לאף אחד אין דעה ?
אני רוכב מתחיל ללא ניסיון בשטח. אני רוצה לרכוש אופנוע ראשון אחרי הרבה שנים ללא אופנוע.
השימוש יהיה לטיולים ונסיעות קצרות בכביש 10 קמ לעבודה???
לאף אחד אין דעה ?
10 ק"מ לעבודה בכביש ציבורי עם אופנוע בלי רישוי?
למה בלי רישוי? לשני האופנועים האלה יש רישוי צהוב.
ולפות"ש -
שני האופנועים האלה לא יתיאמו לנסיעות יומיומיות לעבודה. 20 ק"מ ביום יוסיף לך בלאי רב והוצאות תחזוקה גדולות.
שלא לדבר על זה שלאופנועים אין סוויץ' ואם אתה לא יכול לחנות בתוך העבודה, יגנבו לך אותם תוך יומיים.
למה נסגרת דווקא על שני האופנועים האלה? איפה בשטח את מתכוון לרכב? מה זה נקרא טיולים? הפרירייד 250 הוא אופנוע נישה לרכיבת שטח טכנית והרבה פחות יתאים לטיולי מדבר ארוכים.
אם כבר ננעלת על שני האופנועים האלה, ואתה חייב לסוע איתם לעבודה.
הפרירייד (שהוא בעל מנוע 2 פעימות) יסבול מזה הרבה יותר (וגם אתה תסבול עליו הרבה יותר) בכביש, ולכן הייתי ממליץ על ההונדה, אבל כאמור שניהם לא ממש מתאימים למשימה.
אתה מתכוון לזה שעכשיו כרגע נכון לשנת 2016 יש להונדה crf250x חדשות עם רישוי צהוב.
עד כה הכלי היה ברישוי אפור.
ופות"ש אתה קונה חדש?
"מה עדיף crf250x הונדה חדש או פרייד 250 קטמ משומש"
אתה חייב להפסיק עם התגובות ההחלטיות האוטומטיות לפוסטים.
באינטרנט הכל חופשי.
פות"ש חפש לך איזה rxv 450.
תודה גוני. לא אכזרי וכבד קצת לרוכב לא מנוסה בשטח. ומיסוי הבנתי שעד 300 המיסוי ירד. מיוני
הבהרה.
לא נעול. נראו לי לפי הסקירות באינטרנט אופנועים סבירים למתחילים. אם יש דגמים אחרים מומלצים אשמח לשמוע.
ההונדה הוא הזול ביותר מבין החדשים. בנפח הנ"ל.
קראתי קצת עכשיו על האפרילה 450 נראה בהחלט מתאים אבל ביד 2 יש רק 2 למכירה.
הכוונה בשלב ראשון נסיעת שבילים ולימוד הדרגתי של רכיבת שטח ומעבר מכשולים. הרעיון לאופנוע לשנים. לא אוהב את הכאב ראש של ההחלפות. לכן אני מחפש אופנוע שיתאים למתחיל וגם יאפשר עלייה ברמה לרמה סבירה וקצת יותר לא אקסטרים מוטורף. משהו אמין אם מרווח טיפולים גדול. או פשוט שיאפשר טיפול עצמי.
נערך לאחרונה על ידי n_jony; 07-01-2016 בשעה 21:47.
תשמע אפריליה כמו כל אפריליה, צריך לטפל טוב אחרת יהיה בלאגן.
אני ממליץ מהלב, אם יש לך קצת ידע טכני ותטפל בזמן לך על זה.
אם אין לך יותר מדי זמן\כסף לפנות לטיפולים אז עזוב רד מזה.
על הכביש 10 ק"מ בשבילו זה כלום..
רישוי צהוב, זול לקנייה אבל יקר לתחזוקה.
תעשה חושבים, אופנוע קונים עם הלב.
כלי רכב דו גלגלי להתניידות קונים על סמך טבלה של excel.
Ktm/ הונדה או משהו יפני אחר לא יותר אמינים/זולים לתחזוקה?
אתה צריך להגדיר מה הצרכים שלך, ואח"כ להתאים את האופנוע.
האם מדובר עם נסיעה יומיומית של 10 ק"מ לכל כיוון?
האם יהיו עוד נסיעות יותר ארוכות מדי פעם, או שאלה הנסיעות היחידות?
האפריליה 450 לא מומלץ למתחיל בשטח, וכנראה לא מומלץ בכלל (לא רכבתי עליו, אבל יש סיבה שנמכרו מעט מאד כאלה). עלויות התחזוקה שלו גבוהות מאד ביחס לאופנועי שטח אחרים.
תעשה חשבון שבאופנוע שטח עושים טיפול קטן כל כ-20 שעות מנוע, והנחה של 2 שעות מנוע לסופ"ש היא סבירה.
נסיעה של חצי שעה בכביש כל יום, תוסיף לך עוד כ2.5 שעות בשבוע, כלומר תכפיל את כמות הטיפולים.
כמו כן יש את עניין הגניבות שהזכרתי, אם אתה מתכוון להשאיר אותו ברחוב ליד העבודה.
אם אלה הנסיעות היחידות שלך, אפשר להתפשר ואולי לקנות כל אופנוע מקצועי 250 ארבע פעימות.
אם יש נסיעות נוספות, הייתי ממליץ על דו"ש, עד שתוכל להרשות לעצמך כלי ליום יום וכלי לשטח בלבד.
מה לגבי הגעה לשטח?
תודה.
הרעיון הוא לנסיעה חלק מימי השבוע לעבןדה דרך השטח. להכניס את הפאן לשיגרה השבועית.
10 15 ק"מ לכל כיוון. ובהמשך אם רכישת היכולת ובתקווה הכרת קבוצות רוכבים השאיפה למדי פעם טיולי מדבר ארוכים
זאת בדיוק השאלה איזה 250 4 פעימות מקצועי מומלץ?.