מאז שיצא החוק לפני יותר מ30 שנה, קיימת אוכלוסיית רוכבים שנלחמת בו בחרפת נפש. הפוליטיקאי שהציע לבטל את החוק מרוויח הרבה מאוד מהצעד הזה. אמריקאים אוהבים את ה"חופש" שלהם ולכן זה צעד קל למישהו שמנסה לקדם את עצמו בעיני הציבור הטיפש.
באם קיבל עוד בונוס מהלוביסטים של חברות הביטוח אני לא יודע. אני לא אתפלא, אבל אין בכך צורך כדי לתת מוטיבציה לביטול החוק.
אכן, המחיר הממוצע של טיפול בנפגע ללא קסדה עלה. מ20 אלף דולר לפצוע רגיל ל27 אלף דולר לפצוע טמבל.
אני לא יודע איך אפשר לבדוק את מה שאתה מציע אבל גם ללא ראיות, אין ספק שחברות הביטוח, חברות האמבולנסים ובתי החולים ירוויחו מזה.
השאלה היא, עכשיו שארה"ב מציעה בעצמה ביטוח והמחיר יפול על תושבי המדינה, איך הם יגיבו לזה?
אגב, איפה הלוביסטים של חברות הקסדות? הרי הן מפסידות מזה לא מעט.
אם מחר יצא חוק שיחייב את כל רוכבי האופנוע להיות מכוסים מכף רגל ועד ראש בציוד מגן תקני ואיכותי, האם גם אז נפנה אצבע מאשימה כנגד הלוביסטים של:
AGV Sport, Alpinestars, Cortech, Dainese, Firstgear, ICON, Klim, Olympia, REV'IT, Rukka, Scorpion, Spidi?