ציטוט נכתב במקור על ידי avishai651 צפיה בהודעה
הרעיון להחליף כסט הוא מצויין בבסיסו אבל לא מחייב בכלל, יכול להיות שהשרשרת נפגעה כתוצאה מדברים כאלה ואחרים בזמן שגלגלי השיניים עוד נשמרו. הפכו את זה ל"חובה" בעיקר כדי שתשלם יותר תמיד ולא רק בחלק מהזמן .... ולא רק שהתשובה המתלהמת שלך נעשתה בחוסר ידע אל גם בבעית הבנה בסיסית של מה שרשמתי, שכן התכוונתי שהשיטה המצויינת עליה דיברתי היא החלפת השרשרת החדשה בישנה על ידי חיבור השרשרת חדשה לקצה של הישנה ומשיכה עדינה של הישנה בקצה השני שלה עד שכל השרשרת החדשה יושבת במקום ובמקביל השרשרת הישנה יצאה לגמרי, לאחר מכן מנתקים את הקצוות ומחברים את החוליה המקשרת בין שני קצוות השרשרת החדשה.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
ידידי, לא רק שהתשובה שלי אינה מתלהמת, היא גם לא נכתבה בעקבות חוסר ידע.
מודה לך שאתה פוסק כך למרות שאינך מכיר אותי או את הידע שלי.
בוא נזרום איתך, נאמר שהשרשרת נפגעה... כלומר או החוליות שלה אינן נעות עוד בחופשיות כתוצאה מאיבוד אחד האו רינגים, או שאחת או יותר מן החוליות קיבלו חופש ועכשיו
החיבור בין חוליה אחת לשניה אובלי ..
אם תדמיין את אחד מן המקרים האלה הרי שצריך להיות לך ברור כי גלגלי השיניים ינזקו מכך מיד.
תאר לך מקרה אחר, שן שבורה באחד מגלגלי השיניים, מי לדעתך יושפע מכך מיד? כמובן שהשרשרת תהיה הראשונה להינזק ומיד לאחר כך תפגע גם בגלגל השיניים האחורי....
לגבי השיטה שאתה מתאר, אין כל סיבה להשתמש בה כאשר פירקת את גלגל השיניים הקידמי וכל המערכת כבר חשופה לפניך.
אבל בעצם מה אני מבין, בסך הכל מספר שנות ניסיון כמכונאי אופנועים....