ציטוט נכתב במקור על ידי Yuv_Coehn צפיה בהודעה
אני גם בדיוק לאחר קנייה אצלם של מעיל וכפפות.
למוצרים לקח המוווווון זמן להגיע, בערך חודש וחצי ובהפרשים של שבועיים למרות שנשלחו ביחד, כמובן באשמת המכס (למרות שהם לא היו הכי זריזים בלשלוח אותם).
תוך כדי ניסיתי להתכתב איתם ולהסביר להם שזה לא הגיוני שהמוצרים תקועים כ"כ הרבה זמן במכס, והם עונים לי בזלזול לחכות בסבלנות (חכה עוד שבוע, חכה עוד שבוע...).
בסופו של דבר אכלתי מס שלא הייתי צריך לשלם במקור (חלקי חילוף לרכב).
בסדר, מילא. לא ממש אשמתם...
אבל הכפפה הגיעה פגומה עם קרע בתפר פנימי שחושף את הבידוד, והם הציעו שאני אשלח אותה חזרה על חשבוני אליהם, הם ישלחו ליצרן, היצרן אליהם, והם אלי...
כתבתי להם במייל זועם שאין מצב שאני משלם, ואין מצב שאני עושה את החורף הזה בלי כפפה בגלל שהיא בתיקון.
כרגע הם מחכים לתשובה מהיצרן (held) שנמצא בחופשת חג מולד עד אמצע חודש ינואר... את המילה 'פיצוי' או 'מצטערים' לא שמעתי מהם.

בגדול אני יכול לסכם שהם בסדר כל עוד מה שקיבלת בסדר. קניתי מהם בעבר קסדה. חבל שלי לא הייתה חוויה טובה יותר כמו לאחרים כאן.

בואו נשים רגע דברים בפרופורציות: אתם מצפים לקבל שרות אמריקאי מחברה עם מנטליות גרמנית. זה שונה. אני לא ארחיב הרבה על הבדלי התרבות בין ארה"ב לגרמניה לישראל - רק אזכיר שהיו הרבה שרשורים על מיקרים דומים בארץ שכשהלקוח הגיע עם מוצר פגום ואמרו לו שהוא עשה את זה ושלחו אותו לחפש את החברים שלו (בחנויות /יבואנים מהגדולים בתחום). אז פה לא שולחים אותו לקבינימרט כמו הישראלים אבל גם לא מקבלים את כל מה שהוא אומר כמו האמריקאים. הם גרמנים וזה לא קל להתמודד איתם אבל עם סבלנות אשר לפתור הכל.

ולמה שילמת על חלקי חילוף למכס? גם לי הם ניסו להלביש את זה על כפפות אז הראיתי להם שזה כפפות ובזה זה נגמר (שילמתי רק מע"מ).