עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 19 מ 19

אשכול: סנכרון ונטילים

  1. #16
    Member הסמל האישי של mor-t
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    58
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    תלוי...מה יש אצלך יותר עליות או יותר ירידות?
    לדעתי מה שישפיע יותר על העניין הוא האם יש יותר פניות ימינה או שמאלה במסלול שלך?

  2. #17
    Member הסמל האישי של shaig
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    434
    ציטוט נכתב במקור על ידי nihrider צפיה בהודעה
    למשל בזמן counter steering הגלגל הקדמי נמצא בזווית שונה מהאחורי ויש להם רדיוסים שונים.
    זה שימוש דפוק במושג הזה, כי אין היגוי נוסף באופנוע מלבד היגוי הפוך. אבל נראה לי שאתה צודק.

    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    שקלת לחתוך את הווינטילים עם סכין חיתוך ואז בעצם תחסוך את הצורך לסנכרן אותם?
    שקלתי לחתוך קודם לאופנוע אחר את הוונטילים בתור ניסיון. חשבתי לנסות על אופנוע שרירים, שלא מתרגש מדברים כאלה. איזה וימעקס אולי.

    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    בלי לדבר בכלל על נעילה של אחד הגלגלים (בעיקר האחורי), פרפורים, בורות ושאר שיבושים שגורמים חופשי בכל נסיעה לגלגלים להתסובב חופשי באוויר ובקצב שונה.
    ממש נדיר שהגלגלים אצלי מאבדים אחיזה (בעיקר מאז שאני נועל קונטי רואד), ואני לא חושב שבבורות הגלגל עוזב את הכביש.

    ציטוט נכתב במקור על ידי shembar1 צפיה בהודעה
    חחחחחחחחחח ענק................
    כשחותכים וונטילים זה עושה בידיוק רעש כזה...

    ציטוט נכתב במקור על ידי doutsh צפיה בהודעה
    הסיכוי של הוונטילים להיות בדיוק למטה (בנקודה הכי נמוכה) הוא בדיוק 0.
    אם אתה רוצה נגיד שהם יהיו ברבע התחתון של המעגל, אם הבאת את אחד הוונטילים לרבע התחתון, הסיכוי שהשני גם יהיה ברבע התחתון הוא - רבע.
    סיכוי לא רע.
    נראה לי טעות סטטיסטית. הסיכוי שלהם להיות בנקודה התחתונה על דיוק המיקרומטר הוא 1 למיליון בחזקת מיליון. (בהנחה והסינכרון יוצא משליטה בצורה אבסולוטית).
    הסיכוי לכך ששני הונטילים יהיו ברבע התחתון , נראה לי פעם אחת מ-16 פעמים (רבע בחזקת 2) שאני מגיע לנפח שזה יוצא בול.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Khc צפיה בהודעה
    ברכב ניפוח נכון הוא כשהוונטיל למעלה.. יש שוני בדוג?
    אני תמיד שם את הקטנוע על גק אמצע כשהגלגל הקדמי במיקום וונטיל נוח. את האחורי אפשר לסובב באוויר.
    אתה הסתדרת בחיים.

    ציטוט נכתב במקור על ידי SM26 צפיה בהודעה
    בקצרה, לא.
    באריכות, בעוף טופיק תקבל תשובות הרבה יותר מבדרות.
    טוב, זה לא עוזר לי.

    ציטוט נכתב במקור על ידי mor-t צפיה בהודעה
    לדעתי מה שישפיע יותר על העניין הוא האם יש יותר פניות ימינה או שמאלה במסלול שלך?
    כמו שהבנתי ממלומדי, זה שבזמן פניה, הקדמי מסתובב במהירות שונה מהאחורי, אז גם אם יהיו ימנהים כמספר השמלא-ים , עדיין הונטילים לא יהיו מסונכרנים.


    תודה לכולם. אפשר לנעול
    נערך לאחרונה על ידי shaig; 12-01-2016 בשעה 13:14.

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    ציטוט נכתב במקור על ידי shaig צפיה בהודעה
    נראה לי טעות סטטיסטית. הסיכוי שלהם להיות בנקודה התחתונה על דיוק המיקרומטר הוא 1 למיליון בחזקת מיליון. (בהנחה והסינכרון יוצא משליטה בצורה אבסולוטית).
    הסיכוי לכך ששני הונטילים יהיו ברבע התחתון , נראה לי פעם אחת מ-16 פעמים (רבע בחזקת 2) שאני מגיע לנפח שזה יוצא בול.
    עד כאן! להגיד שיש לי טעות סטטיסטית?!
    לא הגדרת איזה דיוק. הסיכוי שיהיו בדיוק למטה הוא 0 מושלם.

    הסיכוי שבצורה רנדומלית שני הוונטילים יהיו ברבע התחתון הוא אכן 1/16 אבל זה לא מה ששאלת.
    אתה שאלת איך מסנכרנים בניהם, לא איך גורמים להם להיות למטה.
    כלומר, ההנחה היא שאתה יודע להגיע למצב בו וונטיל אחד נמצא למטה (מתגלגל בנסיעה ומסתכל על הגלגל?), ואתה רק מתבאס שהשני לא נמצא למטה באותו הזמן.
    ובמקרה הזה, בו דאגת לעצור כך שוונטיל אחד ברבע התחתון, הסיכוי שהשני גם יהיה בתחתון הוא 1/4.

  4. #19
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של SM26
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    687
    לסיכום, ביקשת לדעת האם מיקום הווינטילים אמור להיות מסונכרן.

    התשובה היא לא.

    ננעל לבקשתך

    Sent from my H60-L12 using Tapatalk
    בברכה,
    SM26

    אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
    אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO