עמוד 4 מתוך 4 ראשוןראשון ... 234
תוצאות 46 עד 52 מ 52

אשכול: התלבטות האופנוע הבא-נייקד או סופרמוטו?

  1. #46
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    122
    ציטוט נכתב במקור על ידי danielk צפיה בהודעה
    וכמה זמן אתה מפרסם את הgsr?

    לא מבין, אתם קונים בשביל למכור?

    ההיפר 1100 בהחלט אופציה מעניינת בעיקר בגלל שהוא נופל חזק במחירון יותר מה821.
    הוא יותר חוליגן.
    שקלת דורסדורו?

    שוב, בייקר בויז, אם אתה חושב שלהחליף עכשיו כלי למשהו זול יותר, שגם יהיה מהנה פלוס מינוס כמו cbr600, שגם יעלה פחות, שגם ישמור על ערך, שגם יהיה אמין מאוד, ואם אתה חושב שגם לא תשקיע בו ביישור קו, בלשפצר אותו לטעמך האישי וכו' אז אתה טועה.
    מעבר כלי כרוך בהרבה מעבר למחיר הקנייה, ואם הרצון הסופי שלך הוא לחסוך, אז תישאר עם הcbr האהוב והמוכר וזה יהיה הפיתרון הנכון.
    הgsr שלי מפורסם פחות שבוע.
    לא קונים בשביל למכור אבל להיתקע עם האופנוע אחרי זה חצי שנה זה מבאס.
    ההיפר 1100 מעניין מאוד אבל בקושי יש כאלה למכירה ולא התחברתי ככ אליו
    דורו גם היה שיקול אבל ה1200 כנראה יותר מידי חוליגן ליום יום וגם דלק כמו טנק

  2. #47
    Biker איפה אתה מפרסם את cbr שלך??

  3. #48
    תודה לכל המגיבים, לגבי ההחלפה על הvfr אוותר לך על זה עד שעשית לו צביעה והשחזת רגליות לא חבל לעבור אופנוע?
    אמיליוס, עניתי לך גם בפרטי אבל בכל מקרה מן הסתם ביד 2 ובכמה קבוצות בפייסבוק.
    חייב להודות, אם בתחילת הדרך עוד היה לי כיון מסיום לסוג האופנוע שאני רוצה, עכשיו נהיה לי סלט גדול בראש שאני מניח שיפתר ברגע שאני אמכור את שלי ועקב כך שהאופנוע הוא כלי ההתניידות היחידי שלי עוד באותו היום כבר אקנה אחד אחר. זה הפתרון הכי טוב נראה לי.

  4. #49
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    אני עדיין לושב שאתה עושה טעות שאתה מוכר.

    בינינו, אתה לא תקנה כלי ופה זה נעצר. אתה תרצה ליישר לו קו, אתה תרצה להתאים אותו לצרכייך, זה לא נגמר במחיר הקנייה בלבד.
    את הcbr אתה כבר מכיר ואוהב, יודע מה מצבו המכני וכו'.

    מעבר לכלי אחר שיהנה מהנה בהתאם, יגרור או כלי יקר ממש לקנייה, או כלי זול לקנייה שהמחיר שלו זול בשל מוניטין אמינות ושוק יד 2 בעיתי.
    אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה, אני כמעט בטוח שאתה תתחרט על המעבר הזה בסופו של דבר.
    אבל שיהיה בהצלחה בכל אופן.

  5. #50
    ציטוט נכתב במקור על ידי danielk צפיה בהודעה
    אני עדיין לושב שאתה עושה טעות שאתה מוכר.

    בינינו, אתה לא תקנה כלי ופה זה נעצר. אתה תרצה ליישר לו קו, אתה תרצה להתאים אותו לצרכייך, זה לא נגמר במחיר הקנייה בלבד.
    את הcbr אתה כבר מכיר ואוהב, יודע מה מצבו המכני וכו'.

    מעבר לכלי אחר שיהנה מהנה בהתאם, יגרור או כלי יקר ממש לקנייה, או כלי זול לקנייה שהמחיר שלו זול בשל מוניטין אמינות ושוק יד 2 בעיתי.
    אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה, אני כמעט בטוח שאתה תתחרט על המעבר הזה בסופו של דבר.
    אבל שיהיה בהצלחה בכל אופן.
    מעריך מאוד את התגובה שלך ושל כל מכר כמעט שראה אותי רוכב על הcbr וחושב שאני עושה טעות במכירה שלו, עקב ההשקעה הרבה שהשקעתי עליו ויכולות הרכיבה שלי עליו בחצי השנה האחרונה שהשתפרו פלאים. זה האופנוע הראשון שבאמת אני מנצל מרבית היכולות שלו כמו שצריך, אולם נכיר באמת מדובר באופנוע שנת 2007 בלי בקרות, בלי abs ועם ה12 אלף קילומטר שאני אעשה עליו בשנה פשוט לא משתלם להחזיק אותו ביום יום, עקב כך וחוסר תקציב להרשות לעצמי לקנות קטנוע קטן לנסיעות היומיומיות שלי ושלא תחשוב שזה לא עלה בראשי, מעדיף למכור ולהשתדרג בשנים ולהתפשר טיפה עד לשלב שאוכל להרשות לעצמי לחזור לעולם הזה.

  6. #51
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    דעתי בעניין היא כזו:
    מאופנוע ספורט רק עולים בנפח, ירידה בנפח חייבת להביא שינוי סיגנון, משמע סופרמוטו/היפרמוטו.
    מכיוון שהיחידים בתקציב שלך הם או ישנים או אקזוטיים או עם מוניטין אמינות גרוע או בעלי תחזוקה יקרה או בעלי שוק יד 2 קשה, וגם נוכח העובדה שפרופיל השימוש שלך ישבור אותך עם כלי חלש/לא נוח בעל פרופיל חוליגני עירוני, אני מציע לוותר על עניין האופנוע.
    הוא לא יביא חיסכון, או שיביא חיסכון על חשבון שיעמום, וגם אז החיסכון לא משמעותי.

    קח לך סילבר 600, מגסטי 400, אפשר אולי אפילו טימקס (שוק חזק, אמינות טובה, ויחסית ואני אומר בזהירות לנוכח הכלי הקיים: מהנה לרכיבה) כמובן שבתחזוקה עצמית או אם יודעים איפה לטפל ולא במטרו אז הוא לא כזה גרוע.
    את הכסף שבאמת(!!!) תחסוך, תשים בצד ליום שתסיים ללמוד ותרצה לחזור לתחום ותפציץ באיזה ליטר אקזוטי.

    זה השנקל שלי. כן, לא קל לחושב על עצמך כקטנוען אבל אתה יודע מה? אתה סטודנט יש לך תירוץ מעולה.

  7. #52
    טי מקס, עבר בראשי גם בתקופה האחרונה, אבל כמו שאמרת קשה מאוד לחשוב על עצמך בתור קטנוען ותמיד זה דיי הצחיק אותי לראות בדרך, רוכבי קטנוע עם מעיל וקסדה מהטופ שברור לך שיש בעברם אופנועי ספורט והם עשו הסבה, אולם קשה לי להכיל את המחשבה הזאת ולהוציא אותה לפועל, אם עברה במוחי המחשבה להביא קטנוע שימושי ליום יום ואולי לעשות הסבה לעולם השטח היא נגנזה מהר מאוד, שכן יש לי עוד שנתיים, לפני שיהיה לי יותר אחריות כמו ילדים בבית ואז אעשה חשבון נפש מחדש לגבי עולם הספורט בעשור הקרוב, אז מעדיף לנצל את זה עד תום, גם במחיר של לרדת בכוחות ואולי להיכנס להרפתקה קטנה בהמשך, שאפסיד מתוכה טיפה כסף אבל איהנה מכמעט כל רגע.

אשכולות דומים

  1. סט סופרמוטו לWR450F
    על ידי DaniB בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-05-2016, 19:23
  2. למכירה סט סופרמוטו ל DRZ 400 + קיט מדבקות
    על ידי Aaviv בפורום פורום מכירה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 23-03-2016, 18:05
  3. התלבטות - הוצאת רישיון a1 ומעבר לאופנוע סופרמוטו.
    על ידי PitchForkArrow# בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 16-12-2015, 23:46
  4. סופרמוטו בקטגוריה a1
    על ידי roi2314 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 16-10-2015, 00:13

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO