עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 18

אשכול: עלות אחזקה rs125

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    6

    עלות אחזקה rs125

    מה קורה אנשים, רציתי לדעת קצת מידע על האחזקה של הrs125 המוגבל/לא מוגבל
    חלק אמרו לי שהוא קורע תכיס וכל כמה ק"מ צריך להחליף ראש מנוע ושהאחזוקה ממש יקרה
    וחלק אמרו לי שד"ופ זה אחזקה ממש זולה, ויותר ממרובע.
    ותגידו רק אנשים שנסעו על כלי דופ
    באמת הוא לא מתאים לנסיעה יומיומית וקורע תכיס בצורה מוגזמת?
    ואמרו לי שקשה לו לשייט על מהירות קבוע בכביש, זה נכון?
    תודה לעוזרים

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    עולה מלא כסף יאח.

  3. #3
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    תלוי מה אתה מגדיר יקר .
    שיפוץ מנוע שעולה כ 7000 שקל בחברה כל 12-24 אלף (18 במומוצע) זה יקר?
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    6
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    תלוי מה אתה מגדיר יקר .
    שיפוץ מנוע שעולה כ 7000 שקל בחברה כל 12-24 אלף (18 במומוצע) זה יקר?
    חח הבנתי אז נשאר כבר עם הסיבי

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי barp צפיה בהודעה
    מה קורה אנשים, רציתי לדעת קצת מידע על האחזקה של הrs125 המוגבל/לא מוגבל
    חלק אמרו לי שהוא קורע תכיס וכל כמה ק"מ צריך להחליף ראש מנוע ושהאחזוקה ממש יקרה
    וחלק אמרו לי שד"ופ זה אחזקה ממש זולה, ויותר ממרובע.
    ותגידו רק אנשים שנסעו על כלי דופ
    באמת הוא לא מתאים לנסיעה יומיומית וקורע תכיס בצורה מוגזמת?
    ואמרו לי שקשה לו לשייט על מהירות קבוע בכביש, זה נכון?
    תודה לעוזרים
    להחזיק כלי מקצועי לשימוש יומי קורע את הכיס איך שלא תסובב את זה.
    צריך להחליף בוכנה כל 12k וצילינדר כל 24k (למיטב זכרוני) - עלות של צילינדר היא כמו 2 או 3 בוכנות בלי עבודה,ראש מנוע לא מחליפים בשום טיפול.
    אחזקה של rs כנראה תהיה זולה ממוטוקרוס 4 פעימתי.
    לנסיעה יומית זה עניין של טעם אישי,אישית הייתי מתחרפן מהרעש והריח ועוד עניין זה מגנט תשומת לב וגנבים.
    לעניין השיוט - זה לא קשה לו,זה לא בריא למנוע דו פעימתי בגלל שהוא מסתמך על המצערת לשימון ולכן מומלץ להימנע ממצבים שהמנוע מסתובב מהר והמצערת יחסית סגורה.

    אני מסיק שאתה לא מטפל באופן עצמאי ולכן בשבילך זה לא יהיה סיפור זול (וגם לא למי שמטפל לבד).
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 24-01-2016 בשעה 09:29.

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    טריבל רק תיקון קטן הrs מגיע עם משמנת אוטומטית לפי סלד אין לו בעיות של שימון בנסיעה קבועה
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  7. #7
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    השאלה הזאת, כמו שהיא כתובה, עם שפת פייסבוק עילגת וללא שום נושא טכני - לא שייכת לפורום הטכני, ואני לא מבין מה גרם לפותח השרשור לחשוב לפתוח אותה שם. זה במקרה הטוב שייך לכללי, ועפ"י הניסוח - יותר לכיוון הפורום לרוכב מתחיל.

    תודה לאנשים שהשקיעו בתשובות.
    נערך לאחרונה על ידי Jack_R1; 24-01-2016 בשעה 13:19.

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    סטרלוק הrs כן מסתמך על מצב הידית ובהתאם מספק כמות שמן.
    הבחור שפתח את האשכול אתה כנראה לא מטפל לבדך אז רד מהעניין.
    זה כלי שעדיף לטפל בו לבד ולחסוך עלויות וכל דיון כולם מגזימים.
    קיט של ורטקס,בוכנה רינגים ומיסב קטן ואטמים 800 שקל מאנגליה.
    עבודה חצי שעה.
    בלי שסתומים,בלי נדנדים, בלי טיימינג ושאר נעליים.

  9. #9
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDee צפיה בהודעה
    סטרלוק הrs כן מסתמך על מצב הידית ובהתאם מספק כמות שמן.
    הבחור שפתח את האשכול אתה כנראה לא מטפל לבדך אז רד מהעניין.
    זה כלי שעדיף לטפל בו לבד ולחסוך עלויות וכל דיון כולם מגזימים.
    קיט של ורטקס,בוכנה רינגים ומיסב קטן ואטמים 800 שקל מאנגליה.
    עבודה חצי שעה.
    בלי שסתומים,בלי נדנדים, בלי טיימינג ושאר נעליים.
    וואלה מעניין אם ככה מה ההגיון במשאבת השמן ?
    למה לא לערבב במיכל וזהו אם ככה?

    אני לא מכיר את הכלי ברמה כזה אבל הנחתי שאם כבר התקינו משאבה אוטומטית אז הגיוני שהיא תעבוד לפי וואקום שזה בעצם תלוי סלד... ככה זה היה באופנועים הישנים עם משאבה .


    והמחיר זה לפי חשבונית שראיתי מאופנוע של חבר
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    אכן מסמתכת על המצערת בלי קשר ישיר לסל"ד - מופעלת על ידי כבל.
    ההיגיון במשאבה הוא ליצור תערובת אופטימלית ב"שידור חי" בניגוד לתערובת ידנית שגורמת לשריפה מוגברת של שמן ומגבירה זיהום.
    סיבה נוספת היא שעם הזמן השמן נוטה להאגר בקרקעית של המיכל שזה מצב לא נוח לכלי שנוסע כל יום.

    בקשר לשיוט במנוע דו"פ,בשיוטים יכולים להיווצר כאלה הפרשי לחצים בין הבלוק לבין הצילינדר שיגרמו לתערובת בקושי להשתהות במיסבים לכן מומלץ להימנע ממצערת סטטית לזמן ממושך ובטח שלא לעשות בלימות מנוע ארוכות ממהירות גבוהה.

  11. #11
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ג'וני וטריבל תודה השכלתי
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    בכיף עד שאני מבין במשהו..
    ישנה אספקת שמן מועטה מאוד ללא תלות במצערת כלל.
    אך האספקה מזערית ונועדה לשימון בסרק.
    מעבר לסלד סרק המצערת אחראית על השימון.
    בהחלט הגיוני בארץ קבלה כזאת ומחיר כזה.
    למה לא המלצת לו לייבא חלקים מאנגליה?
    טרייבל במנוע מרובע מודרני אפשר להחזיק מצערת במצב סטאטי?

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    פחות קריטי אבל אם מסתכלים לטווח הרחוק זה לא מומלץ וביחוד בקטנועים - מצערת קבועה = מדרגות על הצלחות.

  14. #14
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    כי לייבא חלקים זה לא בידיוק מדד.
    כמו שטבלאות טיפולים נלקחים לפי מוסך מורשה ולא לפי שמן בקומבינה וחלקים מחבר במזוודה.

    ובמרובע אין שום בעיה כלל להחזיק מצערת במצב סטטי כמה שבא לך.
    בקטנוע זה יוצר מדרגות בוואריאטור
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    זה נכון אבל לא צריך מזוודה.
    לא שילמתי מס על שום חלק..
    עכשיו אני מבין איך גומרים וריאטורים.
    פות"ש בקצרה אם תטפל לבד אז לא יקר.
    תטפל במוסך תתכונן לעשות שפגטים.

אשכולות דומים

  1. עלות טיפולים של Mt 07
    על ידי shlomibandit בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 30-09-2019, 22:48
  2. Aprilia rs125
    על ידי Lioresi בפורום פורום מכירה
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 04-03-2017, 10:10
  3. מראות מתקפלות לאופנועי שטח
    על ידי walther בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 22-03-2016, 10:18
  4. מחפש נינג'ה 250/אפריליה rs125/הונדה cbr250
    על ידי roNiNinja636 בפורום פורום קנייה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 28-10-2015, 22:55
  5. Aprilia rs125
    על ידי BenZvi בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 25-08-2015, 01:49

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO