כנראה יעברו חיתוך ויקוצרו מעט על מנת שיהיה ספייס לדוד של r1.
מיקום האגזוזים לא יפגע במטרה?
יש כמה מהנדסים שמבצעים חרקירי כרגע בגללך!
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
כנראה יעברו חיתוך ויקוצרו מעט על מנת שיהיה ספייס לדוד של r1.
יש דוד ימני של R1.
עכשיו צריך למקם בשלדה.
20160318_084427.jpg
באמת דאגתי כבר שאין מספיק חלקים של ימהה.. R1/XT/FJ/FZR מה זה משנה, העיקר מאותו תאגיד
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
לפחות לא יגידו שזה לא מקורי.
לכל קצרי הרוח ואני בתוכם,ימשיך הפרוייקט ויגבש צורה החל מראשון הקרוב.
היום בשעתיים ייצרתי מכסה למיכל הדלק כדלקמן:
לקחתי מיכל דלק של קודיאק 400 [טרקטורון ימאהה] וחתכתי את איזור פקק הדלק,ההברגה ושטח ההברגה של 3 ס"מ בהיקף.
הורדתי להיקף הכללי של 12 ס"מ.
סימנתי את קידוחי החורים לברגים.
קדחתי במקדחת עמוד והברגתי.
כעת נותר להשיג גומייה עמידה לדלק בעובי 3 מ"מ שתיצור מחיצה בילתי נדיפה בין המכסה לבין המיכל.
20160402_163743.jpg20160402_163810.jpg
למה לא כל הברגים מאותו הסוג?, אני הייתי משתמש בברגי אלן (ברגי ראש הפיליפס מעצבנים ושהם נתפסים מתחילות בעיות של שחיקת חריצי הצלב מהתחלקויות המברג), כמו בשלושה שהשתמשת שם
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
זה רק סקיצה כדי לתפוס זמנית את המכסה.
בבוא היום כולם יהיו אותו הדבר אבל קבל לייק ממני על התשומת לב ועוד לייק על התגובה
כי כאן כולם בהלם ולא מצייצים.
אורינג ויטון יתאים ?
או-רינג לא יתאים.
צריך גומיה שטוחה שתהיה המרווח בין שטח הפקק לבין גוף המיכל.
פלג, שאלה - סתם לסקרנות, למה בחרת מיכל דלק אחורי? מה טוב יותר בו? (חלוקת משקל?..רוצה להתקין תיבת אויר של סמיטריילר במיקום המיכל המקורי?, חשקה נפשך בתא מטען עליון וגדול לקסדה?)
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
זה נראה לי מאגניב.
חלוקת המשקל תהיה טובה יותר.האופנוע המקורי שוקל 215 ללא דלק ומעניין מאוד כמה קילו התאדה בדרך.
בתוכנית להרכיב את התיבה המקורית עם פילטרים פתוחים,להגדיל דיזות ראשיות ולהרכיב דוד טיפה יותר פתוח מהקטיושה הנוכחית.
בינתיים מתלבט היכן להתקין את הרדיאטור שאין כי התכסח בתאונה.
מחפש רדיאטור יותר קצר שלא יבלוט מהשלדה או שניים צרים ושמנמנים.
נראה ונשמע מעניין, תעלה עוד תמונות .
איך משיגים אותך בפייסוש?
ד"א תגובות יגיעו כשהאופנוע יקבל צורה ( לבנתיים רק אתה יודע איך הוא יראה![]()