כנראה שאין אישור מסירה ואם הם לא יכולים לספק כזה הטענות שלהם צריכות להיות מול דואר ישראל ולא מול הלקוח.
במקרה הזה קל יותר לעבוד מול הלקוח מאשר מערכת מסורבלת אז הם מנסים. כל עוד אין אישור מסירה - אין הוכחה שהלקוח קיבל את התמורה. מאחר והכל מגובה בתכתובות שלו איתם ועם פייפאל, אין להם קייס. בית משפט לא עובד על נדמה לי, בית משפט עובד על הוכחות. הלקוח מציג תשלום, המוכר צריך להציג אישור/ הוכחת מסירה כלשהי. בעולם האונליין היום, עם פייפאל ואיביי, המוצר באחריות המוכר עד לרגע בו הלקוח מקבל אותו לידיו מאחר ויש תיעוד להכל - העברת הכסף ומעקב החבילה עצמה עד למסירה ללקוח.
אין כזה אישור/ הוכחת מסירה? מבחינת בית המשפט הלקוח לא קיבל את המוצר.