עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 34

אשכול: המלצה לאופנוע 250

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    134
    ציטוט נכתב במקור על ידי Track צפיה בהודעה
    ברור שה300 עדיף מבחינה אוביקטיבית. אבל כמו שאמרתי, אם אני קונה 650 עוד שנה, אולי עדיף ללכת על 250 כעת ולמכור אותו במחיר טוב כיד שניה ולא שלישית וגם לחסוך שנה של דלק.
    אם אתה מתכנן להחזיק אותו רק לשנה אז אתה צריך את האופנוע הכי סחיר עם ירידת הערך הכי נמוכה.
    במקומך , אולי הייתי הולך על קטנוע\אופנוע ישן במחיר זניח שתמכור אותו במחיר עוד יותר זניח ופשוט לסחוב את השנה הזאת.

  2. #2
    ציטוט נכתב במקור על ידי o^2 צפיה בהודעה
    אם אתה מתכנן להחזיק אותו רק לשנה אז אתה צריך את האופנוע הכי סחיר עם ירידת הערך הכי נמוכה.
    במקומך , אולי הייתי הולך על קטנוע\אופנוע ישן במחיר זניח שתמכור אותו במחיר עוד יותר זניח ופשוט לסחוב את השנה הזאת.
    ^^^
    Supermoto Rider
    SMC690R 2021
    Instagram & TikTok: Yadin_Tal

  3. #3
    Member הסמל האישי של פRץ
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    229
    ציטוט נכתב במקור על ידי itayk צפיה בהודעה
    250 יתפרק לך בנסיעה עם מורכב במהירות של 160 קמ"ש.

    תמיד יש את הרצון לכלי גדול וחזק יותר. לפעמים זה גם שווה את ה-2000 ש"ח בשנה...
    כל מי שחושב ככה טועה, ואין לי שום בעיה גם להוכיח לו את זה עם מורכב של 90 קג וcbr250r .
    וכן, על זה אני רוכב, ואת הכלי הזה אני אוהב, ולדעתי הוא האמין, החזק לכל הטווחים, הנוח והחסכוני ביותר בקטגוריה הזו...
    וכן , אחרי שנה מדהימה איתו אני מרגיש שהגיע הזמן לעלות רמה בקרוב ל600 מתקתק
    Evolution Team

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,039
    אין לי מה לחפש על 160 קמש..
    אני מגיע בקושי ל 140 ונבהל.. איך אתם לא מפחדים? מספיק איזו אבן קטנה וזהו..

  5. #5
    Member הסמל האישי של פRץ
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    229
    183 על השעון שלי (וניתוק) ו179 על הגיפיאס אמריל לי הכל, ושוב, לא בריא, אבל יכול.

    Sent from my LG-D855 using Tapatalk
    Evolution Team

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של ItayK
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ג'רוזליים
    הודעות
    637
    ציטוט נכתב במקור על ידי avishai651 צפיה בהודעה
    183 על השעון שלי (וניתוק) ו179 על הגיפיאס אמריל לי הכל, ושוב, לא בריא, אבל יכול.

    Sent from my LG-D855 using Tapatalk

    נו, ומה עשית בזה? הבנאדם לא רוצה לגמור את הכלי שלו. ולמען האמת אני לא מבין את אלה שכן רוצים.
    ועל כן, 250 סמ"ק לא יעיל.
    החילזון מהשפן!!
    ג'יימס - GS500E 2002-2015
    ת.נ.צ.ב.ה

    אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס

    היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)

  7. #7
    Member הסמל האישי של פRץ
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    229
    ציטוט נכתב במקור על ידי ItayK צפיה בהודעה
    נו, ומה עשית בזה? הבנאדם לא רוצה לגמור את הכלי שלו. ולמען האמת אני לא מבין את אלה שכן רוצים.
    ועל כן, 250 סמ"ק לא יעיל.
    לא יעיל למי? למי שרק מתחיל לרכב או למי שרוכב כבר 5 שנים על 600? למי שנוסע תל אביב אילת כל יום? או למי שעושה נתניה תל אביב? למי שרוצה לשייט על 270 חצילים או למי ש130-150 עם קצת רזרבות מספיק לו? למי שרוצה לשלם 100 שקל דלק ל200 קילומטר נסיעה או למי שמעדיף לשלם 40 ש"ח לאותו המרחק?! תעשה לי טובה... אתה לא ילד.
    כל דבר בזמנו, ולהתחיל עם כלי כזה זה הדבר הכי חכם ומשתלם שעשיתי ולכן אני ממליץ גם לכל אחד אחר לעשות.
    Evolution Team

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של ItayK
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ג'רוזליים
    הודעות
    637
    ציטוט נכתב במקור על ידי avishai651 צפיה בהודעה
    לא יעיל למי? למי שרק מתחיל לרכב או למי שרוכב כבר 5 שנים על 600? למי שנוסע תל אביב אילת כל יום? או למי שעושה נתניה תל אביב? למי שרוצה לשייט על 270 חצילים או למי ש130-150 עם קצת רזרבות מספיק לו? למי שרוצה לשלם 100 שקל דלק ל200 קילומטר נסיעה או למי שמעדיף לשלם 40 ש"ח לאותו המרחק?! תעשה לי טובה... אתה לא ילד.
    כל דבר בזמנו, ולהתחיל עם כלי כזה זה הדבר הכי חכם ומשתלם שעשיתי ולכן אני ממליץ גם לכל אחד אחר לעשות.
    אבישי, ראשית אני כן ילד. תמיד הייתי ותמיד אשאר. לא תיקח את זה ממני!
    זה כלי נחמד להתחלה, ללא ספק. אני פשוט לא מבין למה לאנוס כלים בצורה כזאת. הם לא בנויים לעומס כזה והדבר יכול להפוך מסוכן בשביל הרוכב.
    אבל כמו שאומרים בפתגם: "איש איש בעיניו יעשה" (אין פתגם כזה באמת אבל ניחא).
    החילזון מהשפן!!
    ג'יימס - GS500E 2002-2015
    ת.נ.צ.ב.ה

    אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס

    היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי avishai651 צפיה בהודעה
    לא יעיל למי? למי שרק מתחיל לרכב או למי שרוכב כבר 5 שנים על 600? למי שנוסע תל אביב אילת כל יום? או למי שעושה נתניה תל אביב? למי שרוצה לשייט על 270 חצילים או למי ש130-150 עם קצת רזרבות מספיק לו? למי שרוצה לשלם 100 שקל דלק ל200 קילומטר נסיעה או למי שמעדיף לשלם 40 ש"ח לאותו המרחק?! תעשה לי טובה... אתה לא ילד.
    כל דבר בזמנו, ולהתחיל עם כלי כזה זה הדבר הכי חכם ומשתלם שעשיתי ולכן אני ממליץ גם לכל אחד אחר לעשות.
    לפי ההבנה שלי מהפורום, מהירות שיוט זו המהירות במקסימלית שהאופנוע מגיע אליה מבלי לירוק ברגים עם שני ֿגלגלים מחוברים.

    הסיביאר הוא אחלה כלי ובנהיגה חוקית הוא יספק כל מה שתצטרך.
    יחד עם זאת, אתה לא תסע איתו על כביש 6 ואת רוב מכשולי הדרך אתה תפתור באמצעות בלימה ולא עקיפה מהירה.
    אם הנוחות פחות חשובה לך ויד ימין מגרדת אתה מסוגל לראות גם 140+ במידה ואין רוח נגדית.

    ככלי מעבר, זה כנראה אחד הכלים היותר חסכוניים. כאופנוע, ניתן לקבל היום הרבה, הרבה יותר.
    בגלל שהוא לא נותן לך הרבה מרחב נשימה מבחינת מנוע, אתה תהיה לחוץ לעלות בנפח.
    אם זה אפשרי מבחינת תקציב הייתי הולך על 500 של הונדה או 300 של קוואסקי. לדעתי האישית, ה-10+ כ״ס שנראים זניחים הם הבדל ענק בנפחים האלה.

    לגבי האפשרויות שלך, ל-GW ול-Hyosung יש שוק זוועתי.
    הנינג׳ה החדש נראה סבבה אבל הוא הכי רחוק מלהיות פרקטי.
    ה-CBR300 אמור להיות האופציה הזולה אבל זה מציב אותו במקום מאוד לא יפה. הוא חלש מה-300 האחרים ולא זול בהרבה מה-500.
    בשוק האירופאי הוא פשוט החליף את ה-250 אבל בארץ הוא לא משתלם כלכלית.

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    Cbr250 כלי מצויין.
    אמין,חסכוני וחזק יחסית ל250.
    אני בנסיעת מבחן מבלי לשים לב הגעתי ל160 חצילים.

  11. #11
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    ציטוט נכתב במקור על ידי Track צפיה בהודעה
    טוב, אז אחרי סקר שוק די נרחב, הבנתי שכדאי לי לקנות אופנוע 250 משום שהביטוח של ה300 פשוט משוגע.
    והביטוח של 250 ממש זיל הזול... מה זה "הבנתי"? כנס למחשבון ביטוח חובה, מלא את הפרטים שלך ותבדוק מה ההפרש בין אופנוע 250 ל-300. זה יכול להיות גם כמה מאות שקלים "בלבד". בשביל לקבל אופנוע יותר חדש וגם יותר חזק - בעיני זה שווה.



  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    ההבדל בין 250 סמ"ק ל-251 סמ"ק זה 1000-1500 שקל הבדל בביטוח חובה, אתה מכיר משהו אחר?

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    134
    ציטוט נכתב במקור על ידי nihrider צפיה בהודעה
    ההבדל בין 250 סמ"ק ל-251 סמ"ק זה 1000-1500 שקל הבדל בביטוח חובה, אתה מכיר משהו אחר?
    אין משהו אחר, זה מה שהמחשבון של הפול מראה , ובדיוק היום דיברתי עם הסוכנות של אודי דגן לוודא את זה.
    השאלה העיקרית היא האם זה הולך להיות כלי התחבורה העיקרי , אם כן אז עוד 100ש"ח בחודש זה לא שיקול קובע.
    אם לא , אז זה בהחלט רלוונטי.

    נ.ב על אופנוע אספנות תקבל הנחה של 75% בביטוח , שזה אומר כ700ש"ח עד 250ס"מק וכ-1000ש"ח על נפח גדול יותר.

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי o^2 צפיה בהודעה
    אין משהו אחר, זה מה שהמחשבון של הפול מראה , ובדיוק היום דיברתי עם הסוכנות של אודי דגן לוודא את זה.
    השאלה העיקרית היא האם זה הולך להיות כלי התחבורה העיקרי , אם כן אז עוד 100ש"ח בחודש זה לא שיקול קובע.
    אם לא , אז זה בהחלט רלוונטי.

    נ.ב על אופנוע אספנות תקבל הנחה של 75% בביטוח , שזה אומר כ700ש"ח עד 250ס"מק וכ-1000ש"ח על נפח גדול יותר.
    והחיסכון של 1000 ₪ בשנה ייתאדה ברגע שתהיה תקלה.
    רכב/אופנוע אספנות לא קונים בשביל חיסכון.

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    134
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    והחיסכון של 1000 ₪ בשנה ייתאדה ברגע שתהיה תקלה.
    רכב/אופנוע אספנות לא קונים בשביל חיסכון.
    אם אתה אומר אז זה בטוח נכון .
    ואני לא יודע איפה למדת חשבון , אבל החסכון הוא גדול מ1000ש"ח , ההפרש של 1000ש"ח הוא בין 250 לקטגוריה מעל (לא אספנות).

    עד 250 : רגיל = 2600 , אספנות = 650 , כמעט 2000ש"ח חסכון.
    מעל 250 : רגיל = 3600 , אספנות = 900 , כ-2700ש"ח חסכון.


    אז קודם כל יש לך פוטנציאל תקלות של כ2000-3000 ש"ח כל שנה (זה לא באמת יחזור כי מה שאתה מתקן ישאר תקין ליותר זמן) על מנת להשוות הוצאות.
    בוא לא נשכח שיש אחלה אופנועים מאוד אמינים , גם ישנים.

    אבל כפי שציינתי , זה תלוי במטרה , אמצעי תחבורה ראשי = לא אספנות.
    אופנוע שעשוע = אספנות זאת אחלה אופציה.

אשכולות דומים

  1. המלצה על אזעקה לאופנוע
    על ידי dedo בפורום כללי
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 27-04-2019, 23:38
  2. המלצה לאופנוע A1 +קסדה ומיגונים
    על ידי kfirsiton בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 01-06-2016, 02:14
  3. המלצה לאופנוע a1
    על ידי shon_xr600r בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 04-02-2016, 19:58
  4. המלצה לאופנוע
    על ידי moshehadar בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 27-08-2015, 20:57
  5. המלצה לאופנוע 250 ראשון
    על ידי xEvo250 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 27-08-2015, 03:03

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO