עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 23

אשכול: motoin- חוויית שירות

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    255

    motoin- חוויית שירות

    אהלן,

    כבר המון שנים שאני מזמין ציוד מחו"ל- ואני מדבר על המון קסדות, מעילים, תיקים, כפפות וכו'.
    לפני שנה ראיתי דיל על מעיל חורף מהאתר הגרמני MOTOIN. ביצעתי הזמנה של המעיל באזור ספטמבר 2014 לאותו מעיל. עבר זמן, המון זמן.
    בהתכתבות עם החברה הסכמתי לחכות, חיכיתי וחיכיתי. ראיתי שאין חדש באופק והגשתי תלונה לפייפאל. אלו בדקו את הסיפור ובסוף דצמבר 2014 החליטו
    לזכות אותי במלוא הסכום כיוון שבאמת המעיל "נעלם".

    בתחילת שנה שעברה קיבלתי מכתבי "איום" מהחברה. שבו נכתב שהם כועסים על זה שביטלתי את ההזמנה ואני חייב להם את ה150 יורו (פחות או יותר)
    של המעיל. לא הגבתי- מבחינתי פייפאל חקרו את הנושא והגיעו למסקנה שאני צודק, ובזה נגמר הסיפור מבחינתי.

    שבוע שעבר קיבלתי מכתב מנציג שלהם, ככל הנראה מאיזה חברה של עורכי דין- בו הוא מזכיר לי שיש לי חוב שעומד היום על 222 יורו, אם לא אחזיר אותו
    הם יפנו לעמיתיהם בארץ על מנת "למצות איתי את הדין". אם לא אחזיר את החוב תוך שבוע לא תהיה לי עוד הזדמנות.

    פייפאל קיבלו את הסיפור הזה ואמרו לי שבבדיקה חוזרת אני עדיין צודק- הם זיכו אותי, בזה נגמר הסיפור.

    עכשיו לשאלה- האם מישהו נתקל בסיפור כזה? אם כן אשמח לשמוע פרטים.

    ואזהרה- לא לקנות דרך האתר הזה, חבורה של גנבים שלא נותנים לא שירות ולא אחריות- ראו אוזהרתם.

    שמו של הנציג אגב הוא זין של זאב..נשבע לכם אם אתם לא מאמינים Dick Wolff Management

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    לא נתקלתי, אבל חייב לשאול למה לא טיפלת בזה מולם, כלומר הגשת תלונה לפייפאל אבל סגרת את הסיפור מולם? היה עדכון סיום טיפול? לפנות לפייפאל זה כמו לפנות לחברת האשראי ולהתכחש לעיסקה, הם לא תמיד בודקים מה קרה או איך קרה.
    מבחינת motoin (ובהנחה ולא עידכנת אותם בזמנו) המעיל הגיע אליך ולא שילמת.
    ובלי להאשים, אם כבר קיבלת מהם פנייה על חוב להתעלם לא היה הכי חכם. תמיד טוב לטפל בדברים האלה הכי מהר שאפשר.
    פייפאל זה שירות תשלומים מאובטח ותו לא, תמיד כדאי בדברים כאלה להסדיר מול המוכר.
    בכול מקרה, יש לך את ההיסטוריה של הטיפול מול פייפאל? וההתכתבות מול motoin?
    אם כן אני מציע לך לכתוב מייל מסודר עם תאריכים והכול ולחכות לתשובה.
    לא יודע מה זה עמיתים בארץ, מניח שזה משרד עורכי דין.
    אל תילחץ משבוע לשלם, אנחנו הישראלים המצאנו את שיטת הלחץ הזאת.
    תשלח מייל או אפילו תתקשר.
    נערך לאחרונה על ידי matanbar26; 21-12-2015 בשעה 22:03.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    255
    התנהלתי מול מוטואין למעלה מחודשיים. בהם לא קיבלתי את המעיל ולא ניתן היה לאתר אותו. כל התגובות מהם נעשו בצורה מזלזלת ומעצבנת,
    וההתנהלות שלהם אחרי שהם מקבלים את הכסף היא שערוריתית- שמעתי על מקרים שההם אנשים הזמינו מוצר,שילמו ורק כעבור מס' שבועות השיבו להם
    שהמוצר אינו במלאי וכל מיני שטויות כאלה.

    בקיצור רק כאשר סיימתי מבחינתי את ההתנהלות מולם עברתי לפייפאל. פייפאל לא החזירו לי את הכסף אוטומטית- לקח להם למעלה מחודש לבדוק את הנושא,
    כשכל פעם עודכנתי והתבקשתי לעדכן. הם לא חותמת גומי בנושא הזה. אבל בגלל זה הם מקבלים נתח מהסכום. זה המקרה הראשון והאחרון מאז שהייתי צריך
    להשתמש בפייפאל לטובתי. אם לא הייתי נוקט בצעד הזה הייתי נשאר ללא מעיל וללא כסף.

