עמוד 3 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 31 עד 45 מ 52

אשכול: התלבטות האופנוע הבא-נייקד או סופרמוטו?

  1. #31
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    היבואנים משלמים פחות על כלי עם פחות סוסים. תראה לדוגמא את היבואן של mv agusta שמוכר את הברוטלה והf3 675 שמוגבלים לa1 בעשר אלף פחות מהגרסא ללא הגבלה.
    בנוגע לביטוח. הכ"ס לא מעניין, רק הסמ"ק. היה לי sv650 מוגבל לa1 ושלמתי עליו ביטוח כמו כל כלי מעל 250 סמ"ק.

  2. #32
    קראתי את כל התגובות והגעתי למסקנה שאתם צודקים, אומנם זה תחום אפור, אבל תחום שאי אפשר ליפול בו כי אף אחד לא באמת יבדוק אותו וכן התשלום לחברת הביטוח זה אותו תשלום וברגע שאתה מחזיק ברישיון בלתי מוגבל אין באמת עילה.
    לפני שבוע, הייתי בנסיעה על הmt07 הדבר הראשון שהבחנתי בו, זה העדר הכוח שאני רגיל אליו וזה משהו שהיה קשה לי להתרגל אליו בכל הנסיעה, הכידון בהתחלה היה לי משונה שכן זווית הצידוד וההיגוי שונה לגמרי ממה שהתרגלתי אליו עד היום, בסוף הרכיבה אחרי 40 דקות עליו שהייתי בכל טווחי הסל"ד, הילוכים ובחנתי את הברקסים כולל הabs ירדתי בהרגשה מאוד לא נוחה ממנו והמשכתי להסתכל עליו עוד כמה דקות, בחנתי אותו ומה שראיתי זה אופנוע בינוני, אבל אופנוע שיענה על הדרישות שלי אבל לא ישאיר לי חיוך אחרי שאני ארד ממנו או אתכונן לעלות עליו, כמו שקרה לי אחרי כמה דקות שעליתי על הcbr.
    ממשיך בחיפושים...

  3. #33
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    כמו שאמרתי, נייקד בינוני ישעמם אותך.
    ירידה בנפח ועדיין להנות? או שטח או סופרמוטו.
    גם שם תרגיש העדר כוח, אבל הוא לא יבוא לידי ביטוי כי כל הכיף בכלים האלו הוא לאו דווקא סוסים באורווה, אלא בדרך שהמעט סוסים באים לידי ביטוי.

  4. #34
    חברים רציתי לשמוע חוות דעת על הz800 איך הוא מבחינת אמינות,מתלים,היגוי,נוחות רכיבה וצריכת דלק. עקב חוסר כלים בשוק והבנה שאכן ירידה גדולה מידי תגרום לי לתחושת מיצוי ושעמום מהירה ואחליף אופנוע מהר יותר.

  5. #35
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    באחזקה הוא יהיה כמו האופנוע שלך, אפילו שתיין קצת יותר. שמן בקטע אחר, מנוע טוב עם מומנט מסלד נמוך, מתלים טובים, היגוי כבד בגלל המשקל,

  6. #36
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    וב50 ספק אם תמצא. אם כבר בכיוון משהו קליל יותר הgsr750

  7. #37
    דווקא ב50 יכנס לי בכיף 2013 ואפילו ישאר לי עודף בכיס ואם אחכה לרגע הנכון גם 2014 יוכל למצוא, ביררתי עם שני חברים שהחזיקו בכלים ונאמר לי שהם מכרו את שלהם מתחת למחירון עקב שוק מוצף בכלים האלה אז סומך טיפה על דבריהם. בנוגע לצריכת הדלק האם אפשר לאשר שלרוב תעמוד על 1 ל17? בנוגע למשקל זה מה שמטריד גם אותי טיפה, הורדת האגזוז מניח מורידה עוד 10 קילו ועדין מדובר על 220 קילו נתון טיפה כבד.

  8. #38
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    אני לא מבין אותך, אתה מחפש להחליף את הכלי כי הקופיקו מדגדג, או שאתה באמת רוצה לחסוך באחזקה?
    הz לא יעשה לך 1:17 יש לו מנוע גדול יותר משלך כרגע. והוא ישתה בהתאם, כנ"ל מבחינת צמיגים ברקסים ושרשרת, אתה עובר לאופנוע עם מומנט גדול יותר... אל תשכח.
    ותכלס. הוא לא ילהיב אותך, ירגיש לך אותו דבר עם יותר כח בנמוכים על חשבון גבוהים.
    אתה רוצה לחסוך ושיהיה לך משהו שונה מהרצועת כח של 4 בשורה?
    או mt, או הייתי מחפש גם f800st ועליו אלכס ירחיב לך.
    גם אין שרשרת אלה רצועה, רחמן בדלק. וחוויה שונה

