ציטוט נכתב במקור על ידי matan27 צפיה בהודעה
התנהלתי מול מוטואין למעלה מחודשיים. בהם לא קיבלתי את המעיל ולא ניתן היה לאתר אותו. כל התגובות מהם נעשו בצורה מזלזלת ומעצבנת,
וההתנהלות שלהם אחרי שהם מקבלים את הכסף היא שערוריתית- שמעתי על מקרים שההם אנשים הזמינו מוצר,שילמו ורק כעבור מס' שבועות השיבו להם
שהמוצר אינו במלאי וכל מיני שטויות כאלה.

בקיצור רק כאשר סיימתי מבחינתי את ההתנהלות מולם עברתי לפייפאל. פייפאל לא החזירו לי את הכסף אוטומטית- לקח להם למעלה מחודש לבדוק את הנושא,
כשכל פעם עודכנתי והתבקשתי לעדכן. הם לא חותמת גומי בנושא הזה. אבל בגלל זה הם מקבלים נתח מהסכום. זה המקרה הראשון והאחרון מאז שהייתי צריך
להשתמש בפייפאל לטובתי. אם לא הייתי נוקט בצעד הזה הייתי נשאר ללא מעיל וללא כסף.
שמרת את כול התכתבויות שציינת? במידה וכן, מעולה, מציע לרשום מייל מסודר עם תאריכים של כול ההתכתבויות, כולל עם פייפאל.
הייתי מציע לדרוש מהם אישור שהחבילה הגיעה ליעדה גם.