למרות מסכת הייסורים - שמח מאוד בשבילך שלבסוף נמצאה הבעיה.
לא יודע לענות לגבי השעון הכפול - מקווה בשבילך שתצליח למצוא בקלות למרות שמנועי קרב' הולכים ונכחדים
לום חברים וברכות על הפורום החדש
למי שזוכר פתחתי שרשור בפול גז עליו השלום על ימאהה ויראגו שרכשתי שלא סחב יותר מ 100 קמ"ש ..קיבלתי שלל עצות טובות בפורום אבל לצערי נתקלתי לאורך הדרך במוסכים (לא כולם!) שרצוי שיעשו הסבה לנגרות או למקרמה...
כזכור המליץ לי מוסך מסויים שטוען שהוא אמן (אמן האשליות אוליי) שהבעיה היא בחור שיש לי באגזוז (ובמקרה היה לו אגזוז פתוח באלפי זוזים יפים) אז תיקנתי את החור והתוצאה : נזק של כמה מאות שקלים ורעש אנמי ...והאופנוע..לא סחב...
נתקלתי במוסך שמטפל לי בקטנוע שהגדיל לעשות ומדד לי קומפרסיה של 125 ב 2 הצילנדרים!! ואז ביצע בדיקת דליפה בשעון psi ולא הבין מדוע אני רוצה לדעת מה % הדליפה ..גרם לי להפוך את העולם להשיג רינגים בוכנות וכו ..ולאחר שבבדיקה נוספת עלה כי הקומפרסיה היא 175 psi ועוד טען ברוב חוצפתו כי "טעויות קורות" וסירב להחזיר לי את כספי הבדיקה (תלונה הוגשה נגדו באיגוד המוסכים) בקיצור סרט אימה..חייב לציין לטובה על הבמה הזו את החבר הנכבד מוחסון שכשביקרתי אותו עם האופנוע שמע את הסיפורים שלי ..חייך ואמר שניקוי וכוון קרבורטור זה הפתרון..
אחרי שנואשתי מכל סיפורי האלף לילה ולילה..ודיאטת ארנק חריפה ..פניתי לחבר ששיפץ פה ויראגו שנשרף- גיא בן פורת והוא ניקה לי את הקרבורטור ..נסיעת מבחן..עדיין לא סוחב..ואז בזמן שניקינו את הדיאפרגמות הוא בדק את דיזות הסרק (מתחת לבית המניפולדים) וגילה כי הן פתוחות לחלוטין!! חיש מהר סגר אותן לסיבוב וחצי..הנעה..נסיעת מבחן ו..בינגו האופנוע מגיע כבר ל 115 קמ"ש..ואני תופס תראש איך דבר כל כך פשוט לא עלה אצל רוב המוסכים!!..המשכתי הלאה רכשתי מד וקום ובעזרת חבר אחר שגם לו ויראגו התחלנו לכוון את הקרבורטור מסתבר שהיה לא מכוון כיווננו את הקדמי לפי ההוראות בספר ואז ניסנו את האחורי אבל מכיוון שבטעות רכשתי רק שעון אחד לא הצלחנו לכוון את השני..נסיעת מבחן והופס האופנוע כבר סוגר 125!! מתקדמים ..בקיצור מסתבר שהכל התחיל ונגמר בקרבורטור ..כל כך טריוואלי וחבל שנאלצתי לעבור את הויה דלורוזה הזו ובסוף מסתבר שאפשר לסמוך רק על חברים...
אני מחפש שעון וקום לקרבורטור כפול או לשאול עוד שעון ואקום על מנת לסנכרן את 2 הקרבורטורים ולבדוק איך יגיב הפעם האופנוע..
לתחושתי האופנוע יכול לתת עוד קצת והשאלה שלי מה עוד אפשר לעשות האם לבדוק את המחט ? לבהחליף דיזות?
אשמח לעזרה
שבוע טוב
למרות מסכת הייסורים - שמח מאוד בשבילך שלבסוף נמצאה הבעיה.
לא יודע לענות לגבי השעון הכפול - מקווה בשבילך שתצליח למצוא בקלות למרות שמנועי קרב' הולכים ונכחדים
SYM SuperPure 50 - כוח מתפרץ במחסן || Honda XR125L - אהבה מהילוך ראשון נמכר ||
Suzuki DR350SE - כמו יין, משתבח עם הזמן נמכר || Suzuki SV650N - מנוע V כלבבי נמכר ||
Honda CB1000R - סכין יפנית נמכר || KTM 125 EXC - הקטום הכתום והשסתום נמכר ||
Yamaha MT09 Tracer - השילוש הקדוש נמכר || Suzuki GSR 750 - משעמם כמו השגרה נמכר ||
Kawasaki Z900 - בקרות זה לחלשים נמכר || BMW S1000R
אם אחד מהם מכוון אתה יכול לכוון את השני בקלות!
https://www.google.co.il/search?q=ho...UJkhnTjNC5M%3A
10 דקות של עבודה..עובד נפלא
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
היי ותודה
גיא- השעון הכפול קיים גם קיים רק שלרכוש אותו בארץ זה סתם בזבוז וגם כך אשתמש בו פעם ב..לגבי מנועי קרבורטור- תתפלא אבל יש מספיק מהם בארץ ובעולם ובמיוחד על רקע התגברות על תופעת אופנועי הרטרו וכו..בקיצור לא זה העניין..
אגב אני יכול גם להסתפק בשעון יחיד כי אחד כבר יש לי...
R86 ראיתי את הקישור ולא הבנתי האם זה מכשיר ביתי שאני יכול לבנות ?
https://youtu.be/GaTRyHxvneY
בהצלחה
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
תודה יש לך תקישור לאיביי למוצר?
המחיר קצת גבוהה ממה שזכרתי
40$ למשומש (בבנייה עצמית אני חושב):http://www.ebay.com/itm/MERCURY-MANO...614089&vxp=mtr
90$+ לחדש "מקצועי": http://www.ebay.com/itm/Motion-Pro-S...c7bf32&vxp=mtr
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
בניתי את המתקן לבד וואלה עובד...
2 בקבוקי זכוכית
1. פקק שם של יין חתוך לשניים
צינור גומי שקוף
חומר איטום
קודחים שני חורים בפקק בכל פקק שעם ..מכניסים צינור אחד דרך אחד החורים שמחבר בין בקבוק אחד לשני ותפקידו להעביר את הנוזל מבקבוק לבקבוק באמצעות הוקום שנוצר על שני קצוות הצינור להגיע כמעטעד לקרקעית הבקבוק
בחור השני של כל פקק מכניסים צינור אחד לכל חור שצידו השני מתחבר לשסתום שעל המניפולדים יש לשים לב שאורך החלק שבתוך הבקבוק יהיה קצר מאוד וקרוב לפיה ( למנוע שאיבת נוזל למנוע) וכן שגובה המים בשני הבקבוקים יחד לא יעבור את הגובה של 3\4 בקבוק אחד
https://video-mrs1-1.xx.fbcdn.net/hv...18&oe=559BD7C1
אה וכמון אחרי שמחדירים את הצינורות לבקבוקים יש לאטום את החיבורים של הצינור לפקק השעם על מנת למנוע דליפת לחץ