    אגב, שיחפשו אותי.. או לחילופין שיפנו לדואר ישראל המהולל.

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי matan27 צפיה בהודעה
    התנהלתי מול מוטואין למעלה מחודשיים. בהם לא קיבלתי את המעיל ולא ניתן היה לאתר אותו. כל התגובות מהם נעשו בצורה מזלזלת ומעצבנת,
    וההתנהלות שלהם אחרי שהם מקבלים את הכסף היא שערוריתית- שמעתי על מקרים שההם אנשים הזמינו מוצר,שילמו ורק כעבור מס' שבועות השיבו להם
    שהמוצר אינו במלאי וכל מיני שטויות כאלה.

    בקיצור רק כאשר סיימתי מבחינתי את ההתנהלות מולם עברתי לפייפאל. פייפאל לא החזירו לי את הכסף אוטומטית- לקח להם למעלה מחודש לבדוק את הנושא,
    כשכל פעם עודכנתי והתבקשתי לעדכן. הם לא חותמת גומי בנושא הזה. אבל בגלל זה הם מקבלים נתח מהסכום. זה המקרה הראשון והאחרון מאז שהייתי צריך
    להשתמש בפייפאל לטובתי. אם לא הייתי נוקט בצעד הזה הייתי נשאר ללא מעיל וללא כסף.
    שמרת את כול התכתבויות שציינת? במידה וכן, מעולה, מציע לרשום מייל מסודר עם תאריכים של כול ההתכתבויות, כולל עם פייפאל.
    הייתי מציע לדרוש מהם אישור שהחבילה הגיעה ליעדה גם.

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי matan27 צפיה בהודעה
    אגב, שיחפשו אותי.. או לחילופין שיפנו לדואר ישראל המהולל.
    אני די בטוח שהגישה המתעלמת הזאת לא תעזור לך ואף תחמיר את המצב. מבחינתם אתה קיבלת את המעיל ולא שילמת.
    הם לא מכירים את דואר ישראל או כול גורם אחר.
    תטפל בזה מולם, אחרת הם בהחלט יכולים לפנות למשרד עורכי דין בארץ שיפעיל הליכי גבייה (מכתבים ועיקולים) ואז אני בטוח שתתחרט שלא טיפלת בזה.

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    54
    וואלה חשבתי בדיוק להוציא משם חתיכת קניה לחורף, אעלת בי חשש

    אני מאמין שעל המוצר היה מוצג "Delivery time on request" (כמו המון מידות של מגוון מוצרים שלהם)
    במידה ואני מזמין מוצר שבעל הסטטוס הזה, אני בעצם משלם עליו מראש ואין להם שום התחייבות לפרק זמן מסויים לספק את המוצר?

  7. #7
    Member הסמל האישי של פRץ
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    229
    ואללה הזמנתי מהאתר הזה כבר מס רב של פעמים כדי להגיד לך שאתה טועה בענק... האתר מצויין ונותן משלוח סופר מהיר (בדרך כלל תוך 3-4 ימים כבר בנמל בארץ), המחירים שם זולים בצורה מטורפת והופכים כל קנייה למשתלמת במיוחד אפילו אחרי הורדת מכס.... כנראה שיש להם פאשלות לפעמים, אבל אסור לפסול אותם כי לפי החוויה שלי מהם, אין לי שום כוונה להפסיק לקנות מהם ולשלם פי 2 לגנבים....
    Evolution Team

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של shushu
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    738
    ניסיון אחד איתם היה חמוץ מתוק, חיכיתי חודש וחצי עד שהגיע אבל זה בגלל שהיה עומס בדואר בתקופת החגים, שילמתי מכס כמו גדול.

    לפני שבוע חזרתי מהלילה לבן של מטרו עם מחירים ״חד פעמיים״ על מעילים שיושבים להם במחסן כמה שנים והזמנתי ממוטו אין מעיל דיינז מעור באלפייה פחות כולל מיסים, מקווה שיגיע מהר הפעם.


    מה הסיכון בזה שעורך דין ממדינה זרה שולח לך מכתב עם דרישה לתשלום?
    מה הוא יכול לעשות בכלל?

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי shushu צפיה בהודעה
    ניסיון אחד איתם היה חמוץ מתוק, חיכיתי חודש וחצי עד שהגיע אבל זה בגלל שהיה עומס בדואר בתקופת החגים, שילמתי מכס כמו גדול.

