לא נתקלתי, אבל חייב לשאול למה לא טיפלת בזה מולם, כלומר הגשת תלונה לפייפאל אבל סגרת את הסיפור מולם? היה עדכון סיום טיפול? לפנות לפייפאל זה כמו לפנות לחברת האשראי ולהתכחש לעיסקה, הם לא תמיד בודקים מה קרה או איך קרה.
מבחינת motoin (ובהנחה ולא עידכנת אותם בזמנו) המעיל הגיע אליך ולא שילמת.
ובלי להאשים, אם כבר קיבלת מהם פנייה על חוב להתעלם לא היה הכי חכם. תמיד טוב לטפל בדברים האלה הכי מהר שאפשר.
פייפאל זה שירות תשלומים מאובטח ותו לא, תמיד כדאי בדברים כאלה להסדיר מול המוכר.
בכול מקרה, יש לך את ההיסטוריה של הטיפול מול פייפאל? וההתכתבות מול motoin?
אם כן אני מציע לך לכתוב מייל מסודר עם תאריכים והכול ולחכות לתשובה.
לא יודע מה זה עמיתים בארץ, מניח שזה משרד עורכי דין.
אל תילחץ משבוע לשלם, אנחנו הישראלים המצאנו את שיטת הלחץ הזאת.
תשלח מייל או אפילו תתקשר.