  9. #39
    ציטוט נכתב במקור על ידי nitzann84 צפיה בהודעה
    אני לא מבין אותך, אתה מחפש להחליף את הכלי כי הקופיקו מדגדג, או שאתה באמת רוצה לחסוך באחזקה?
    הz לא יעשה לך 1:17 יש לו מנוע גדול יותר משלך כרגע. והוא ישתה בהתאם, כנ"ל מבחינת צמיגים ברקסים ושרשרת, אתה עובר לאופנוע עם מומנט גדול יותר... אל תשכח.
    ותכלס. הוא לא ילהיב אותך, ירגיש לך אותו דבר עם יותר כח בנמוכים על חשבון גבוהים.
    אתה רוצה לחסוך ושיהיה לך משהו שונה מהרצועת כח של 4 בשורה?
    או mt, או הייתי מחפש גם f800st ועליו אלכס ירחיב לך.
    גם אין שרשרת אלה רצועה, רחמן בדלק. וחוויה שונה
    הקופיקו גם מגרד בשביל לשנות סגנון וגם מחפש לחסוך טיפה בהחזקה, לכן אני לא סגור על עצמי בכלל ורק בודק עוד כלים ועוד ולא מוצא משהו שבאמת יתן לי את הפתרון המושלם חוץ מהmt שהחיבור שלי אתו למרות שכמה שאפשר להגיד חיבור בנסיעה של חצי שעה עליו היה גרוע מבחינתי.

  10. #40
    אני רוכב על ההיפר 796 כבר שנתיים... תשמע הוא חלש משמעותית מהcbr 600 שלך ובמהירויות גבוהות 160+ הרוח ממש מפריע בגלל תנוחת הרכיבה ובגלל שאין מגן רוח..
    אם בא לך באמת להוריד בכוחות סוס אז שתדע שזה כלי מדהים!!! אמין מאוד,כפי בהשכבות ואפשר להרביץ איתו כשרוצים! אני אישית ממליץ אבל תקח בחשבון שאתה הולך לרדת בכוח משמעותית....
    אני לא ממליץ לך על הsmc בגלל כמות הקילומטרים שאתה רוכב ביום! אתה תסבול ממנו ממש..... הוא חזק בטירוף אבל לא בשביל זה.
    אם יש לך תקציב ההיפר 1100 יעשה בשבילך את העבודה הכי טוב....
    נ.ב
    הMT09 מטורףףףףףףףף דרך אגב אבל זה כבר עניין של תקציב

  11. #41
    ההיפר גם נשקל והא ברשימה,אבל יש לי חשש מעלות הטיפולים של דוקאטי וגם לגבי ההיפר לא הבנתי כל כך את השוק שלו,כולם אומרים שהוא נמכר מתחת למחירון בהרבה ואולם ביד 2 בכמה כלים שיש כולם רוצים מעל ומשיחה עם המוכרים אין מצב לגמישות.
    הsmc ירד מזמן בגלל האמינות של ktm וגם בגלל כאבי הגב שיווצרו לו ממנו בנסיעות ארוכות.
    לגבי ה09 הוא לא בתקציב כרגע.

  12. #42
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    122
    אני גם כרגע האמת שוקל להחליף את האופנוע שלי להיפר 821,השוק שלהם מת כלים מפורסמים כמה חודשים ועדיין הבעלים שלהם מבקשים מחירון פלוס.
    בגלל זה לא מצליחים למכור אותם ככ,זה הדבר היחידי שאני קצת חושש ממנו בקניה של ההיפר

  13. #43
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    תבדוק f800st טווין עם הרבה מומנט. יתן לך חוויה שונה מהסקימר שהיית רגיל(אופנוע שסוחב מטורים 4,כן זה קיים!)

  14. #44
    בייקר בויז,
    בוא החלפות! :-p
    "The thing I like about bikes is that only people who like bikes are on them... Cars are full of people who don't care." - James May

  15. #45
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    ציטוט נכתב במקור על ידי adir1234 צפיה בהודעה
    אני גם כרגע האמת שוקל להחליף את האופנוע שלי להיפר 821,השוק שלהם מת כלים מפורסמים כמה חודשים ועדיין הבעלים שלהם מבקשים מחירון פלוס.
    בגלל זה לא מצליחים למכור אותם ככ,זה הדבר היחידי שאני קצת חושש ממנו בקניה של ההיפר
    וכמה זמן אתה מפרסם את הgsr?

    לא מבין, אתם קונים בשביל למכור?

    ההיפר 1100 בהחלט אופציה מעניינת בעיקר בגלל שהוא נופל חזק במחירון יותר מה821.
    הוא יותר חוליגן.
    שקלת דורסדורו?

    שוב, בייקר בויז, אם אתה חושב שלהחליף עכשיו כלי למשהו זול יותר, שגם יהיה מהנה פלוס מינוס כמו cbr600, שגם יעלה פחות, שגם ישמור על ערך, שגם יהיה אמין מאוד, ואם אתה חושב שגם לא תשקיע בו ביישור קו, בלשפצר אותו לטעמך האישי וכו' אז אתה טועה.
    מעבר כלי כרוך בהרבה מעבר למחיר הקנייה, ואם הרצון הסופי שלך הוא לחסוך, אז תישאר עם הcbr האהוב והמוכר וזה יהיה הפיתרון הנכון.
    נערך לאחרונה על ידי danielk; 16-01-2016 בשעה 14:54.

אשכולות דומים

  1. סט סופרמוטו לWR450F
    על ידי DaniB בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-05-2016, 20:23
  2. למכירה סט סופרמוטו ל DRZ 400 + קיט מדבקות
    על ידי Aaviv בפורום פורום מכירה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 23-03-2016, 19:05
  3. התלבטות - הוצאת רישיון a1 ומעבר לאופנוע סופרמוטו.
    על ידי PitchForkArrow# בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 17-12-2015, 00:46
  4. סופרמוטו בקטגוריה a1
    על ידי roi2314 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 16-10-2015, 01:13

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO