סליחה על השאלה אבל איך יפריע לפות״ש מתלים ״נחותים״ ברכיבה היום יומית או בכיף שהוא יוכל להוציא מהכלי וכמה הוא באמת ידע להרגיש את ההבדל ?
סליחה על השאלה אבל איך יפריע לפות״ש מתלים ״נחותים״ ברכיבה היום יומית או בכיף שהוא יוכל להוציא מהכלי וכמה הוא באמת ידע להרגיש את ההבדל ?
המתלים והצמיגים זה מכלול שמייצר את האחיזה של האופנוע לכביש.
איך מפריע בולם נחות? קשה לפנות, קשה לבלום , מפרפר המון בתאוצות.
כל בור או מהמורה מוציא את כל האופנוע מאיזון או שהאופנוע מגהץ את הבור מבלי "להתרגש מזה" דווקא את המכללים זה מה שהמשתמש מרגיש.
מי באמת יודע להבדיל לפי רגש כמה כוח סוס יש בכלי? ההרגשה שיש זה מאיץ מהר או מאיץ לאט.
בולם מהר או בולם לאט כמה רגש יש מהבלמים עד כמה הרוכב בשליטה זה כן מורגש.
כמה בטחון יש לך כשאתה פונה זה כן מורגש וזה פונקציה של בולמים
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
משום מה (ואולי זה רק אני) קשה לי להאמין שברכיבות יום יומיות בכבישי הארץ המתלים יכשילו את הרוכב.. לדעתי יש פה איזושהי הקצנה לגבי ההשפעה על רכיבות היום יום.. מעולם לא נתקלתי בכלי שהיה לי מסוכן לרכיבה בגלל בולמי סטוק מבין לא ממותג.. בטחות של רוכב על הכלי לטעמי מצוי בניסיון הרכיבה שלו וברמת ההכשרה שיש לו על הכלי (כל כלי)
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
אני רכבתי על כל הואפנועים שהזכרת וקצת יותר.. (אני לא מכיר אותך ולכן אני נותן לך את הbenefit of the doubt אתה תהיה חכם בלעשות את אותו הדבר) ועדיין ברכיבה יום יומית אני לא מכיר הרבה אנשים (שרובם רוכבים 100ֿ/200 ק״מ ביום בארץ ואיפה שאני גר כיום בארהב) שאמרו משפט כמו ״אח למה אין לי מתלה טוב יותר מקדימה״ יש פה הרבה חברה שמרגישים שהם נכנסים מחר לאימונים של המוטו ג׳יפי ושוכחים קצת שרוב השימוש של האופנוע זה כביש החוף 6-7 פעמים בשבוע (דוגמה כן?) ככה גם היה עם האופנוע האחרון שלי בארץ r1 2012 שהרגיש לי מבוזבז לחלוטין
אם זה אופנוע לרוכבי שלא מרגיש הבדל שיקח את הזול יותר שמוצא כי מימילא הוא לא מרגיש הבדלים
אני מבלה רוב הזמן ברכיבות של 100-1000 ק"מ ביום בכבישים ציבוריים ואני מרגיש הבדל עצום.
גם אישתי שלא מבינה הרבה והבולם האחורי שלה שחוק מרגישה הבדל עצום בין תקין לשחוק
נערך לאחרונה על ידי strelok89; 23-02-2016 בשעה 15:35.
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
לצורך העניין, אני רכבתי כשנה וחצי על דיוק 690 (בולמים מתכווננים בצורה מלאה מלפנים ומאחור).
לאחר שמכרתי את הכלי קניתי z800 (כאמור בולמים טובים יותר מהmt09 אך עדיין נחותים יחסית ל690).
ברכיבה חזקה ההבדלים בין השניים מורגשים מאוד, ברכיבה יומיומית אמנם יש הבדל מורגש אך לא כ"כ משמעותי, זה לא שמיים וארץ אך זה מורגש.
סטרלוק, אמנם יש משהו בדבריך - לדעתי לא על זה יקום או יפול כלי יומיומי, אם היה מדובר בכלי מסלול, תשובתי הייתה אחרת לגמרי.
הנסיכה למכירה DUKE 690 2011 -
http://www.yad2.co.il/Cars/Motorcycle_info.php?
CarID=5897a317fc06ba9568500d2e8e27a4d27f2
אני שמח שיצרתי כזה דיון סוער..
זה רק מראה שמגוון הדעות כמגוון האנשים ;-)
בכל מקרה רציתי לעדכן שהחלטה התקבלה ועסקה נסגרה.
בסופו של יום החלטתי להתאמץ טיפה יותר לרכוש אופנוע חזק יותר שיחזיק לאורך שנים וגם להמשיך לקבל את השירות המעולה שאני רגיל לקבל. ואת זה אני מקבל רק בהונדה.
אז הזמנתי את הcb1000r שאמור להגיע בימים הקרובים.
תודה על הייעוץ..
תתחדש. אני משוחד ,אבל עשית את הבחירה הכי טובה.(איזה צבע?? רק לא לבן...)
הנסיכה למכירה DUKE 690 2011 -
http://www.yad2.co.il/Cars/Motorcycle_info.php?
CarID=5897a317fc06ba9568500d2e8e27a4d27f2
ואייי איך אני מקנה בך! תתחדש יא גבר, זה מראה כמה שהתשוקה לאופנוע גרמה לך לקדש את כל האמצעים כדי להשיג אותו...
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Evolution Team
תודה ;-) הצביעה שבחרתי היא בגרסת הבורדו.. זה הכי קרוב לטריקולור רק עם שלדה בורדו. הקיצר, אמור להיות חתיך :-)
תתחדש !
אבל חביבי, זה ידרוש תמונות ושרשור ״התחדשתי״ כשיגיע :-)
Sent from my iPhone using Tapatalk