    לפני שבוע חזרתי מהלילה לבן של מטרו עם מחירים ״חד פעמיים״ על מעילים שיושבים להם במחסן כמה שנים והזמנתי ממוטו אין מעיל דיינז מעור באלפייה פחות כולל מיסים, מקווה שיגיע מהר הפעם.


    מה הסיכון בזה שעורך דין ממדינה זרה שולח לך מכתב עם דרישה לתשלום?
    מה הוא יכול לעשות בכלל?
    הם יכולים לפנות למשרד עורכי דין בארץ לצורך גביית החוב.

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    הניסיון שלי איתם טוב מאוד מהרבה קניות ולאחרונה מסט שלם של ציוד שטח שעלה שם פחות ממחירי משומש והגיע בזמן סביר (העיכוב העיקרי היה דואר ישראל)

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ami צפיה בהודעה
    הניסיון שלי איתם טוב מאוד מהרבה קניות ולאחרונה מסט שלם של ציוד שטח שעלה שם פחות ממחירי משומש והגיע בזמן סביר (העיכוב העיקרי היה דואר ישראל)
    כול הפעמים העיכוב/איבוד החבילה הוא בגלל דואר ישראל/המכס ולא בגלל סיבה אחרת.

  12. #12
    Member הסמל האישי של shay-p
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    דרום
    הודעות
    141
    מתן באמת חוויה קצת מוזרה, אבל ממש לא בסדר להעלות את החברה על המוקד ככה. (עם כותרת כזו)
    לרובנו יש ניסיון מצויין עם החברה. הזמנתי דרכם קסדות, מעילים, כפפות, וחליפה בשנים האחרונות.
    דווקא מקרה טוב שהיה לי איתם לפני שנה וחצי - הזמנתי את החליפה, טעיתי בצבע שביקשתי (דיינז והתיאורי צבע שלהם....), הנציג של החברה הבין שהם פישלו בקטנה בגלל שהם לא קראו את ההודעה שלי בזמן והחליט לזכות אותי ב-100 יורו ממחיר החליפה. זה שירות גרוע לדעתך? חליפה שעולה בארץ 4500 אחרי טובות הנאה לבעל העסק יצאה לי ב-2500 אחרי משלוח ומיסים.
    אז חבל להשמיץ. ההתנהלות שלך היא גם לא 100% בסיפור הזה ואני ממליץ שתסגור את זה מולם בצורה יפה ובמהירות. ייעצו לך נכון כבר מעליי...
    Aprilia Tuono APRC 2013

    APRILIA

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    מתן שלום,

    צריך כמובן לשמוע גם את הצד השני, כי הסיפור של החנות שונה, קרוב לוודאי, משלך. בכל מקרה, אם הבסיס נכון (דהיינו, הזמנת, שלמת, לא התקבל, קבלת כסף בחזרה) אז מה שנכון לעשות הוא ללכת לעו"ד כדי שינסח מכתב מנומס אך תקיף שבו מפורטות העובדות ומגובות בהעתקי תכתובות. סיכום המכתב צ"ל שככל הידוע לך נהגת ביושר ולפי הכללים ואתה דורש להפסיק להטריד אותך, כולל איום (מרומז) שאם הם ימשיכו להטריד אותך אתה רואה את עצמך חפשי לתבוע אותם על הטרדה.

    בהצלחה.

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    כל עוד אין מספר מעקב + הוכחת מסירה אין להם שום דרך לגבות ממנו כסף, ואני גם בטוח שזו הסיבה שפייפאל זיכו אותו.

  15. #15
    Member הסמל האישי של droravr
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    190
    ציטוט נכתב במקור על ידי Shasha127 צפיה בהודעה
    כל עוד אין מספר מעקב + הוכחת מסירה אין להם שום דרך לגבות ממנו כסף, ואני גם בטוח שזו הסיבה שפייפאל זיכו אותו.
    מוטואין תמיד שולחים עם מס' מעקב.

    Sent from my SM-G920F using Tapatalk

אשכולות דומים

  1. חוויית מסלול בקפריסין - ביקורת
    על ידי Xiaomi בפורום כללי
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 14-06-2016, 13:57
  2. תגובות: 101
    הודעה אחרונה: 03-06-2016, 15:16
  3. למי יש שירות לקוחות יותר טוב? ל fc moto או ל motoin?
    על ידי yonatan.s. בפורום פורום ציוד
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 27-10-2015, 15:21
  4. הזמנה מ motoin
    על ידי nadavh55 בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 26-10-2015, 11:05
  5. מטרו מוטור - חוויית קנייה - ריקול
    על ידי Spark בפורום כללי
    תגובות: 31
    הודעה אחרונה: 07-10-2015, 16:01

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO