המצחיה מתחילה לתפוס רוח במהירויות גבוהות (נגיד שבשכונה הלא חוקית של סקאלת המהירות - בשימוש סביר - עד ה130 לא תרגיש בעיה משמעותית )
מעבר לזה הכל שווה ערך או טוב מקסדת כביש.
שדה ראייה פסיכי.
תתחדש.
בוקר טוב,
מתלבט לגבי רכישת קסדה רגילה ליום יום וקסדת שטח לסופ"ש או קנייה של קסדה משולבת כמו airoh s5.
אשמח לשמוע יתרונות וחסרונות מניסיון.
תודה
המצחיה מתחילה לתפוס רוח במהירויות גבוהות (נגיד שבשכונה הלא חוקית של סקאלת המהירות - בשימוש סביר - עד ה130 לא תרגיש בעיה משמעותית )
מעבר לזה הכל שווה ערך או טוב מקסדת כביש.
שדה ראייה פסיכי.
תתחדש.
לא מחפש מהירויות כאלו.
איך הן בשטח ? חייבים להוסיף משקף אבק עם הרצועה?
ה s5 היא קסדת דו"ש לאופנועי דו"ש ורכיבות דו"ש.
(והיא גם יפה בעיניי)
דו"ש זה פשרה. לא זה ולא זה.
אז היא יפה, ונוחה ואני נהנה מאד לחבוש אותה (גם ברכיבות אבק וגם ברכיבות כביש לצפון) אבל
אולי עדיף קסדה לשטח וקסדה לכביש.
עדיף אחת לכביש ואחת לשטח.
ממליץ על סקורפיון,
מותג מעולה עם איכות ומחירים נוחים.
האם הסיבה לבחירה בקסדה שכזו, מבחינתך כמובן, היא חיסכון והמנעות מרכישת 2 קסדות?
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
כן
למרות שמהבירורים שעשיתי, הבנתי שעדיף להצטייד ב-2 קסדות ולהרוויח את היתרונות של כל אחת.
אני אישית רוכב עם Nolan Xlite x551 כבר בערך שנתיים.
הדבר היחידי שיחליף את הקסדה הזאת.... זה x551 carbon.
Sent from my MI 2S using Tapatalk
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.
רוכב קצת פחות משנה עם ls2 433 .
נקנתה מטעמי פשרת כסף \ עיצוב .
תענוג בכביש מבחינת ראות (בייחס לקסדה רגילה) , פחות מבחינת רעש ..
כמו שצויין לא הכי נוחה למהירויות תלת סיפרתיות (ועוד בגבול החוקי) , אצלי בזמן סיבוב ראש לצדדים אתה חוטף "סטירה" קטנה מהרוח בגלל המבנה שלה , תקף גם לרכיבות ברוחות של החורף .
ניסיון מועט איתה בשטח (אולי 6-7 שעות במצטבר) , לא הרכבתי אף פעם משקף אבק , בד"כ סוגר את המשקף הרגיל שלה .
מחכה ליום שיהיה כסף ל ICON VARIANT![]()