עולה מלא כסף יאח.
מה קורה אנשים, רציתי לדעת קצת מידע על האחזקה של הrs125 המוגבל/לא מוגבל
חלק אמרו לי שהוא קורע תכיס וכל כמה ק"מ צריך להחליף ראש מנוע ושהאחזוקה ממש יקרה
וחלק אמרו לי שד"ופ זה אחזקה ממש זולה, ויותר ממרובע.
ותגידו רק אנשים שנסעו על כלי דופ
באמת הוא לא מתאים לנסיעה יומיומית וקורע תכיס בצורה מוגזמת?
ואמרו לי שקשה לו לשייט על מהירות קבוע בכביש, זה נכון?
תודה לעוזרים![]()
תלוי מה אתה מגדיר יקר .
שיפוץ מנוע שעולה כ 7000 שקל בחברה כל 12-24 אלף (18 במומוצע) זה יקר?
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
להחזיק כלי מקצועי לשימוש יומי קורע את הכיס איך שלא תסובב את זה.
צריך להחליף בוכנה כל 12k וצילינדר כל 24k (למיטב זכרוני) - עלות של צילינדר היא כמו 2 או 3 בוכנות בלי עבודה,ראש מנוע לא מחליפים בשום טיפול.
אחזקה של rs כנראה תהיה זולה ממוטוקרוס 4 פעימתי.
לנסיעה יומית זה עניין של טעם אישי,אישית הייתי מתחרפן מהרעש והריח ועוד עניין זה מגנט תשומת לב וגנבים.
לעניין השיוט - זה לא קשה לו,זה לא בריא למנוע דו פעימתי בגלל שהוא מסתמך על המצערת לשימון ולכן מומלץ להימנע ממצבים שהמנוע מסתובב מהר והמצערת יחסית סגורה.
אני מסיק שאתה לא מטפל באופן עצמאי ולכן בשבילך זה לא יהיה סיפור זול (וגם לא למי שמטפל לבד).
נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 24-01-2016 בשעה 09:29.
טריבל רק תיקון קטן הrs מגיע עם משמנת אוטומטית לפי סלד אין לו בעיות של שימון בנסיעה קבועה
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
השאלה הזאת, כמו שהיא כתובה, עם שפת פייסבוק עילגת וללא שום נושא טכני - לא שייכת לפורום הטכני, ואני לא מבין מה גרם לפותח השרשור לחשוב לפתוח אותה שם. זה במקרה הטוב שייך לכללי, ועפ"י הניסוח - יותר לכיוון הפורום לרוכב מתחיל.
תודה לאנשים שהשקיעו בתשובות.
נערך לאחרונה על ידי Jack_R1; 24-01-2016 בשעה 13:19.
סטרלוק הrs כן מסתמך על מצב הידית ובהתאם מספק כמות שמן.
הבחור שפתח את האשכול אתה כנראה לא מטפל לבדך אז רד מהעניין.
זה כלי שעדיף לטפל בו לבד ולחסוך עלויות וכל דיון כולם מגזימים.
קיט של ורטקס,בוכנה רינגים ומיסב קטן ואטמים 800 שקל מאנגליה.
עבודה חצי שעה.
בלי שסתומים,בלי נדנדים, בלי טיימינג ושאר נעליים.
וואלה מעניין אם ככה מה ההגיון במשאבת השמן ?
למה לא לערבב במיכל וזהו אם ככה?
אני לא מכיר את הכלי ברמה כזה אבל הנחתי שאם כבר התקינו משאבה אוטומטית אז הגיוני שהיא תעבוד לפי וואקום שזה בעצם תלוי סלד... ככה זה היה באופנועים הישנים עם משאבה .
והמחיר זה לפי חשבונית שראיתי מאופנוע של חבר
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
אכן מסמתכת על המצערת בלי קשר ישיר לסל"ד - מופעלת על ידי כבל.
ההיגיון במשאבה הוא ליצור תערובת אופטימלית ב"שידור חי" בניגוד לתערובת ידנית שגורמת לשריפה מוגברת של שמן ומגבירה זיהום.
סיבה נוספת היא שעם הזמן השמן נוטה להאגר בקרקעית של המיכל שזה מצב לא נוח לכלי שנוסע כל יום.
בקשר לשיוט במנוע דו"פ,בשיוטים יכולים להיווצר כאלה הפרשי לחצים בין הבלוק לבין הצילינדר שיגרמו לתערובת בקושי להשתהות במיסבים לכן מומלץ להימנע ממצערת סטטית לזמן ממושך ובטח שלא לעשות בלימות מנוע ארוכות ממהירות גבוהה.
ג'וני וטריבל תודה השכלתי
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
בכיף עד שאני מבין במשהו..
ישנה אספקת שמן מועטה מאוד ללא תלות במצערת כלל.
אך האספקה מזערית ונועדה לשימון בסרק.
מעבר לסלד סרק המצערת אחראית על השימון.
בהחלט הגיוני בארץ קבלה כזאת ומחיר כזה.
למה לא המלצת לו לייבא חלקים מאנגליה?
טרייבל במנוע מרובע מודרני אפשר להחזיק מצערת במצב סטאטי?
פחות קריטי אבל אם מסתכלים לטווח הרחוק זה לא מומלץ וביחוד בקטנועים - מצערת קבועה = מדרגות על הצלחות.
כי לייבא חלקים זה לא בידיוק מדד.
כמו שטבלאות טיפולים נלקחים לפי מוסך מורשה ולא לפי שמן בקומבינה וחלקים מחבר במזוודה.
ובמרובע אין שום בעיה כלל להחזיק מצערת במצב סטטי כמה שבא לך.
בקטנוע זה יוצר מדרגות בוואריאטור
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
זה נכון אבל לא צריך מזוודה.
לא שילמתי מס על שום חלק..
עכשיו אני מבין איך גומרים וריאטורים.
פות"ש בקצרה אם תטפל לבד אז לא יקר.
תטפל במוסך תתכונן לעשות שפגטים.