באמצע נסיעה הכלי איבד כוח עד עצירה מוחלטת.
לא מניע יש סטרטר.
כאילו נסעתי על המצבר.
חיווי מנורת הfi נותן פולס אחד ארוך. כלונר קוד עשר.
Engine runs poor at high altitude
Faulty atmospheric pressure sensor.
לא יודע איך זה מתקשר לבעיה הנוכחית.
רעיון?
אין לי מושג חפש
FI diagnostic tool ,ecu scanner אבל לפני הכל ממליץ לעבור על החיווט של החיישנים.
באמצע נסיעה הכלי איבד כוח עד עצירה מוחלטת.
לא מניע יש סטרטר.
כאילו נסעתי על המצבר.
חיווי מנורת הfi נותן פולס אחד ארוך. כלונר קוד עשר.
Engine runs poor at high altitude
Faulty atmospheric pressure sensor.
לא יודע איך זה מתקשר לבעיה הנוכחית.
רעיון?
יכול להיות שעקב החום הסלילים(או משהו אח באיזור) עושים בעיות?
מצטער אם זה שטות
אני לא יודע איפה הוא כדי לבדוק.
לא מצאתי ספרות רכב רלוונטית לכלי ברשת.
מעבר לזה - איך חיישן כזה יכול להתקשר לעובדה שהכלי נסע על המצבר ולא נטען ( מצבר חדש!)
החיישן כנראה נמצא בתוך המצערת לא תוכל לעשות הרבה חוץ מ לנקות אותה ואם בכלל.
מערכת הזרקה תלויה במצבר אז אם המצבר שלך חלש הגיוני ששם הסיבה לבעיות.
אי טעינה נובעת מסלילים,ממיישר מתח או מחיווט רופף\שלא מוליך כמו שצריך.
לנקות אותה ניקיתי עוד כשחשבתי שחוסר התגובה מגיעה ממנה..
תלוי למה אתה קורא לנקות
מה בדיוק עשית?