עובדים 2 עבודות באופן קבוע כל שבוע
פה ושם עובדים ומשלימים
איזה עבודה שנייה גם ככה אני בקושי קם לעבודה אחת
בדיוק. זה מה שהבוס שלי, שאני מאוד מעריך, אמר לי פעם: "כל פעם שבא לך להתלונן על כמה חלק מהאנשים שאתה עובד איתם מטומטמים - תזכור שאם כולם היו חכמים, אף אחד לא היה משלם לך את מה שמשלמים לך". אז אני משתדל לא להתעצבן. לא תמיד יוצא לי.
נ.ב. לנושא השרשור: עבודה שניה זה לא סיפור אם עושים תיאום מס, ולפעמים זה יוצא טוב - למשל, כשלא רוצים לעזוב עבודה טובה והחברה נמצאת בקשיים, אז מצמצמים פעילות ומוצאים מקור הכנסה נוסף לזמן מה, כמו שקרה אצלי במשפחה.
נערך לאחרונה על ידי Jack_R1; 07-02-2016 בשעה 00:02.
זכויות היוצרים הם לא שלי - אבל אני מניח שמי שהגה את זה לא יתנגד
אני חושב שהנתונים מדברים שישראל היא אחת המדינות עם אחוזי האקדמאים לכלל האוכלוסיה הגבוהים בעולם, גם בכללי וגם בפילוח של הרבה מקצועות ספציפיים (רופא, עו"ד, מהנדס וכו'). אבל תמיד קל להגיד "הם הצליחו ואנחנו לא", בין אם זה כללי לבין אם זה אישי. אם מתסכלים על זה פסיכולוגית - זה סוג של תירוץ מראש לכשלון, הנחה מובנית לעצמך שמזיקה לא מעט.
אתה יודע מה - הלכתי לבדוק. הנה, ברוח קסד, כתבה - נתונים מלפני 4 שנים, ספק אם יכולנו להתדרדר הרבה מאז - מקום 2 בעולם:
http://www.calcalist.co.il/world/art...583459,00.html
נערך לאחרונה על ידי Jack_R1; 08-02-2016 בשעה 17:48.
אני חושב שהנתונים מדברים שישראל היא אחת המדינות עם אחוזי האקדמאים לכלל האוכלוסיה הגבוהים בעולם, גם בכללי וגם בפילוח של הרבה מקצועות ספציפיים (רופא, עו"ד, מהנדס וכו').
זה שאדם אקדמאי זה לא אומר שהוא יודע משהו או שווה משהו!
בנוסף אם נעשה את הפילוח של המקצועות אילו תארים נגלה שם, הרי לא חסר תארים במדעי החרטא או תואר ba כללי מזן כזה או אחר.
ישנה פה זילות של התארים וברוך השם יצאו כל מני עוכרי דין ליגה 7 שהוציאו את התואר באיזו מכללה קיקיונית, מהנדסים ושאר מקצועות שאנשים למדו ולא בהכרח יודעים משהו מחייהם.
זה נכון באותה המידה בהודו. יותר מזה, בהודו זה כנראה אפילו יותר נכון. בכל מקרה הטענה שלך שנגדה נכתב המשפט לא מחזיקה מים.
קסד ו-א הזקן, קראתי את הכתבה (אם כי ברפרוף), ולא הצלחתי לגבש דעה אם זה טוב או לא. ללמוד שפת תכנות מוקדם? אפשר. מזיק או מועיל? לא יודע. הדור שהיום עובד, חלק ממנו עשה את אותו הדבר - לבד, בלי שום מסגרת. קרא ספרים, פתח מחשבים, כתב תוכנות בגיל צעיר - גם אם היכולות היו מוגבלות בהרבה. מה נותנת המסגרת? כאן אני כנראה מסכים עם א הזקן - אין סיכוי שהמסגרת הזאת מגרדת את קצה הקרחון שדוחפים לך כשאתה מגיע ללימודים אקדמיים רציניים. האם זה מקל עליך בעתיד? אולי, ואולי לא כל כך. האם 5 יחידות מתמטיקה מקלים על מי שבא ללמוד חדו"א באוניברסיטה? כן, כנראה, אבל לדעתי לא הרבה.
מה שכן המסגרת אולי נותנת - זה יותר בטחון עצמי לאותם הילדים שבלעדיה פשוט מתרגלים לקבל את סטטוס ה"חנונים" שלהם על צדדיו השליליים. מה שיכול להיות שהמסגרת הזאת גונבת להם - זה כיוונים אחרים בחיים. למרות ששוב, אני לא יודע אם זה כך ועד כמה.
נערך לאחרונה על ידי Jack_R1; 23-02-2016 בשעה 21:17.