם נוטה להיות גבוהה יותר מאופנועים מתונים. קהל היעד של הכלים האלה, בכל העולם, פרט לישראל, זה לא אלה שמחפשים כלי תחבורה שימושי - אלא יאפים שמעוניינים בכלי מאובזר, ולא רוצים להתעסק במתיחת שרשרת ושימונה, שנמשכים למראה ה"נקי" כך שכל המרכיבים המכאניים נסתרים מהעין. החסכון, בדרך כלל, אינו בראש סדר העדיפויות של הלקוח הממוצע לכלים האלה בחו"ל, ולכן המהנדסים מרשים לעצמם ליישם בהם פתרונות שיקרים הן לייצור והן לתחזוקה.
    אם כן, מהי הפרקטיקה?
    *עלויות טיפולים - לרוב יהיו נמוכות יותר באופנוע ביניים מתון, מאשר בקטנוע מנהלים גדול.
    *צריכת דלק - תלוי בדגם, אבל ה-CB500X, יפגין, כנראה, בתנאי שימוש זהים, צריכה שזהה למקסים 400/X-EVO400, ועדיפה על סילוור 600/בורגמן 650. ויסטרום 650 או ורסיס יראו כנראה צריכה שקרובה מאוד לשני הדגמים האלה.
    *נפח אחסון - כאן יש יתרון לקטנועים. מניסיוני, ארגז אחורי גדול משווה בין יכולת נשיאת מטען של קטנוע ללא ארגז נוסף, לאופנוע. אני הוספתי תיק מיכל מגנטי (ורשת מטען לעת צרה), והסתדרתי לא רע בכלל.
    מבחינת "שבירת גב":
    אחזור שוב לאותה נקודה, שהעלתי אינספור פעמים בחיי. אותה "נוחות" קטנועית, שכולם מדברים עליה, היא אגדה אורבנית. אם נשווה תפוחים לתפוחים (משמע - קטנוע מנהלים לאופנוע דו"ש/טורינג דוגמאת הויסטרום, ולא לאופנוע ספורט) - אז נגלה שבכל פרמטר מדיד, לאופנוע יש בסיס טוב יותר כדי לספק איכות חיים גבוהה באוכף:
    *מהלך מתלים ארוך יותר.
    * מתלה אחורי יחיד פרוגרסיבי עם לינקאג' ברוב האופנועים - מול צמד בולמים ללא מנגנון פרוגרסיבי ברוב הקטנועים.
    * קוטר גלגלים גדול יותר.
    * מנוע במרכז השלדה, ולא על הזרוע האחרוית, כמו ברוב הקטנועים.
    * תנוחת רכיבה - ברוב אופנועי הכביש, הרגליים נמצאות מתחת לפלג הגוף העליון, ויכולות לסייע בבלימת הזעזועים. בקטנועים, הרגליים שלוחות קדימה, וכל זעזוע שלא סונן ע"י המתלים - עובר ישירות לגב התחתון.

    אז אולי מספיק לחזור כמו תוכי על אותה טענה, שלא מחזיקה מים במבחן המציאות?
    נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 28-06-2015 בשעה 13:11.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  9. #84
    לפי כך גם קצת קשה להשוות את הבורגמן 600 שהוא קטנוע מנהלים עם פינוקים כמו ידיות מחוממות ועוד ו cb500x שהוא אופנוע תקציב.
    לא נפלו מאותו עץ תפוחים.

  10. #85
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי ronen_sch צפיה בהודעה
    לפי כך גם קצת קשה להשוות את הבורגמן 600 שהוא קטנוע מנהלים עם פינוקים כמו ידיות מחוממות ועוד ו cb500x שהוא אופנוע תקציב.
    לא נפלו מאותו עץ תפוחים.
    זה נכון.
    השוואה לויסטרום 650 תהיה יותר במקום, גם מבחינת במחיר. הבורגמן 650 יקר מה-cb כמעט ב-20k. אם כבר, הבורגמן 400 הוא המתחרה הטבעי של ה-cb500x - שם גם המחירים קרובים יותר (ה-cb יקר בכ-8k), גם דרגת הרישיון זהה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  11. #86
    Junior Member הסמל האישי של LowRpm
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    12
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    זה לא רק עניין של עלויות.
    זה להאריך את יום העבודה שלך בעוד 3 שעות - כי רכיבה מהצפון למרכז ובחזרה, בשעות שיש תנועה, על בסיס יומי, היא בגדר עבודה.
    משמע - אם הבחור עובד, נניח, 9 שעות ביום - אז עם הנסיעות האלה, אפשר להגיד שהוא הולך לעבוד 12 שעות כל יום, מתוכן 9 שעות במקצוע שלו, ועוד 3 שעות כנהג (ללא תשלום). זה אפשרי, אבל זה קשה, מעייף, ובעיקר - מיותר.
    הכי נכון פה.

    לא משנה מה תקנה בסוף, לא משנה על מה תרכב, משנה עם תצליח להתמודד עם זה יותר משנה רצוף....
    כל מזג אוויר, כל מצב רוח, אתה חייב לעלות ולהיות 100% דרוך ומוכן למשך שעה וחצי כל פעם, זה מתיש.
    אחרי 9 שעות בעבודה, עיצבנו אותך ועבר עליך חרא יום, עכשיו לך תתמודד שעה וחצי עם הכבישים בארץ בשעות העומס....

    בתור אחד שהיה עושה 70 ק"מ הלוך חזור במרכז כל יום, שנה הספיקה לי להבין שהעלויות + נוחות + בטיחות לא שווים כמו לעבור לדירה קרובה יותר.....

  12. #87
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    בעצם, אתה רומז שאובייקטיבית, קטנוע עדיף, אבל בגלל שהפורום מוטה, אז ממליצים לבחור על אופנוע, בניגוד להיגיון.
    אין בעיה. אני אכנס איתך לדיון הזה.
    זה -
    "האחד נועד להיות פרקטי והאחר נועד להיות כיף. זה לא שאתה סובל על הבורגמן ושובר את הגב על ה-cb אבל בסופו של דבר זה תלוי בך ובהעדפות שלך."
    גיבוב שטויות.
    תתפלא, קטנועים גדולים לא פותחו בשביל "פרקטיקה" כלשהי. בכל העולם, פרט לישראל (שבה הקטנועים נהנים מהקלות מס מופלגות) - קטנועים גדולים (בורגמן, סילוור, טימקס) יקרים בהרבה מאופנועים בינוניים הן בקניה והן בתחזוקה. גם צריכת הדלק שלהם נוטה להיות גבוהה יותר מאופנועים מתונים. קהל היעד של הכלים האלה, בכל העולם, פרט לישראל, זה לא אלה שמחפשים כלי תחבורה שימושי - אלא יאפים שמעוניינים בכלי מאובזר, ולא רוצים להתעסק במתיחת שרשרת ושימונה, שנמשכים למראה ה"נקי" כך שכל המרכיבים המכאניים נסתרים מהעין. החסכון, בדרך כלל, אינו בראש סדר העדיפויות של הלקוח הממוצע לכלים האלה בחו"ל, ולכן המהנדסים מרשים לעצמם ליישם בהם פתרונות שיקרים הן לייצור והן לתחזוקה.
    אם כן, מהי הפרקטיקה?
    *עלויות טיפולים - לרוב יהיו נמוכות יותר באופנוע ביניים מתון, מאשר בקטנוע מנהלים גדול.
    *צריכת דלק - תלוי בדגם, אבל ה-CB500X, יפגין, כנראה, בתנאי שימוש זהים, צריכה שזהה למקסים 400/X-EVO400, ועדיפה על סילוור 600/בורגמן 650. ויסטרום 650 או ורסיס יראו כנראה צריכה שקרובה מאוד לשני הדגמים האלה.
    *נפח אחסון - כאן יש יתרון לקטנועים. מניסיוני, ארגז אחורי גדול משווה בין יכולת נשיאת מטען של קטנוע ללא ארגז נוסף, לאופנוע. אני הוספתי תיק מיכל מגנטי (ורשת מטען לעת צרה), והסתדרתי לא רע בכלל.
    מבחינת "שבירת גב":
    אחזור שוב לאותה נקודה, שהעלתי אינספור פעמים בחיי. אותה "נוחות" קטנועית, שכולם מדברים עליה, היא אגדה אורבנית. אם נשווה תפוחים לתפוחים (משמע - קטנוע מנהלים לאופנוע דו"ש/טורינג דוגמאת הויסטרום, ולא לאופנוע ספורט) - אז נגלה שבכל פרמטר מדיד, לאופנוע יש בסיס טוב יותר כדי לספק איכות חיים גבוהה באוכף:
    *מהלך מתלים ארוך יותר.
    * מתלה אחורי יחיד פרוגרסיבי עם לינקאג' ברוב האופנועים - מול צמד בולמים ללא מנגנון פרוגרסיבי ברוב הקטנועים.
    * קוטר גלגלים גדול יותר.
    * מנוע במרכז השלדה, ולא על הזרוע האחרוית, כמו ברוב הקטנועים.
    * תנוחת רכיבה - ברוב אופנועי הכביש, הרגליים נמצאות מתחת לפלג הגוף העליון, ויכולות לסייע בבלימת הזעזועים. בקטנועים, הרגליים שלוחות קדימה, וכל זעזוע שלא סונן ע"י המתלים - עובר ישירות לגב התחתון.

    אז אולי מספיק לחזור כמו תוכי על אותה טענה, שלא מחזיקה מים במבחן המציאות?
    לא אומר שהקטנוע עדיף אלא שזה עניין של טעם.
    אתה חושב שכולם רוכבים על קטנועים כי זה זול?
    לרוב האוכלוסיה לא בא להתעסק עם הילוכים, לא רוצים לנסוע עם תיקים קשורים לכל מני מקומות, לא רוצים להתעסק עם רשת.
    המכלולים של רוב הקטנועים נועדו להתמודד עם כבישים עירוניים ומטרת הכלי היא להביא אותך מנקודה א ל-ב בצורה נוחה.
    אין פה שום דיבור על עלויות תחזוקה או עליות מסביב ואני לא אומר שקטנוע הוא כלי כביש אולטימטיבי אבל עם תא מטען מובנה אתה לרוב לא נזקק לארגז ובגשם אתה סופג פחות מים.
    בארץ יש גם הקלה הזויה במחירים לטובת קטנועים כך שאתה בדרך כלל מקבל כלי שאמור לעלות הרבה, הרבה מעל לאופנוע בהרבה פחות.

    הנה דוגמה למחירים:
    https://www.suzuki.ca/en/2014-v-Strom-1000-abs-se
    https://www.suzuki.ca/?q=en/node/702

    לגבי התנוחת ישיבה, לא הרגשתי הבדל ענק בנוחות בין ה-CBR שעליו אני עכשיו לבין ה-Nexus שהייתי עליו לפני.
    שניהם עושים עבודה טובה, אני אישית מעדיף את הישיבה הרכונה עם מנוע בין הרגליים אבל בנסיעות ארוכות ובפקקים אני מרגיש טוב טוב את החום מהמנוע.
    מבחינת המורכבת אין פה שאלה בכלל. לא משנה כמה הנסיעה חלקה, עדיין מרגישים העברות הילוכים, את הכבישים השבורים של תל אביב מורגשים הרבה יותר על האופנוע ואין בכלל מה לדבר על המושב האחורי, מבחינתה היא רק מתה שאני כבר אעבור לאופנוע אחר.
    אני אישית הרבה יותר נהנה על הCBR, הוא קל, זריז ושליטה במומנט היא סוג מאוד מיוחד של כיף. מבחינת מטען, לי יש קצת מקום במשרד וסה״כ אני מסתפק בתיק מיכל גדול.

    במקרה שלך, שני הדגמים עדיין נמכרים וזו לא השקעה קטנה, קח את שניהם לנסיעת מבחן כי בסופו של דבר רק אתה יכול להחליט מה נוח לך יותר.

  13. #88
    הנה דוגמה למחירים:
    https://www.suzuki.ca/en/2014-v-Strom-1000-abs-se
    https://www.suzuki.ca/?q=en/node/702
    .[/QUOTE]

    והנה דוגמה לטמטום בארץ, בגלל שזה קטנוע וזה אופנוע אז אחרי מס זה נראה כך:
    http://www.oferavnir.co.il/Product.aspx?productId=226
    http://www.oferavnir.co.il/Product.aspx?productId=58

    כמעט 30,000 ש"ח
    וזה מסביר למה יש הרבה קטנועים

  14. #89
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    195
    alex.

    איך אתה משווה CBR לקטנוע בנוחות?, לקחתה את אחד האופנועים הכי לא נוחים בתבל, גם מבחינת כסא וגם מתלים.

    תשווה את הקטנוע הזה מול וי סטרום למשל, לא צריך להיות מומחה גדול בשביל להבין עד כמה הסטרום יהיה הרבה יותר נוח בכל משימה שתתן לו.

  15. #90
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי moshmosh צפיה בהודעה
    alex.

    איך אתה משווה CBR לקטנוע בנוחות?, לקחתה את אחד האופנועים הכי לא נוחים בתבל, גם מבחינת כסא וגם מתלים.

    תשווה את הקטנוע הזה מול וי סטרום למשל, לא צריך להיות מומחה גדול בשביל להבין עד כמה הסטרום יהיה הרבה יותר נוח בכל משימה שתתן לו.
    צודק, באמת לא רלוונטי.
    הייתי מוחק אבל זה לא נראה אפשרי.
    נערך לאחרונה על ידי alexsupreme; 28-06-2015 בשעה 17:39.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 27-04-2016, 13:39
  2. רכישת אופנוע 300 לנסיעה יומית של 60 ק"מ
    על ידי netanelh85 בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 15-11-2015, 15:02
  3. תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 21-10-2015, 22:34
  4. אופנוע ראשון a1 לנסיעה בינעירונית
    על ידי Zmirnoff בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 09-08-2015, 20:04
  5. ויברטור לנסיעה יומית ארוכה
    על ידי ronen_sch בפורום אוף טופיק
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 08-07-2015, 23:19

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO