מאוד בעייתי מבחינתי רכבת...אחרי הכל אני צריך שיישאר לי קצת חיים אחרי העבודה..
היום אני רוכב עעל 250 אקסייטינג של העבודה , וגם האופנו ייקנה ע"י העבודה...
מאוד בעייתי מבחינתי רכבת...אחרי הכל אני צריך שיישאר לי קצת חיים אחרי העבודה..
היום אני רוכב עעל 250 אקסייטינג של העבודה , וגם האופנו ייקנה ע"י העבודה...
לטנרה של ימאהה יש מרווח טיפולים של 10 אלף קילומטר בין לבין.
אולי תמצא כלי מ10/11 בתקציב הזה.
קח בחשבון שהוא סינגל, ויהיו לו חיים לא קלים בנסיעות כאלה לטווח הארוך.
הכרתי אחד שהיה עושה כרמיאל תל הביב וחזרה כל יום.
הוא היה מאד פרקטי והיה לו באנדיט 1200.
רק אומר ...
עוד קצת אופציות?..שיהיה לי איזה ארסנל של כמה דגמים אפשריים במחיר עד 35000 (אולי קצת יותר) ומרווח טיפולים שפוי..
תודה רבה
בוא תגדיר מרווח טיפולים שפוי.
נגיד פעם ב 4 חודשים,
אני עושה בממוצע 1200 בשבוע כלומר בחודש 4800 וב 4 חודשים - 19200.
טוב שאני עושה את החישוב זה לא נשמע הגיוני בכלל...
נגיד פעם ב 10000 או אפילו 15000
זה לא נגמר רק ברכבת..זה גם להגיע אליה וממנה...זמנים שמאריכים את כל הסיפור..אבל לא משנה, לא נכנס לזה..
מה אתם אומרים על honda nc 750x?
לא מתקרב לתקציב שלך.
בואו רגע נעלה את התקציב ל 50000 כי אחרי הכל זה אמור להשתלם בטיפולים השוטפים.
יש מצב למשהו הגיוני?
פעם עבדתי עם בחור פה בחיפה. גר בנתניה.
החזיק רכב חדש שלא יצא לו מהחניה.
היה מגיע לרכבת שמה על אופניים חשמליות.
מעלה אותן איתו ונוסע לעבודה. ובחיפה היה עושה את אותו הקונצ בדרך חזרה.
זה הפתרון הכי שקול.לדעתי בnc זה בדיקה כל 6 טיפול כל 12.
עזוב שאלא אם אתה מטפל לבד גם להכנס למוסך פעמיים בחודש להחלפת שמן ופילטר, שימון שרשרת ותחזוקה שוטפת.
עם אתה רוצה כלי אמין חסכוני ועם מיגון רוח טוב cb500x זה יותר מהתקציב שלך אבל שוב אמינות והנדסת אנוש זה הונדה , בתור אחד שעושה 70 קילומטר ביום וטיולים בסופש (אומנם אצלי זה cb500f אך המכלולים זהים למעט תנוחת הישיבה שבx היא יותר זקופה ולפיכך יותר נוחה) בריצור הונדה טיפולים כל 12 k בדיקה כל 6k.