 
			
			כל מי שחושב ככה טועה, ואין לי שום בעיה גם להוכיח לו את זה עם מורכב של 90 קג וcbr250r .
וכן, על זה אני רוכב, ואת הכלי הזה אני אוהב, ולדעתי הוא האמין, החזק לכל הטווחים, הנוח והחסכוני ביותר בקטגוריה הזו...
וכן , אחרי שנה מדהימה איתו אני מרגיש שהגיע הזמן לעלות רמה בקרוב ל600 מתקתק
Evolution Team
 
			
			אין לי מה לחפש על 160 קמש..
אני מגיע בקושי ל 140 ונבהל.. איך אתם לא מפחדים? מספיק איזו אבן קטנה וזהו..
183 על השעון שלי (וניתוק) ו179 על הגיפיאס אמריל לי הכל, ושוב, לא בריא, אבל יכול.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Evolution Team
החילזון מהשפן!!
ג'יימס - GS500E 2002-2015
ת.נ.צ.ב.ה
אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס
היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)
לא יעיל למי? למי שרק מתחיל לרכב או למי שרוכב כבר 5 שנים על 600? למי שנוסע תל אביב אילת כל יום? או למי שעושה נתניה תל אביב? למי שרוצה לשייט על 270 חצילים או למי ש130-150 עם קצת רזרבות מספיק לו? למי שרוצה לשלם 100 שקל דלק ל200 קילומטר נסיעה או למי שמעדיף לשלם 40 ש"ח לאותו המרחק?! תעשה לי טובה... אתה לא ילד.
כל דבר בזמנו, ולהתחיל עם כלי כזה זה הדבר הכי חכם ומשתלם שעשיתי ולכן אני ממליץ גם לכל אחד אחר לעשות.
Evolution Team
אבישי, ראשית אני כן ילד. תמיד הייתי ותמיד אשאר. לא תיקח את זה ממני!
זה כלי נחמד להתחלה, ללא ספק. אני פשוט לא מבין למה לאנוס כלים בצורה כזאת. הם לא בנויים לעומס כזה והדבר יכול להפוך מסוכן בשביל הרוכב.
אבל כמו שאומרים בפתגם: "איש איש בעיניו יעשה" (אין פתגם כזה באמת אבל ניחא).
החילזון מהשפן!!
ג'יימס - GS500E 2002-2015
ת.נ.צ.ב.ה
אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס
היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)
 
			
			לפי ההבנה שלי מהפורום, מהירות שיוט זו המהירות במקסימלית שהאופנוע מגיע אליה מבלי לירוק ברגים עם שני ֿגלגלים מחוברים.
הסיביאר הוא אחלה כלי ובנהיגה חוקית הוא יספק כל מה שתצטרך.
יחד עם זאת, אתה לא תסע איתו על כביש 6 ואת רוב מכשולי הדרך אתה תפתור באמצעות בלימה ולא עקיפה מהירה.
אם הנוחות פחות חשובה לך ויד ימין מגרדת אתה מסוגל לראות גם 140+ במידה ואין רוח נגדית.
ככלי מעבר, זה כנראה אחד הכלים היותר חסכוניים. כאופנוע, ניתן לקבל היום הרבה, הרבה יותר.
בגלל שהוא לא נותן לך הרבה מרחב נשימה מבחינת מנוע, אתה תהיה לחוץ לעלות בנפח.
אם זה אפשרי מבחינת תקציב הייתי הולך על 500 של הונדה או 300 של קוואסקי. לדעתי האישית, ה-10+ כ״ס שנראים זניחים הם הבדל ענק בנפחים האלה.
לגבי האפשרויות שלך, ל-GW ול-Hyosung יש שוק זוועתי.
הנינג׳ה החדש נראה סבבה אבל הוא הכי רחוק מלהיות פרקטי.
ה-CBR300 אמור להיות האופציה הזולה אבל זה מציב אותו במקום מאוד לא יפה. הוא חלש מה-300 האחרים ולא זול בהרבה מה-500.
בשוק האירופאי הוא פשוט החליף את ה-250 אבל בארץ הוא לא משתלם כלכלית.
 
			
			Cbr250 כלי מצויין.
אמין,חסכוני וחזק יחסית ל250.
אני בנסיעת מבחן מבלי לשים לב הגעתי ל160 חצילים.
 
			
			ההבדל בין 250 סמ"ק ל-251 סמ"ק זה 1000-1500 שקל הבדל בביטוח חובה, אתה מכיר משהו אחר?
 
			
			אין משהו אחר, זה מה שהמחשבון של הפול מראה , ובדיוק היום דיברתי עם הסוכנות של אודי דגן לוודא את זה.
השאלה העיקרית היא האם זה הולך להיות כלי התחבורה העיקרי , אם כן אז עוד 100ש"ח בחודש זה לא שיקול קובע.
אם לא , אז זה בהחלט רלוונטי.
נ.ב על אופנוע אספנות תקבל הנחה של 75% בביטוח , שזה אומר כ700ש"ח עד 250ס"מק וכ-1000ש"ח על נפח גדול יותר.
 
			
			 
			
			אם אתה אומר אז זה בטוח נכון.
ואני לא יודע איפה למדת חשבון , אבל החסכון הוא גדול מ1000ש"ח , ההפרש של 1000ש"ח הוא בין 250 לקטגוריה מעל (לא אספנות).
עד 250 : רגיל = 2600 , אספנות = 650 , כמעט 2000ש"ח חסכון.
מעל 250 : רגיל = 3600 , אספנות = 900 , כ-2700ש"ח חסכון.
אז קודם כל יש לך פוטנציאל תקלות של כ2000-3000 ש"ח כל שנה (זה לא באמת יחזור כי מה שאתה מתקן ישאר תקין ליותר זמן) על מנת להשוות הוצאות.
בוא לא נשכח שיש אחלה אופנועים מאוד אמינים , גם ישנים.
אבל כפי שציינתי , זה תלוי במטרה , אמצעי תחבורה ראשי = לא אספנות.
אופנוע שעשוע = אספנות זאת אחלה אופציה.